Als ik het bruidsmeisje ernaast zie, ga ik ervan uit dat Kate een ander bruidsmeisje aan het troosten is,maar je gaat wel vraagtekens zetten over deze foto
waarom dat dan hahahaha hangt hij op zn knieeen dan, is hij zo lang :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ze zal zn broekspijp wel goed hebben gedaan waarschijnlijk ofzo.
Nou kijk DAT vind ik pas een ongelukkige pose.. jeetje.. :silenced:
En dan ook nog zijn hand op haar hoofd.. :lol: :lol: :lol:
Maar goed.. heb niet gekekeken en zag de foto van de jurk toevallig langskomen op tv.. vind het een prachtige jurk.. dat kant.. strak lijfje.. :inlove:
En over dat hele dun gebeuren sluit me aan bij D. :thumbup:
Dat vingertje wijzen naar de slanke dames.. :naughty:
Faaiza dat vingertje word ook naar dikkere mensen gewezen he
Klopt.. alleen in dit geval.. in dit topic.. gaat het over Kate.. die te dun zou zijn en daarmee een verkeerd beeld af zou geven.. :angel:
Als je gezond bent.. gezond leeft.. eet.. en dan zo slank bent, is daar niks mis mee en vraag ik me dus af welk beeld je dan schetst? :think:
Ik hoor het zoooooooooo vaak.. (uit de monden van dikke mensen) dat ik te dun ben.. en ik erger me daar mateloos aan.. :roll:
Klopt.. alleen in dit geval.. in dit topic.. gaat het over Kate.. die te dun zou zijn en daarmee een verkeerd beeld af zou geven.. :angel:
Als je gezond bent.. gezond leeft.. eet.. en dan zo slank bent, is daar niks mis mee en vraag ik me dus af welk beeld je dan schetst? :think:
Ik hoor het zoooooooooo vaak.. (uit de monden van dikke mensen) dat ik te dun ben.. en ik erger me daar mateloos aan.. :roll:
En ik ervaar juist de andere kant, t, is beide moeilijk, ik heb je wel eens op een foto gezien, ik teken ervoor hoor :wink: :angel:
:inlove:
Ik heb een tante die ondergewicht had, maar dit was ze ..... die deed alles om aan te komen, moeilijk ook hoor als dat je bouw niet is..... tja niet iedereen is hetzelfde en maar goed ook :wink:
Niet iedereen heeft dezelfde bouw, Ze geeft geen verkeert beeld af vind ik,,,,, dit is Catherine misschien wat extra kwijtgeraakt door alle stress, ik bedoel, t, gebeurd niet alle dag dat je met de kroonprins trouwt en je hele leven veranderd :wink:
En ik ervaar juist de andere kant, t, is beide moeilijk, ik heb je wel eens op een foto gezien, ik teken ervoor hoor :wink: :angel:
:inlove:
Ik heb een tante die ondergewicht had, maar dit was ze ..... die deed alles om aan te komen, moeilijk ook hoor als dat je bouw niet is..... tja niet iedereen is hetzelfde en maar goed ook :wink:
Niet iedereen heeft dezelfde bouw, Ze geeft geen verkeert beeld af vind ik,,,,, dit is Catherine misschien wat extra kwijtgeraakt door alle stress, ik bedoel, t, gebeurd niet alle dag dat je met de kroonprins trouwt en je hele leven veranderd :wink:
Heb er gewoon moeite mee als men denkt dat slanke mensen niks eten.. en daardoor een fout beeld afgeven..
Sommige mensen zijn slank van zichzelf en hoeven daar niksssss voor te doen.. bofkonten.. :angel:
En andersom gebeurd het ook ja.. ik heb weleens een klant meegemaakt die ontzettend boos was dat ze zo aangestaard werd op het terras toen ze daar een ijs ging eten.. om vervolgens tegen mij te zeggen dat ik te dun ben en ze door mij niet geholpen wilde worden.. :lol: mongool.. :roll:
Toen ik nog niet in een grote maten winkel werkte dacht ik echt dat alleen slanke mensen dikke mensen veroordelen.. maar als je hoort hoe dikke mensen over die 'magere scharminkels' praten.. oeff.. nie fraai nie.. :wink:
Als dikke dame heb ik nooit iemand op hun figuur aangewezen. Het is van beide kanten gewoon stom om te dun of te dik te veroordelen.
Als dikke dame heb ik nooit iemand op hun figuur aangewezen. Het is van beide kanten gewoon stom om te dun of te dik te veroordelen.
Gelukkig.. bestaan die mensen ook nog steeds.. ik loop hand in hand met mijn collega naar de auto na het werk.. noemen onszelf de dikke en de dunne.. :roll: :oops: :mrgreen: Laten we er maar gewoon om lachen.. veel beter.. :angel:
Ik vond Kate een prachtige bruid. En in haar trouwjurk vond ik haar echt niet mager ogen. Eindelijk eens een bescheiden jurk en sleep. Eenvoud siert de mens! Mooie open hals, iets wat je niet zoveel ziet bij huwelijken van het koningshuis.