Hormonen gehad en er zitten 2 eitjes die mooi groeien!!

Spannend debz, ik duim voor een mooie positieve test.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

En???

Weet je inmiddels al wat meer???

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Ik ga zo testen :wink: Ongi zet niet door ook totaal geen buikpijn wat ik normaal heb. Dus hoop gewoon dat 1 van de 2 eitjes los heeft gelaten en dat dat bloed veroorzaakt. Ik meld het hier straks nog even :stuck_out_tongue:

Nou gelijk getest en niks tezien jammer genoeg…

Nou moeten we precies klussen als we met de hele fam op vakantie zijn :oops: :roll:

Jammer deb, stiekem klussen is ook best leuk toch?!?!?!

ind :wink: En dan als het wel zou lukken kan ik zeggen dat ze op een hele speciale plek is verwekt :lol:

@Debz25 wrote:

Nou gelijk getest en niks tezien jammer genoeg…

Nou moeten we precies klussen als we met de hele fam op vakantie zijn :oops: :roll:

balen zeg… maar ik ken een heel leuk kindje dat ook op een familievakantie is verwekt (niet eentje van ons overigens, al zijn die vanzelfsprekend ook leuk :lol: ), dus hopelijk lukt jullie dat ook :thumbup:

hahahaha, dat zou zeker leuk zijn!!!

Ik krijg deze maand geen hormonen omdat we net op vakantie zijn als ze een echo willen maken :x

Nou moet ik dus wachten tot ik weer ongi word. Hier is trouwens gister me menstruatie goed doorgebroken…

Wat ontzettend balen zeg!!!

:hug:

Ik dacht ik zal me topic even weer omhoog goeien.

Ik had eergister weer 2 eitjes en heb toen ook me eisprong gehad.

Dus ik ben benieuwd :lol:

@Debz25 wrote:

Ik dacht ik zal me topic even weer omhoog goeien.

Ik had eergister weer 2 eitjes en heb toen ook me eisprong gehad.

Dus ik ben benieuwd :lol:

de kans op 2 wordt toch wel groot of niet?

Nou wie weet :thumbup:

Weer spannend … :pray: :pray:

Mijn duimen draaien (weer) voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ja ind de kans op een meerling is weer aanwezig.

Ik heb eigenlijk aldoor 2 eitjes door me medicatie.

Heb erg last van pijnlijke tepels, het kan door de hormonen komen die ik heb gekregen zei ze…

Succes!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend!!! Succes!!!

Zo ik gooi me topic weer even omhoog.

We zijn nu al even bezig met Clomid en hoefde even 3 rondes geen echo te hebben.

Zondag is me Nod. Maar meestal verlies ik een paar dagen voor me nod al donker bloed en dat is gelukkig nog helemaal niet het geval :lol:

Ik weet dat ik niet teveel hoop mag hebben, maar stiekum hoop je elke maand.

Ik heb zondagmorgen 26 dec me ei gevoeld.En ben al 2 ochtenden licht misselijk als ik op ben gestaan.

Dus we houden hoop. Ben ik zaterdag nog niet ongi dan ga ik al testen puur omdat ik bij J op me nod al een super streep had.

spannend debz … je houd hoe dan ook altijd de hoop dat het raak zal zijn

ik had bij tygo precies hetzelfde

verloor ook normaal een aantal dgn van te voren oud bld

maar die maand niet… was bij 3de ronde clomid

dit is nu mijn 5de ronde en pas afgelopen maand het gevoel gehad dat de medicijnen aansloegen

als ik nu deze ronde zwanger raak mag ik afspraak maken voor een echo… anders word het een evaluatie gesprek

tot op de laatste dag blijft de hoop :pray: :kaars: