Iedereen denkt dat ik een jongen krijg~!

@Mip wrote:

Echt een jongen! En dan met de reden dat het voor alle andere jongensmama’s heel handig is om te leren hoe jij een jongen weet aan te kleden. Want geloof me, tis lastig! Alles heeft per definitie strepen, polokraagjes of foute prints. :?

Dus jouw taak deze keer om in te speuren in jongenskleding land, merken en adressen te verzamelen en deze aan ons door te geven! :angel:

:lol: :lol: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

eens!!! :thumbup:

@faizaa wrote:

@Mip wrote:
Echt een jongen! En dan met de reden dat het voor alle andere jongensmama’s heel handig is om te leren hoe jij een jongen weet aan te kleden. Want geloof me, tis lastig! Alles heeft per definitie strepen, polokraagjes of foute prints. :?

Dus jouw taak deze keer om in te speuren in jongenskleding land, merken en adressen te verzamelen en deze aan ons door te geven! :angel:

Nou daar ben ik het niet mee eens, voor jongens hebben ze ook hele leuke kleren :inlove: Maar ik hou wel van polo’s en blousjes het liefst een beetje kakkie… :inlove:

Vic een jongen…??? :lol: :lol: :lol: nee hoor, weer een meid zeg ik…

ik vind jou ook een echte meiden mama

(ik kon me na lara ook echt niet voorstellen dat ik ook jongetjes zou kunnen maken, dat heb ik bij jou ook hahaha, zegt dus niks)

Dus ik stem meisje!!

Maar ik heb het altijd fout! Dus ben benieuwd!!!

@faizaa wrote:

@Mip wrote:

Precies!!!

Klopt Jo… maar als Vic dus die jongen krijgt, krijgen wij te weten hoe en waaaaaar we moeten zijn voor die leuke combi’s… :mrgreen:

Ik heb voor een jongen gestemd. Afwisseling is goed, toch?

maar volgens mij maakt het jullie ook helemaal niet uit, meid of knul is allebei goed, niet?

@Esther75 wrote:

Ik heb voor een jongen gestemd. Afwisseling is goed, toch?

maar volgens mij maakt het jullie ook helemaal niet uit, meid of knul is allebei goed, niet?

Zal wel moeten hé, je kan hem/haar niet terug sturen! :lol:

Vic, ik denk toch echt een jongen. Zou toch geweldig zijn na 2 meisjes een klein ventje.

Heel veel plezier/succes morgen. Blijft toch altijd spannend.

:-* Gismo

Dat snelle zaad of dat alleen maar jongetjes maakt weet ik nog niet zo, ik slikte de pil, had een keer sex in een jaar tijd ( ja 1x in een jaar) en werd spontaan zwanger van een meid :mrgreen:

Ik was van alle 3 de kids direkt zwanger en heb 2 jongens en 1 meisje

Ik stem niet… Ik heb het toch altijd fout… Maar ik denk sowieso dat het een baby is! :mrgreen: Succes morgen!!!

Jammer dat het nu al verplaatst is :shifty:

Als ik het morgen weet … plaats ik het wel hier … hopelijk vinden jullie de topic :mrgreen:

Jaa als het een jongen wordt, dan moet ik alle merken gaan uitzoeken enz :lol: :lol:

Maar dat zal ik dan ook plechtig komen melden :lol: :angel: :-*

Nou, jij smst of belt mij maar heeeeeeeeeeel snel even in de auto… :mrgreen:

Ik kan toch niet wachten zeg, tot je op kok komt…

Hoe laat moet je… :inlove:

En Of Vic OF Fai sms’t mij dan weer hoor :wink: :lol:

Jaaaaaaaaaaa meteen hoor… :dance:

@faizaa wrote:

Hier net als bij jacsansil, mijn gevoel is altijdddd fout… ik denk een meisje, dus het wordt een jongen… :mrgreen:

Maar heb wel meisje gestemd… omdat ik toch denk dat je een meisje krijgt… Kan me bij jou idd niks anders voorstellen… :think:

oftewel fai is net zo´n slechte voorspeller als dat ik ben :lol: :lol: :lol:

jammer want het leek mij wel wat in zo´n mooi hokkie toekomstvoorspeller worden :mrgreen:

Neeee dames ik sms niets … ik meld het hier keurig :angel:

@victoria wrote:

Neeee dames ik sms niets … ik meld het hier keurig :angel:

grrrrrrr :evil: :wink: :lol:

hoelaat hoelaat hoelaat?

ben morgen vrij dus kan de heeeeele dag komen loeren :inlove:

Ik moet er om 12 uur zijn.

Loopt altijd uit … :roll: dus ik kan goed pas om 12:30 aan de beurt zijn.

Dan moet ik Sophie bij mijn moeder ophalen, even daar thee leuten en kletsen over jongen/meisje :inlove:

Dan naar huis … vriendinnen en zusje bellen en dan jullie :angel: :mrgreen: