Echt een jongen! En dan met de reden dat het voor alle andere jongensmama’s heel handig is om te leren hoe jij een jongen weet aan te kleden. Want geloof me, tis lastig! Alles heeft per definitie strepen, polokraagjes of foute prints. :?
Dus jouw taak deze keer om in te speuren in jongenskleding land, merken en adressen te verzamelen en deze aan ons door te geven!
Echt een jongen! En dan met de reden dat het voor alle andere jongensmama’s heel handig is om te leren hoe jij een jongen weet aan te kleden. Want geloof me, tis lastig! Alles heeft per definitie strepen, polokraagjes of foute prints. :?
Dus jouw taak deze keer om in te speuren in jongenskleding land, merken en adressen te verzamelen en deze aan ons door te geven!
Nou daar ben ik het niet mee eens, voor jongens hebben ze ook hele leuke kleren :inlove: Maar ik hou wel van polo’s en blousjes het liefst een beetje kakkie… :inlove:
Vic een jongen…??? :lol: :lol: :lol: nee hoor, weer een meid zeg ik…
Dat snelle zaad of dat alleen maar jongetjes maakt weet ik nog niet zo, ik slikte de pil, had een keer sex in een jaar tijd ( ja 1x in een jaar) en werd spontaan zwanger van een meid :mrgreen: