Huwelijk William en Kate

mee eens, veeel persoonlijker en met traan… :mrgreen:



denk idd ook dat ze er zelf weinig over te zeggen hadden… :? ’ gelukkig’ voor hun hebben ze de avond voor hunzelf…



mooie vrouw is kate ook…wat ze toch met william moet?? hij kan zijn hoofd beter kaal scheren, die pater-plek op zijn hoofd maakt hem zooooooo oud!



en nu maar wachten op de aankondiging van hun eerste kindje!! :inlove:



bij deze; Kate, je bent van harte welkom op dit forum!! :mrgreen:

Net even op de site van de nos even gekeken naar de jurk en de zoen. Al dat kant is totaal niet mijn ding, maar ze ziet er wel mooi uit. Dat figuurtje wil ik ook wel :lol:

Ja hij word in raptempo kaal zeg.



Ik moest wel lachen om de foto van de kus, dat kleine bruidsmeisje wat ernaast staat.

Boze blik en handjes over haar oortjes :inlove: :mrgreen:

hihi, ja idd…



wat een mensenmassa stond er!!! :shock: :shock: :shock:



kon alleen maar denken ‘gaat dat wel goed’?! je zou maar in de verdrukking komen daar! ppff was zooooo blij dat ik veilig vanuit mijn huisje kon kijken…



ik zou gerarandeerd een paniek aanval krijgen ofzo… :mrgreen: zeker nu

Ja, die rare hoedstrikdinges van Eugenie of Beatrice…ze leek wel een paasei :mrgreen:

@mayo28 wrote:

Ja, die rare hoedstrikdinges van Eugenie of Beatrice…ze leek wel een paasei :mrgreen:




Geweldige hoed toch :mrgreen: :angel:



Ik vond haar er netjes conservatief uitzien, typisch engels.



William ook mooi in zijn uniform.



Ik heb juist begrepen dat ze zelf veel invloed op de dienst gehad hebben.

@mayo28 wrote:

Ja, die rare hoedstrikdinges van Eugenie of Beatrice…ze leek wel een paasei :mrgreen:




Volgens mij was die van Eugenie dat rare ding :stuck_out_tongue:



Becks heb ik niet gezien maar ik heb hem ook niet helemaal gezien… pas vanaf half 1 of later volgens mij?



Jurk is niet mijn smaak. Het idee van het kant vond ik wel mooi (de bloemen uit de landen :slight_smile: ). Daarna nog eff een paar specials gezien op BBC entertainment… vond ik wel erg intressant.



Vond dat ze maar een kleine sleep had :mrgreen: :lol:





wie had het nou over dat bruidsmeisje en die kus

http://yfrog.com/h8c2b0j



:lol: :lol: :lol: :lol:

@groenelimo wrote:

net fotos gekeken, maar vind haar jurk niet zo mooi, omdat hij haar heel erg oud maakt…






Vond hem ook niet mooi, te simpel en het was net alsof je haar tepels erin zag, twee van die puntjes… :oops:

haha dat bruidsmeisje is grappig.



Er schijnt een hele ophef te zijn over de zus van, te sexie, en die is nu het gesprek van de dag

Ik vond de zus er juist heel mooi uitzien :thumbup:

Grappig dat ik hier lees dat meerdere mensen zo’n figuurtje als Kate zou willen hebben. Maar op deze foto vind ik haar toch wel heeeeeeel erg mager.

Foto avondjurk Kate

:shock: beetje te mager.



doet me een beetje aan Diana denken…

Veel te mager en dat ligt niet aan de foto. Als je haar handen alleen al ziet, zo eng dun en botterig.



En nee, ik wil niet lelijk over haar praten, maar ze geeft wel een verkeerd signaal af naar de “meisjes” van nu.

Nou, nog steeds wil ik dat figuurtje wel… Die kan alles dragen wat ze maar wil. Elke winkel heeft haar maat, elke jurk staat haar fantastisch. Achja… dromen… :wink:

@Noekie wrote:

Nou, nog steeds wil ik dat figuurtje wel… Die kan alles dragen wat ze maar wil. Elke winkel heeft haar maat, elke jurk staat haar fantastisch. Achja… dromen… :wink:




hoezo?



met maatje 38 kan je ook alles dragen,

maar ik denk dat ze heel ver onder die maat zit…

Maatje 38 heb ik ook nog nooit van mn leven gehad, dus zo’n figuurtje vind ik dan heel mooi en aanlokkelijk. Ik zou niet weten welke maat dat moet zijn, voor mij is 34-40 allemaal dun.

Nou, dan hoop ik voor jou Noekie dat jij zo’n figuurtje nooit zal krijgen. Mijn moeder heeft al kindermaatje en die ziet er bij lange na niet zo mager uit als Kate. Nee hoor Noekie, wees jij maar blij dat je niet ZO mager bent.



En eerlijk gezegd, denk ik dus NIET dat ze alles kan dragen wat ze wil. Vergeet niet dat bij haar alles te groot zal uitvallen ook als is het een kindermaatje. Ik zie het bij mijn eigen moeder. Maatje 164 is haar nog te groot. En als ze kleiner gaat wordt het ook kinderlijker qua uiterlijk.

Wat voor signaal geeft ze dan precies af? Dat je ook mooi kan zijn als je van nature dun bent? Ik vind Kate een prachtige vrouw, die ene foto is wat ongelukkig inderdaad maar jeetje, misschien was ze net wat afgevallen door een griepje. Give the girl a break. :slight_smile:

Heb er niks van gezien, hou der allemaal niet zo van. Eigenlijk dezelfde mening als Mutsie86 :mrgreen:



Net wel efkes gekeken naar de jurk dus, aangezien hier wat foto’s stonden.

Nee niet mijn ding, vind ik te oubollig voor der.

OK, ze is wel mager ja…maar ik geloof ook dat ik zou afvallen van de stress als ik zou weten dat er miljarden mensen naar me zouden kijken én een mening hebben…