Huwelijk William en Kate

@D. wrote:

Wat voor signaal geeft ze dan precies af? Dat je ook mooi kan zijn als je van nature dun bent? Ik vind Kate een prachtige vrouw, die ene foto is wat ongelukkig inderdaad maar jeetje, misschien was ze net wat afgevallen door een griepje. Give the girl a break. :slight_smile:




Eens, het is wel een erg nare foto in een verkeerde hoek genomen. Ze is nu eenmaal mager/dun. Moet ze dan 20 kilo erbij eten? omdat de media meisjes zegt dat ze dunner moeten zijn? Het is maar hoe je zelf in het leven staan.



Misschien moeten meisjes het voorbeeld nemen dat je blij moet zijn met hoe je bent, Kate is dun, dunner, dunst, een ander dik, dikker, dikst.



Ik zou nooit zoals Kate of een of ander model willen zijn, want ik zie niet in dat dunner beter is. Ik wil gewoon gelukkig met mijzelf zijn. Vind ik mijzelf iets te dik en slecht eten dan verbeter ik dat, maar dromen om een modellenlichaamā€¦Neeuhā€¦Lijkt mij sowieso een onrealistische droom.



Om gaan lopen te jekkeren omdat ze dun is, Indeed, give her a break.

Kate is en blijft een celeb nu. En over celebs WORDT nu eenmaal gewoon gesproken. Als zij het mooi vindt om zo mager te zijn (dun is in mijn ogen niet het juiste woord), moet ze dat zelf weten. Maar iedereen heeft hier een andere mening over en die mag ook geuit worden.



Grappig dat als iemand zijn mening uit dat die persoon dan gelijk aan het jekkeren is. Getuigd van weinig respect over andermans mening.



En wat betreft: ā€œHet is maar hoe je zelf in het leven staan.ā€ Wat bedoel je daarmee??? Ik vind mijzelf prima zoals ik ben, dat heeft niets te maken met mijn mening over anderen.



En nogmaals, het is niet alleen deze foto. Op elke foto zie je dat ze erg mager is. Dā€™r borstbeen zie j duidelijk aanwezig en dā€™r ribben kan je ook tellen. Dus weinig dun, gewoon mager in mijn ogen.

Toen ik ging trouwen hoefde ik geen rekening te houden met protocol, media, beveiliging, publieke opinie, etc etc. Mijn jurk, mijn haar, mijn make up, mijn figuur, mijn vervoer, mijn gasten, mijn receptie, mijn boeketā€¦niemand die daar een mening over had.

Moet je je voorstellenā€¦Ga je met de man van je dromen trouwenā€¦is ie prinsā€¦troon opvolgerā€¦je trouwt in vol publiek, overal een lading fotografen, overal beveiliging, al de gasten die gecheckt moeten worden, niet het algemene publiek afstoten, voldoe je wel aan de eisen van het koninklijk huis? Blijf lachen, niet friemelen, niet bang lijken, niet om je heen kijkenā€¦

En dan de volgende dagā€¦De kranten/nieuws/tijdschriften. "Lelijke jurk, mooi haar, te dun, mooie jurk, slordig haar, teveel geglimlacht, niet vriendelijk genoeg naar het publiek, etc etc.

Ik werd de dag na mijn huwelijk wakker, en kon met veel plezier terug denken aan mijn dag. Niemand die er over schreef. Niemand die een mening had.



Is ze maatje 38 dan is ze te dik. Is ze size 0 dan is ze te dun. Ze werd door de media hier steeds ā€œCommonerā€ genoemt voordat ze JA zei. Ook leukā€¦



Het is nooit goed, en ze heeft het gedaan met zoveel mogelijk eigen inbreng zonder verschillende groepen tegen de borst te stuiten.





Give her a breakā€¦

Niet om het een of ander Nefā€¦ maar dit WIST ze allemaal vantevoren al. Dus het is aan haar of zij daar iets mee doet met de negatieve en positieve aandacht.

Het is in elk geval niet aan ons om onze mening voor onszelf te houden.

@Debbie & Lana wrote:

Kate is en blijft een celeb nu. En over celebs WORDT nu eenmaal gewoon gesproken. Als zij het mooi vindt om zo mager te zijn (dun is in mijn ogen niet het juiste woord), moet ze dat zelf weten. Maar iedereen heeft hier een andere mening over en die mag ook geuit worden.



Grappig dat als iemand zijn mening uit dat die persoon dan gelijk aan het jekkeren is. Getuigd van weinig respect over andermans mening.



En wat betreft: ā€œHet is maar hoe je zelf in het leven staan.ā€ Wat bedoel je daarmee??? Ik vind mijzelf prima zoals ik ben, dat heeft niets te maken met mijn mening over anderen.



En nogmaals, het is niet alleen deze foto. Op elke foto zie je dat ze erg mager is. Dā€™r borstbeen zie j duidelijk aanwezig en dā€™r ribben kan je ook tellen. Dus weinig dun, gewoon mager in mijn ogen.




Ik noem het jekkeren omdat je er vanuit gaat dat ze het mooi vind om zo mager te zijn en er alles voor doet er zo uit te zien. Dat weet je niet Sommige mensen zijn van nature mager, hoeven ze niets voor te doen of te laten.



Het is een suggestieve gedachte van jou en die hoeft niet te berusten op de waarheid.



Dus omdat zij mager is en een celeb is vind je dat ze er maar gewoon wat aan moet eten ofzo?



Jij haalt voorbeelden erbij van ā€˜meisjes van nuā€™

Dan kan jij prima in het leven staan en vinden dat het niets te maken heeft met je mening over anderen maar je vult wel van alles voor anderen in.



Zoals die jonge meisje die wellicht wel tegen haar opkijken?

Of Kate, die misschien wel helemaal niets kan doen aan het feit dat ze zo mager is?



En inderdaad, ik heb wel altijd respect voor iemands mening, behalve als het een suggestieve is. :wink:

Jekkeren noemde je al voordat ik suggereerde dat zij het wel mooi kan vinden.



Het hoeft niet te berusten op waarheid, dat heb ik ook nooit beweerd. Ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.



Dat ik iets invul voor anderen is OMDAT er dus anderen zijn die deze mening delen en er ZIJN anderen die opkijken naar een prinses. Dat is gewoon een feit.

En ik heb ook nergens beweerd dat Kate er wel of niets aan kan doen dat ze zo mager is.



Suggestieve mening of nietā€¦ nog steeds hoor je dan respect op te brengen. Want dat jij het een suggestieve mening vindt hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook vinden.

ach gelukkig is de modellen wereld wijzer geworden,

en moeten de Jonge meisjes meer aankomen !



geen botjes tellen meer!

@Debbie & Lana wrote:





Het hoeft niet te berusten op waarheid, dat heb ik ook nooit beweerd. Ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.



Dat ik iets invul voor anderen is OMDAT er dus anderen zijn die deze mening delen en er ZIJN anderen die opkijken naar een prinses. Dat is gewoon een feit.

En ik heb ook nergens beweerd dat Kate er wel of niets aan kan doen dat ze zo mager is.



Suggestieve mening of nietā€¦ nog steeds hoor je dan respect op te brengen. Want dat jij het een suggestieve mening vindt hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook vinden.




HUH?



Ik snap echt niets van wat je zegtā€¦



Ik ben echt een beetje :shock:



Ik ga toch niet respect hebben voor iemand die van alles verzint alleen omdat het de mening van diegene is?

Het hoeft immers niet te berusten op waarheid???

Dus altijd respect voor meningen hebben, ehm tja, niet dus.



Nou laat maar, dit gaat weer nergens naar toe.



Of het nu wel of niet waar is dat mensen opkijken tegen een princess betekent toch niet dat ze er iets aan kan doen dat ze zo mager is? Of dat ze het mooi vind, of dat ze er niets aan doet of of ofā€¦



nee, ik stopā€¦ :shifty:

Dit gaat echt nergens overā€¦

En dan krijgen we een generatie van onzekere meiden die van nature dun zijn, maar nu door de media als ā€œAnorexicā€ bestempelt worden.



Leer ze liever dat ze mooi zijn zoals ze zijn. Dat een mollig lichaam OOk gezond kan zijn. Dat een dun lichaam OOK gezond kan zijn. Dat er een modelijn is voor ieder figuur. Dat inner pride beter uitstraalt dan opgelegde kleding maten die misschien helemaal niet lekker voelen.



ā€œJe bent te dunā€ is net zo gemeen als ā€œJe ben te dikā€



En zolang we afhangen van wat de Mode Wereld ons oplegt, komen we hier nooit vanaf. WIJ zijn de klanten van de mode wereld. En nog stees bepalen ZIJ de regels.

@Nefarious wrote:

Toen ik ging trouwen hoefde ik geen rekening te houden met protocol, media, beveiliging, publieke opinie, etc etc. Mijn jurk, mijn haar, mijn make up, mijn figuur, mijn vervoer, mijn gasten, mijn receptie, mijn boeketā€¦niemand die daar een mening over had.

Moet je je voorstellenā€¦Ga je met de man van je dromen trouwenā€¦is ie prinsā€¦troon opvolgerā€¦je trouwt in vol publiek, overal een lading fotografen, overal beveiliging, al de gasten die gecheckt moeten worden, niet het algemene publiek afstoten, voldoe je wel aan de eisen van het koninklijk huis? Blijf lachen, niet friemelen, niet bang lijken, niet om je heen kijkenā€¦

En dan de volgende dagā€¦De kranten/nieuws/tijdschriften. "Lelijke jurk, mooi haar, te dun, mooie jurk, slordig haar, teveel geglimlacht, niet vriendelijk genoeg naar het publiek, etc etc.

Ik werd de dag na mijn huwelijk wakker, en kon met veel plezier terug denken aan mijn dag. Niemand die er over schreef. Niemand die een mening had.



Is ze maatje 38 dan is ze te dik. Is ze size 0 dan is ze te dun. Ze werd door de media hier steeds ā€œCommonerā€ genoemt voordat ze JA zei. Ook leukā€¦



Het is nooit goed, en ze heeft het gedaan met zoveel mogelijk eigen inbreng zonder verschillende groepen tegen de borst te stuiten.





Give her a breakā€¦




Brush up your english :mrgreen:

Commoner=burger niet te verwarren met common (ordinair)

@~Melanie~ wrote:

@Nefarious wrote:
Toen ik ging trouwen hoefde ik geen rekening te houden met protocol, media, beveiliging, publieke opinie, etc etc. Mijn jurk, mijn haar, mijn make up, mijn figuur, mijn vervoer, mijn gasten, mijn receptie, mijn boeketā€¦niemand die daar een mening over had.

Moet je je voorstellenā€¦Ga je met de man van je dromen trouwenā€¦is ie prinsā€¦troon opvolgerā€¦je trouwt in vol publiek, overal een lading fotografen, overal beveiliging, al de gasten die gecheckt moeten worden, niet het algemene publiek afstoten, voldoe je wel aan de eisen van het koninklijk huis? Blijf lachen, niet friemelen, niet bang lijken, niet om je heen kijkenā€¦

En dan de volgende dagā€¦De kranten/nieuws/tijdschriften. "Lelijke jurk, mooi haar, te dun, mooie jurk, slordig haar, teveel geglimlacht, niet vriendelijk genoeg naar het publiek, etc etc.

Ik werd de dag na mijn huwelijk wakker, en kon met veel plezier terug denken aan mijn dag. Niemand die er over schreef. Niemand die een mening had.



Is ze maatje 38 dan is ze te dik. Is ze size 0 dan is ze te dun. Ze werd door de media hier steeds ā€œCommonerā€ genoemt voordat ze JA zei. Ook leukā€¦



Het is nooit goed, en ze heeft het gedaan met zoveel mogelijk eigen inbreng zonder verschillende groepen tegen de borst te stuiten.





Give her a breakā€¦




Brush up your english :mrgreen:

Commoner=burger niet te verwarren met common (ordinair)


Weet ik. Maar ze was een vrouw op de belangrijkste dag van haar leven, en de media bleef haar ā€˜social standingā€™ herhalen. Dat vond ik persoonlijk onnodig.

@Debbie & Lana wrote:

En nogmaals, het is niet alleen deze foto. Op elke foto zie je dat ze erg mager is. Dā€™r borstbeen zie j duidelijk aanwezig en dā€™r ribben kan je ook tellen. Dus weinig dun, gewoon mager in mijn ogen.




Het valt mij dus serieus helemaal niet op. Ik zie gewoon een mooie gelukkige zelfbewuste vrouw, niet meer en niet minder. Maar goed, ik ben zelf een lichtgewichtje en moet mijn hele leven lang al vechten tegen vervelende opmerkingen, dus ik kan er gewoon niet zo goed tegen. Is mijn ding.

Ik vind haar er ook wel slank uitzien, vooral rond haar taille. Wellicht is de foto gewoon ongelukkig gemaakt.



Ik vind die ophef erom ook een beetje overdreven.



Een voorbeeld voor meisjes van nu?

Als dat haar bouw is, wat word dan verwacht dat ze daaraan doet?



En wat zou er gezegd worden als ze moddervet was?



Ik werd vroeger spijker, stokje, tandenstoker, etc, etc, genoemd en nog steeds ben ik niet fors.

Vroeger meende ook iedereen daar een mening over te moeten hebben.

Tja, wat kon ik daar aan veranderen?





Ik vind dit soort reacties net zo erg als een stevige vrouw uitlachen wanneer ze aan een Big-Mac zit ā€˜Ja, prop er nog maar 1 inā€™.



Snap dat veroordelende gedoe nooit zoā€¦

Het enige waar ik het mee eens ben is dat Pippa de show gestolen heeft. Haar jurk was geniaal van eenvoud en zij vulde hem schitterend. :inlove:



Verder is het allemaal speculatief, ik weet van diverse dames uit mijn naaste omgeving dat verantwoord structureel aan komen even moeilijk, of waarschijnlijk zelfs nog moeilijker, is dan afvallen.



Oordeel niet opdat gij niet geoordeeld wordt was het toch?

Ik zag op een gegeven moment wel een verschil met wat oudere fotoā€™s dat ik dacht he die is wel een paar kilo kwijt. En of dat nu bewust is of van de stress. Menigeen gaat toch afvallen om goed voor de dag te komen op hun trouwdag.



En met alle ogen van de wereld op je gericht kan ik me wel voorstellen dat ze links en rechts een bordje pasta heeft laten staan de laatste tijd. Ik denk dat die afgevallen kiloā€™s vanzelf wel weer terugkomen en dat staat haar volgens mij wel iets beter.

Eigenlijk vind ik de opmerking: je WIST het van te voren ook jammer. Ik bedoel, Kate kan het niet helpen dat ze als een blok voor William is gevallen. Ja, natuurlijk weet je dan van te voren dat je leven er ineens compleet anders uit komt te zien. Maar je hebt toch eigenlijk geen keuze? Ze houdt van die man. Ik had ook geen andere keuze dan mijn leven te gaan delen met A. Ik hou van hem en ik zou, uit eigen keuze, nooit mijn leven zonder hem kunnen invullen. Dus je gaat er voor. Maar daarom hoef je het allemaal niet leuk te vinden natuurlijkā€¦ Maar dat vind ik danā€¦



Ik vond haar prachtig. En hem ook. And iā€™m a sucker for loveā€¦ Hoop dat ze heel gelukkig blijven samenā€¦

Ik heb gekeken en vond Kate prachtig, ontzettend mooie jurk! Ik heb niets met trouwen maar mocht ik ooit nog gaan trouwen dan wil ik deze jurk graag als voorbeeld.

En Pippaā€¦ Wowā€¦ wat een mooie vrouw ook en ook een geweldige jurk!



Hopelijk blijven ze heel gelukkig samen :slight_smile:

:mrgreen: :mrgreen:

@klavertje4 wrote:

:mrgreen: :mrgreen:




Dat ziet er wel heel apart uit :think:



Als ik het bruidsmeisje ernaast zie, ga ik ervan uit dat Kate een ander bruidsmeisje aan het troosten is,maar je gaat wel vraagtekens zetten over deze foto :wink:

haha