Hormonen gehad en er zitten 2 eitjes die mooi groeien!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!

innesteling is ongeveer 5 a 7 dgn na de bevruchting dus zou kunnen natuurlijk

oh, wat spannendddd!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Er is dus ook een kans dat het er 2 zijn (ivm de 2 eitjes die aan het groeien waren)???

ja klopt, de kans is aanwezig.

We zagen het als een dubbele kans :lol:

Maar hoelang voel je een innesteling ongeveer? Want bij mij was het 10 min en daarna was het over.

geen idee… ik zelf heb toen met tygo geen innesteling gevoeld

kijk als je vanaf begin hebt getempt dan kan je zien bij een bevruchting dat je na je eisprong je temp iets gaat stijgen eenplaats dat het weer naar beneden gaat

dat zag ik toen ook duidelijk bij toen ik zwanger raakte van tygo

normaal na mijn eisprong zag je duidelijk dat mijn temp zakte en wist ik dat ik ongesteld zou gaan worden

en toen de bevruchting er wel was bleef mijn temp stijgen

ik had zelfs een beetje koorts

zit nu nog aan de provera om menstruatie op de wekken

denk dat ik ook maar weer eens mijn thermometer ga opzoeken en naast me bed in het nachtkastje ga doen :think:

Ik heb helemaal niks getempt, voelde de innesteling wel achteraf.

Maar mocht ik niet zwanger zijn dan ga ik de volgende keer om te kijken of ik kan nagaan of ik aan de temp kan zien of er een bevruchting plaats vind.

Over een week kan ik ong gaan testen, vind het toch wel spannend.

Ben heel licht misselijk af en toe en verder geen klachten.

ik duim voor je hoor :pray:

@Debz25 wrote:

ja klopt, de kans is aanwezig.

We zagen het als een dubbele kans :lol:

Maar hoelang voel je een innesteling ongeveer? Want bij mij was het 10 min en daarna was het over.

Tja die innesteling is iedere keer weer anders of je die voelt. Bij R heb ik wat bloedverlies gehad rond dag 7 na eisprong. Maar bij de 2 mannen heb ik niets gevoeld (tewijl ze met zn 2-en zijn)

Ik duim heel hard voor je!!! Mijn eerste zwangerschapskwaal bij deze (meerling)zwangerschap was met ff ruim 3 weken dat ik s nachts al naar de wc moest om te plassen terwijl ik dat normaal nooit hoef… Is trouwens ook niet meer weg gegaan. Ik heb dat nog steeds.

Spannend hoor, ik duim voor je dat je nu zwanger bent :pray:

:pray: :pray: :pray:

Het plassen heb ik eigenlijk altijd wel last van.

Heb wel een opgezette buik maar heb ik eigenlijk altijd net voor me menstruatie aan…

Verder vanmorgen weer licht misselijk na het eten was het weg.

Maar ik ben bang dat ik nu op alles ga letten :oops:

Heeft iemand ervaring met eerder testen dan je nod?? Ik zag dat er specialen testen waren en helemaal niet duur via het net… Denk eraan om er 1 tekopen.

Ik heb het gevoel dat ik me eisprong zondag en maandag had. Had toen last rechts onder. Me gyn bevestigde dat het pijn kan doen. Het kan dus zijn dat me cyclus korter is dan de 28 dagen.( heb dat gevoel ook)

Als je zwanger bent van een tweeling maak je ook meer HCG aan de kans is dus groter dat je eerder positief test.

Ik heb bij mijn oudste dochter 5 dagen voor NOD positief kunnen testen, dagen kloppen exact, want door follikelmetingen weet ik precies wanneer mijn eisprong was.

Bij de 2e kwam ik er pas later achter dat ik zwanger was

Bij nummer 3 zag ik het 3 dagen van te voren.

Als je eerder test kan het negatief zijn en pas later positief kleuren. Het kan dus wel verwarrend zijn en onzekerheid geven.

@Marda wrote:

Als je zwanger bent van een tweeling maak je ook meer HCG aan de kans is dus groter dat je eerder positief test.

In het begin maak je nog zo weinig hormonen aan dat 2x weinig niet altijd al een voor-NOD-postieve test zal opleveren.

Bij Luc en Stan had ik cyclusdag 29 een lichte 2e streep en een week later een duidelijke 2e streep.

Ik kon het niet meer houden. Woensdag zou me menstruatie komen dus heb een test gekocht zodat je eerder kon testen maar deze was negatief dus ik hoop dat het tevroeg was om te testen :wink:

Het was een test van predictor ofzo iemand ook ervaring hiermee

Hoop dat het idd te vroeg was. Je kan die ook van het kruidvat halen. Die zijn echt goed.

Ik zou nog even tot woensdag wachten debz, anders ben je misschien al teleurgesteld voordat dat nodig is.

@tijger86 wrote:

Ik zou nog even tot woensdag wachten debz, anders ben je misschien al teleurgesteld voordat dat nodig is.

Dat is idd nog een beter idee denk ik.

Nee ik test zowiezo niet eerder dan donderdag weer als ik nog niet ongi ben. Was vanmorgen al best een beetje teleurgesteld omdat ik toch stiekum dacht zwanger te zijn.

Nou hier net 3 kleine stukjes oud bloed dus of ik ongi word geen idee???

Ik heb kruidvat testen gehaald dus als ik morgen niet ongi ben ga ik 1 test doen…

Hmmm :think: Kan nog alle kanten op!

Ik ben benieuwd! Mijn duimen draaien voor je, voor een positieve test morgen :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: