Hormonen gehad en er zitten 2 eitjes die mooi groeien!!

Spannend weer hoor!!!

Hier blijven de duimen voor je draaien…

Spannend hoor! Pffff dan is wachten toch ook wel weer erg vervelend.

Ik hoop dat je snel een dikke vette positieve test hebt. Je klinkt zelf wel hoopvol :slight_smile:

Allemaal bedankt haha…

Ik vind het zo spannend. Ga om de zoveel tijd na de wc maar nog totaal geen bloed en gewoon melkwitte vloed :oops:

Ik ben ind vrij positie :oops: deze keer heb er een goed gevoel bij.

Ook omdat ik zo ontzettend moe ben.

Ik heb van die goedkope testen van de kruidvat waren de vorige keer super goed. En hoor dat ze erg gevoelig zijn.Kan maar zo zijn dat ik morgenvroeg al ga testen :roll:

Oeh spannend hoor!

Gevoel zegt toch vaak ook wel wat…

:pray: hoop het echt voor je!

Spannend debz!! jij liep toch ook bij het W.za?

Enne idd, voor je gevoel mag je niet te veel hoop hebben om een teleurstelling mee te laten vallen, maar ja, hoop heb je toch elke maand!

Flier: wza??? bedoel je wilhelmina ziekenhuis assen?

Ik ben er 1 keer geweest omdat ik verhuisd ben. Maar ik moest eerst van hun afvallen omdat ik iets tezwaar ben. Ben toen weer na me oude ziekenhuis in Delfzijl gegaan.

Loop jij in Assen dan? Bij sluimer ofzo?

spannend hoor!

Hopelijk heeft je positieve gevoel het bij het juiste eind :thumbup:

En Sluijmer of hoe je het ook schrijft… brrrr.

Gelukkig maar keer of 3 in mijn leven gezien/ aan mijn bed gehad en dat was genoeg (of eigenlijk te vaak :silenced: ).

Ow dan heb je een andere ervaring als ik :o

hoogstwaarschijnlijk onder andere omstandigheden gezien…

1e keer was toen ik al kotsend opgenomen in het zhuis met ruim 39 weken zw.schap en nee ik zal wel niet al te gezellig/ aanspreekbaar zijn geweest, maar er zijn hele simpele dingen als het maken van een echo nagelaten.

2e keer was mijn bevalling in volle gang, hij stapt binnen en mijn weeen stopten spontaan :oops: gelukkig had hij dat door en waren zijn wijze woorden ‘ik geloof dat ik hier teveel ben’.

3e keer was ronduit erg

bevalling werd begeleid door gyn in opleiding, ontzettend leuk mens. Helaas lag de kleine er niet goed voor en was knip noodzakelijk omdat hij snel geboren moest worden… dus tja dan zit je aan een hechting was.

Sluijmer was wel ‘eindverantwoordelijk’ dus was erbij bij het hechten. Hij zou haar eens laten zien hoe dat zo netjes mogelijk kon, waarschijnlijk andere manier als zij op de opleiding had geleerd.

Prima leer haar iets nieuws, als het bij mij maar netjes is vind ik het best :wink: . Maar toen kwam het dus… hij was klaar met hechten en ratsssss trekt zo de hechting er in zijn geheel weer uit ‘nu jij maar’.

Ik was eh laten we het houden op woest?

Met name die ervaring is niet bepaald positief te noemen, dus hoef hem niet meer als gyn… wou het deze zw.schap ook maar afmaken bij de VK eigenlijk :lol:

Was blij dat toen ik een MA had (voor zover je dan blij kan zijn :shifty: ) niet hem trof maar bij andere gyn terecht kon in elk geval.

Ja die ja, ik mag hem ook niet zo.

Ik liep tenslotte al onder behandeling. Ik ben niet dik maar gewoon stevig.

Daarom ben ik ook terug gegaan na me oude gyn en nu krijg ik elke maand clomid 50 mg en dat gaat goed :wink:

Flier: Jij hebt zeker geen overgewicht?

Nee geen overgewicht, en helemaal geen nare ervaringen met hem, vindt hem heel aardig/begripvol.

Onee ik kan niet geloven dat hij die hechtingen er weer uitgetrokken heeft :shock: :shock:

Dat doe je toch niet?..

Oja ik kwam om te duimen voor Debz :pray: :pray:

Hmm nee dat kan ik ook niet echt begrijpen, vreemd hoor…

Maarree… laten we duimen voor Debz :smiley: :smiley:

hahaha dank je

Hoop mij bij de sept mama’s aan tesluiten :wink:

Je bent welkom, we hebben nog genoeg plaatsen over :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: ja he dacht ik ook wel. Sept lijkt me een leuke maand en ons zoontje kan wel een broertje of zusje gebruiken :stuck_out_tongue:

Af en toe een licht krampje wat gelijk weer zakt, maar nog geen bloed.

Spannend hoor!! :pray:

Vanmorgen een test gedaan, kon het niet laten :oops:

Maar was nog geen streep tezien.

Zondag is pas me nod dus eigen schuld :roll:

Vanmorgen gelijk ook maar geklust en daar was ook geen bloed bij :stuck_out_tongue: Dus we houden gewoon hoop.

Spannend hoor Debz, ik duim hier nog steeds voor je!!!