Ik heb dus pco en heb hormonen gehad en heb nu 2 mooie groeiende eitjes :dance: Ze zaten gister op 16,4 en 17mm De gyn dacht dat dinsdag of woensdag me eisprong zou hebben…
Vind het zo spannend en hoop zo dat het raak is wel gaf die aan dat de kans op een 2 ling wel duidelijk aanwezig is.
Mijn probleem was dus dat ik geen eisprong kreeg voor ik hormonen gebruikte en hij zei ook: de bevruchting gaat miss wel makkelijk bij je
Duimen jullie met me mee Over dikke 2 week weet ik of ik zwanger ben of niet :lol:
ik duim voor je hoor
Oh wat spannend meid!
Hoop dat de zaadjes lekker snel er naartoe zwemmen voor een mooie bevruchting!
Dank je :lol: Ik houd jullie op de hoogte
Gisteravond wat last van me onderbuik nu nog een beetje, Zou ik nu me eisprong hebben?
Als ik reken hoe die was gegroeid van donderdag na zaterdag verwacht ik het wel.
Ik voelde toen een half uurtje een zeurende pijn onder in mijn buik dus het zou goed kunnen.
Pffff wat een onzekerheid voor jou zeg!
oehhh spannend! Ik hoop op een goeie afloop (of begin :inlove: is maar hoe je het bekijkt!! )
We hebben de laatste 2 dagen geklust, Dus als ik nu een eisprong heb dan zit er een grote kans in dat het raak zou kunnen zijn. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
De pijn is nu weer over. Het is ind een beetje een zeurende pijn.
We wachten af :lol:
ik duim met je mee Debz, zou toch wel heel gaaf zijn :thumbup: :thumbdown:
Spannend! Ook mijn duimen draaien voor je (jullie)!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
En die van mij duimen natuurlijk ook, spannend meid!
hier nog meer duimen,spannend meid :-*
Oehhhhhh spannend, ik duim ook mee!!!
Gister dus weer s,avonds pijn rechtsonder en de avond ervoor ookal. Kan dus zijn dat ze later zijn gaan springen, omdat ze ook niet even groot waren ( scheelde 1 mm) Vind het super spannend… Nog 2 week wachten.
(droomde vannacht trouwens wel dat me menstruatie er weer was, hoop eigenlijk dat het alleen bij een droom blijft :roll: )
nou ik ook voor je dat die :evil: ellendelingen weg blijven hoor
minstens voor een maand of 9 :inlove:
Spannend meid!!!
Ik ga hier voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Spannend Debz, wanneer krijgen het nieuws te horen (ben helemaal niet nieuwschierig :roll: )
Ik duim mee voor een positief resultaat.
Over 2 weekjes ongeveer weet ik het al wel. Want door die hormonen moet me cyclus nu goed zijn. En bij Jesse heb ik zelfs 1 dag voor me nod getest en was er een dikke streep
we wachten nog even af…
Even een update
Voel me goed wel aldoor erg warm.
Vanmorgen onder douche een wat pijnlijk gevoel net boven me schaambeen, (zou het een innesteling zijn geweest)
Of duurt dat langer…
Ik heb dus echt geen idee, het enne moment denk ik volgens mij ben ik zwanger en het andere moment denk ik van ik ben niet zwanger.
We moeten even geduld hebben tot volgende week woensdag…
spannend hoor meid…
Hoop echt dat je zwanger bent!!!
:-*