Iedereen denkt dat ik een jongen krijg~!

gnagnagna… Vic weet je ons toch weer gek te maken… :hand: :mrgreen: :inlove:

@victoria wrote:

Tja … ik moet prioriteiten stellen :angel:

Nou ik vind het belachelijk dat je eerst naar je familie gaat en je vriendinnen belt, sláát nergens op :naughty:

Veel plezier morgen meis, geniet er van :smiley:

@victoria wrote:

@Cyra wrote:
haha, en Fai sms’t het weer naar mij :lol:

tuurlijk dat mag :-* :-* en jij mag Jo sms-en en Jo mag Nellie sms-en … hahahahhah :lol:

Jajajajaja wel smsen hoor Fai, nadine ik wil het wel eerder dan 15 uur weten… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance:

hahahaha :mrgreen:

iedereen druk aan het sms-en morgen :mrgreen:

@Jolanda24 wrote:

@victoria wrote:
@Cyra wrote:
haha, en Fai sms’t het weer naar mij :lol:

tuurlijk dat mag :-* :-* en jij mag Jo sms-en en Jo mag Nellie sms-en … hahahahhah :lol:

Jajajajaja wel smsen hoor Fai, nadine ik wil het wel eerder dan 15 uur weten… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

haha… ik stuur hem weer door als ik de sms van Fai heb gehad :lol: BEN BENIEUWD!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Jaaaa ik wil ook een sms 8)

Tis toch een meid :inlove:

Tuurlijk is het een meid…

Ohh ik lig in een deuk als de sms luidt:

Sorry dames … hij/zij is preuts … :mrgreen: zit duidelijk niet in de familie :inlove:

nee hoor dames… Vic krijgt een mannetje :mrgreen:

alleen maar om haar te plagen HAHAHAHA

of toch een dametje :think: …moeilijk moeilijk…

j of m… j of m…

:think:

:shifty:

:?

:shifty:

toch een meiske …denk het ook…ja ik ga voor een meiske

Jaaa dat zou echt mij plagen zijn :shifty:

Moet ik helemaal van het roze afstappen :shifty:

En het ergste nog … jongens zijn vaak zo druk en luidruchtig :shifty: en omdat ik zelf een nogal stil typetje ben … houd ik van rustige kinderen :mrgreen: :inlove:

@victoria wrote:

Ohh ik lig in een deuk als de sms luidt:

Sorry dames … hij/zij is preuts … :mrgreen: zit duidelijk niet in de familie :inlove:

sorry vic, dat is niet acceptabel hoor :naughty: :naughty:

@victoria wrote:

En het ergste nog … jongens zijn vaak zo druk en luidruchtig :shifty: en omdat ik zelf een nogal stil typetje ben … houd ik van rustige kinderen :mrgreen: :inlove:

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Ja Vic, ik hoop ook dat jullie kind jouw rustige karakter heeft :lol: :lol: :lol: en niet dat drukke van Sas want dan hou ik mijn hart vast… :angel: :angel:

Vic, met spelen kunnen jongetjes wat baldadiger zijn maar pas op…hier is onze jongedame toch duidelijk het pittige karakter hoor!!!

Jaaa Sophie heeft echt het beste van ons beide … uiterlijk van papa en karakter van mij :inlove:

Maar ze doet héél lieflijk bazen en haar zin doordrijven … de ander heeft het vaak niet eens in de gaten :lol:

Ze pakt zo speelgoed van een ander, door héél lief te praten en af te leiden :inlove: slim of niet :inlove:

Oh… maar Sam van Jolanda is juist zo’n heerlijk lief mannetje :inlove: Jo… zo één wil ik er ook hoor :inlove:

Dussehm… wat is de sms ketting?

Vic naar Fai, naar mij, naar Jo, naar Nellie? :wink:

spannend vandaag weet je het

denk een meisje

@victoria wrote:

Nou dan lijkt jouw dochter duidelijk niet op de mijne.

Dat is hier de grootste druktemaker in huis :mrgreen:

Thijmen kan dr ook wat van, maar dan laat je ze eventjes gaan en dan is het weer klaar.

Jongentjes zijn zo lief voor hun mama’s, dus ik denk dat je je er wel mee zal redden hoor.

Succes vandaag!

Jolanda :lol: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Enne ook hier een druk pittig wijffie… heb mn handen vol aan dr… maar goed, in ons geval is HIJ wel een rouwdouwer… hij rent en valt en gooit en is druk… zij is rustig… dus ze hebben beiden hun ‘mindere’ dingen :mrgreen: maar ook beiden hun :inlove: dingetjes… heb een ontzettendddddddd zwak voor hem hoor… :inlove:

succes vandaag Vic! :-*

veel plezier meid!