De meeste stemmen waren voor de Huiskamer, dus ik verplaats hem weer terug!
@Jippie wrote:
De meeste stemmen waren voor de Huiskamer, dus ik verplaats hem weer terug!
Het werk van een modie is ook niet altijd makkelijk :mrgreen: .
Ze zijn er!! :dance: :dance:
Toen we de trailer opendeden, stond Tosca achter in, ik zei: hoi meisje. Ze komt op me af en ik was verloren :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ze liep meteen keurig met me mee naar achteren, ik was helemaal blij.
Louka is was gestrest, maar komt al wat bij. Ze had nog nooit in een trailer gestaan en dan ineens een rit van dik twee uur…
Maar gaat wel goed komen, ze reageert al erg leuk op Benthe…
Morgen maar eerste poetsbeurt gaan geven, want ze zien er niet uit… :mrgreen:
Fotooooooooo!
Na de eerste poetsbeurt, of tweede :lol:
Durf ze nu niet te laten zien,… ze zien er echt nog niet uit…
als je in de buurt woonde kwam ik een keertje komen poetsen!! zijn ze zo mak dat de kids dat zo kunnen?.. ooooh een wens!! een pony voor onze juul!! dat kind krijgt een hartverplaatsing!
Ze zijn zoooooo superlief…
Vandaag met in de wei zetten, liepen de kids er gewoon bij. Ging heel goed…
Ga morgen wel eerst zelf met ze aan de slag, gewoon voor de rust.
Maar Tosca kan zelfs onder het zadel en Benthe is nog klein genoeg…
Werd net al door Tosca begroet met een klein hinnikje :inlove: :inlove:
Weet niet waar je woont, Konijn, maar je bent welkom hoor
@fluppie wrote:
@romata wrote:@Soleil wrote:Zo hé, dat is ook wat, komt iemand hier heel blij zijn/haar verhaal vertellen, om vervolgens zich bijna geheel te moeten verantwoorden…
ik sluit me hierbij aan! heb met stijgende verbazing zitten lezen hoe jij je moet verdedigen.
ik wens je veel plezier met de paardjes! Hoe vinden je dochters het?
Same here...
Heel veel plezier met de pony's meid!
Wat leuk! Ben benieuwd naar de foto’s!
Leuk dat ze er zijn !!
Fotoooooo :inlove:
Foto’s :mrgreen: ?
Geniet er van!
@wisje wrote:
Na de eerste poetsbeurt, of tweede :lol:
Durf ze nu niet te laten zien,… ze zien er echt nog niet uit…
Ze zijn nu inmiddels vast wel goed ‘schoon’, dus kom maar op met die foto’s :mrgreen: :inlove:
Bij deze…
Het gaat super met ze. Hebben van de week ons eerste kleine wandelingetje gemaakt met Tosca en dat ging super!
Buurvrouw met de auto laten toeteren en ze reageerde helemaal niet!!
Kids zijn helemaal happy, mama niet minder
:inlove: Smelt. Geweldig. :thumbup:
Ze zijn inderdaad schattig. Maar ik neem toch aan dat ze normaal niet los in de tuin staan, maar in een weilandje zonder al die opstakels waar ze zich aan kunnen bezeren. En een halster zou ook niet verkeerd zijn als ze worden geborsteld. Het blijven toch dieren die onverwachte moves kunnen maken.
Wat lief :inlove: Bont is altijd prachtig om te zien. En zo te zien zijn ze schaapmak zo in de tuin.
:inlove: Het moet een heerlijk gevoel zijn om de droom van je kinderen zo in vervulling te zien gaan (en die van jezelf natuurlijk ook) :inlove:
Lbc, nee, ze staan normaal netjes in de wei. Maar hub was met het hek bezig, vandaar dat ze aan de zijkant staan.
En normaal staan ze idd aan het halster hoor, maar ze zijn zo braaf, dat ze dit ook accepteren.
Maar het wordt regel voor kids en pony’s: halster om is stil blijven staan met poetsen, geen halster om, mogen ze gewoon weglopen… Dus als ze dan even poetsen en pony’s lopen weg, moeten de meiden ophouden.
We hebben zelfs hub al betrapt dat hij met ze stond te kroelen :mrgreen:
Ohhh! Ik ben jalours!!!
Ik zou ook zo graag een paardje willen kopen voor mijn kids (en voor mezelf).
Emma heeft gelukkig nu wel een verzorgpaardje, waar ze vrijdags naar toe mag en het is te ver om te fietsen, dus mamma moet mee…
Ik ben weer gerustgesteld. Geniet ervan.