Huwelijk William en Kate

@Mutsie86 wrote:

@melanie wrote:
@Mutsie86 wrote:
Ik kijk niet, ik vind het echt 0,0% boeiend. :zzz:



Ik ben sowieso niet zo van de -ik-droom-weg-bij-een-prinsessenjurk-met-toebehoren-en-huwelijk. Vond het gisteren al vervelend irritant dat heel shownieuws toegewijd was aan het geneuzel in Engeland.




Heb je dan zelf ook geen huwelijksdag met alles erop en eraan gehad ?

Lijkt mij zo saai :shifty:





Mijn broer is gratis getrouwd op dinsdag en zaterdag een bbq feestje, kan nou niet zeggen dat ik het zo super vond, vond het meer een verjaardag feestje :?




Ik had een jurk en een feest en daar is ook alles mee gezegd :mrgreen: Geen trouwauto, geen receptie, geen mensen die al dagen voor de deur lagen te slapen :lol:



Dat ik in een jurk getrouwd ben verbaasd me nog steeds, en mensen om mij heen. Ik had zelf een broekpak oid in gedachten. :lol:






Echt o,niks voor mij, maar goed dat mensen verschillen :wink:



receptie had ik ook niet hoor, ga zelf ook niet snel naar een receptie :wink:

maar de rest wel hoor :wink:





Ik ben wel kinings gezind dus vind het altijd wel leuk , ook al die hoedjes :inlove:

@Mutsie86 wrote:

geen mensen die al dagen voor de deur lagen te slapen




Aah, echt niet? Wat een afknapper! :wink: :lol:





Is het al begonnen?

Kids kijken buurman en buurman, daā€™s veel belangrijker EN leuker!

nou, wat vinden jullie van de jurk!!!



vind haar jurk mooi, maar ze ziet er wel een beetje oud uitā€¦had verwacht dat ze wel iets met het haar had gedaan :think:

Ik vind het een heel goede keus, echt een heel mooie jurk!

achterkantje is ook liefelijk :inlove:



Vond de ring juist wat ielig :wink:

net fotos gekeken, maar vind haar jurk niet zo mooi, omdat hij haar heel erg oud maaktā€¦

Ik vind de jurk prachtig! Heel mooi en subtielā€¦ :thumbup: :inlove:

8)



ik dacht ik zal eens plaatjes kijkenā€¦

ik denk, hey, wat ziet die charles er raar uit???



:angel: :lol:

sorry :oops:





ik vind het leuk, heb zelf ook een mooie trouwerije gehad, wilde dat eigenlijk niet, maar mijn man wel graag, al met al wel een heeel mooie dag gehad die nog steeds heel helder in mijn vergeetachtige hersenpannetje zit :inlove:

@melanie wrote:

Ik heb ook geen spotlight familie maar, ja smaken verschillen .

ik vond en vind het nog steeds niks, t, is dat het mijn broer is anders was ik echt geen 2x op en neer gereist.



Vond het zo sober .




bedoelde er meer meeā€¦ dat ik heel blij ben dat wij gewoon zo konden trouwen als we wilden zonder dat de halve wereld meekijkt.



Lees net op nu.nl dat er 2000 gasten waren bij het huwelijk.

Dat waren dan waarschijnlijk alleen hun meeste close vrienden :shifty: .



Dat lijkt me dus echt vreselijk.



Of je het groot of klein doet dat maakt dan nog niet eens uit. Maar dat je gewoon zelf kan bepalen hoe je het wilt/doet zonder dat je aan regeltjes en verwachtingen moet doen en dan ook nog de hele pers erbij en allesā€¦



Jurk zal ik straks eens een goed plaatje van zoekenā€¦ kan ik er ook iets over vinden :lol: .

ik zit ook al de hele ochtend te kijken :shifty: wel bbc, vind ik er dan wel bij horen.

Ik hoorde net dat er 600 man op de receeptie zijn en 300 op het feest van vanavond. Valt best mee toch??? Ik zelf zit ook op 100 man voor een feestavond als wij ooit nog gaan trouwen :roll: :mrgreen: (grote families allebei)

vind ik ook mee vallen!



vonden jullie van de balkon scene?? dat, en de ceremonie in de kerk vond ik nogal koel en kilā€¦weinig emotieā€™s gezien. denk dat het vor hun meer een ā€™ moetjeā€™ is om op deze manier te trouwen maar dat ze er echt van genoten hebben??



zo, en nu ga ik douchen en 's wat doen in huis :shifty: :oops:

Ik vind het heel leuk om te zien en heb dan ook de hele tijd al de tv op de achtergrond aan staan. Ook Ralf vond het mooi :inlove: , maar dit had natuurlijk niet langer dan 5 minuten de aandacht voor die mooie paarden.

heb alleen nog wat fotoā€™s gezien,

natuurlijk even naar de jurk gekekenā€¦



(had er eigenlijk meer van verwacht,

groter en meer oud-bolliger)

Ik heb even gezien toen ze de kerk ingingen en uitgingen maar ik vind de jurk :inlove: helemaal mn smaak. Lekker gewoontjes en subtiele details harstikke goed gekozen vind ik :thumbup:

Ik vind het altijd wel bijzonder en speciaal om te zienā€¦maar ben vooral blij dat ik het niet was (al had ik haar figuurtje wel willen hebben hahahaha) 8)



Ik hoop maar dat ze gelukkiger worden dan Charles&Diana :pray:

Vond de jurk al behoorlijk oud-bollig met al dat kant op de armenā€¦

Maar wel mooi opzich!

Ik heb een stukje gezien en vond de jurk echt heel erg mooi, ze had ook een heel natuurlijke uitstraling verder.

De jurk vond ik leuk! Klassiek en toch speels/ondeugend!



De kus op het balkon kwam erg plichtmatig over, dat vond ik jammer!

@Tigru wrote:

Ik vind het wel leuk om te kijken, maar voornamelijk voor de kleding, ook van de gasten. Heb al wat bizarre hoedcreaties voorbij zien komenā€¦


Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, heb zelf zitten gruwelen van het ā€˜hoedjeā€™ van Victoria Beckham en de nichtjes van prins William, brrrrr :lol:



Verder mooi om te zien hoe die mensenmassa zo mooi de rotonde op werd begeleid voor de balkonscene, heel bijzonder. En we werden wel twee keer getrakteerd op een :-* :smiley:

ik vond de dienst heel onpersoonlijk.

Ze zag er wel prachtig uit.

jurk mooi,william ook mooi,maar de Queenā€¦pfff die ging als kanarie vandaag,echt niet mooi :doh:

kerkdienst had ik het idee bij dat alles geregiseerd was door de queen,en william en kate daar weinig tegenin te brengen haddenā€¦kweenieā€¦heb mooiere diensten gezien(wa en maxima bijv)