Huwelijk William en Kate

Wie gaat er vandaag ook kijken?



(en wat vinden jullie ervan?)

Ah, misschien kijk ik wel even, aangezien er toch niks anders op tv is haha.

En ik vind het leuk voor ze, wens ze alle geluk! 8)

Ik kijk niet, het interesseert me echt vrij weinig.

Ik zie de foto’s vast wel op nu.nl voorbijkomen

(want als vrouw ben ik toch stiekem wel benieuwd naar wat

ze draagt ;))

ik ga niet de hele tijd kijken maar zal zeker wel een blik werpen.

@#puk# wrote:



(want als vrouw ben ik toch stiekem wel benieuwd naar wat

ze draagt ;))




Daarom!

Maar ik heb 2 kinderen hier die het ook niks vinden,

en we gaan zo naar mn moeder en we moeten naar logo, dus…

Veel meer dan de jurk zie ik niet haha. De rest boeit ook niet.

Ik kijk wel even al is het alleen voor de jurk :lol: :lol: ben erg nieuwsgierig wat ze gekozen heeft.

Hier nog 1-tje die vooral heel erg geïnteresseerd is in de jurk :mrgreen:. Dus als ik de kans krijg, ga ik zeker even kijken. Maar er zal de komende dagen vast nog wel een samenvatting langskomen.

kan het niet helemaal zien, maar heb het ingesteld op de hdd :slight_smile:

vind het leuk voor ze, hoop dat ze gelukkiger zijn en blijven als zijn ouders en wens ze alle goeds.



Maar kijken?

Nee. Zelfs niet voor de jurk :lol: .



Heb ook niet naar het huwelijk van Willem Alexander en Maxima gekeken, doet me allemaal vrij weinig.

Leuk voor de betrokkenen, maar hoef niet mee te kijken.



Tijdens het journaal vanavond komen vast wel beelden genoeg voorbij, dus die jurk zie ik hoe dan ook wel denk ik :wink: .

Ik :angel:



Ik vind het altijd wel leuk en speciaal om te zien .

is ook niet alle dag he… :wink:





En heel benieuwt naar de jurk :inlove: :angel:

Ik kijk niet, ik vind het echt 0,0% boeiend. :zzz:



Ik ben sowieso niet zo van de -ik-droom-weg-bij-een-prinsessenjurk-met-toebehoren-en-huwelijk. Vond het gisteren al vervelend irritant dat heel shownieuws toegewijd was aan het geneuzel in Engeland.

@Mutsie86 wrote:

Ik kijk niet, ik vind het echt 0,0% boeiend. :zzz:



Ik ben sowieso niet zo van de -ik-droom-weg-bij-een-prinsessenjurk-met-toebehoren-en-huwelijk. Vond het gisteren al vervelend irritant dat heel shownieuws toegewijd was aan het geneuzel in Engeland.




Heb je dan zelf ook geen huwelijksdag met alles erop en eraan gehad ?

Lijkt mij zo saai :shifty:





Mijn broer is gratis getrouwd op dinsdag en zaterdag een bbq feestje, kan nou niet zeggen dat ik het zo super vond, vond het meer een verjaardag feestje :?

Ik vind het ook niet zo boeiend allemaal. Leuk voor ze, maar er trouwen dagelijks mensen dusja, ik ga niet kijken nee. Zie op het nieuws toch sowieso ook zat erover.



En ik hoef zelf ook geen trouwfeestje hoor, ben er helemaal niet van. Wat mij betreft maandagochtend ofzo trouwen en dan vrijdagavond een feestje en klaar.

@melanie wrote:

Heb je dan zelf ook geen huwelijksdag met alles erop en eraan gehad ?

Lijkt mij zo saai :shifty:




Hadden wij ook niet hoor en het was toch echt een trouwdag voor ons.

Ik had ook geen jurk aan en was niet het wit/ creme :wink: .

En toch was ik echt ‘de bruid’ die dag en was het echt onze dag met die mensen om ons heen die belangrijk voor ons waren.



Ouders, broers+aanhang, enige oma die nog leefde en 3 stel vrienden… natijd met z’n allen gezellig wat gedronken met natuurlijk wel taart erbij :mrgreen: en daarna minus oma en vrienden bij mijn ouders thuis aan een mooi gedekte lange tafel met z’n allen een 7 gangen lunch gegeten (bereid door vriend van mijn ouders die kok is).



Zou het een volgende keer weer zo doen :thumbup: (en ben dan ook blij dat ik niet in een spotlight familie ben getrouwd).

Ik vind het wel leuk om te kijken, maar voornamelijk voor de kleding, ook van de gasten. Heb al wat bizarre hoedcreaties voorbij zien komen…

Ik heb ook geen spotlight familie maar, ja smaken verschillen .

ik vond en vind het nog steeds niks, t, is dat het mijn broer is anders was ik echt geen 2x op en neer gereist.



Vond het zo sober .

Ik ga ook kijken, zoiets zie je niet vaak dus ik wil er gewoon bij zijn :angel:



Maak me ondertussen wel nuttig want ondertussen aan de strijk voor de tv :mrgreen:

Ben wel benieuwd naar ‘de’ jurk, zoals heel veel vrouwen dat hebben,

maar ben op mn werk dus kijken zit er niet in.



Maar ach, ben niet bang dat ik nergens een plaatje ervan zal kunnen vinden straks :mrgreen: waar je ook kijkt, ALLES gaat over the wedding

@melanie wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik kijk niet, ik vind het echt 0,0% boeiend. :zzz:



Ik ben sowieso niet zo van de -ik-droom-weg-bij-een-prinsessenjurk-met-toebehoren-en-huwelijk. Vond het gisteren al vervelend irritant dat heel shownieuws toegewijd was aan het geneuzel in Engeland.




Heb je dan zelf ook geen huwelijksdag met alles erop en eraan gehad ?

Lijkt mij zo saai :shifty:





Mijn broer is gratis getrouwd op dinsdag en zaterdag een bbq feestje, kan nou niet zeggen dat ik het zo super vond, vond het meer een verjaardag feestje :?




Ik had een jurk en een feest en daar is ook alles mee gezegd :mrgreen: Geen trouwauto, geen receptie, geen mensen die al dagen voor de deur lagen te slapen :lol:



Dat ik in een jurk getrouwd ben verbaasd me nog steeds, en mensen om mij heen. Ik had zelf een broekpak oid in gedachten. :lol:

Ik zit er klaar voor! Ik kan er echt van genieten, en ik ga er dan lekker voor zitten!

:thumbup: :inlove: