Hopen op "gezinsuitbreiding" ZE ZIJN ER!!!

Ik lees zojuist het hele topic door, en verbaas me over sommige posts. Naar mijn idee gaan sommige meiden wel over de grens tussen advies geven en bemoeienis (met soms best een pittig waardeoordeel erbij) heen. Natuurlijk is het de bedoeling van een forum dat je je mening mag geven, maar naar mijn idee wel binnen grenzen. Zodra je mensen het idee geeft dat ze zich moeten verantwoorden, wordt het een beetje zuur. en dat laatste kan nooit de bedoeling zijn, toch?

Mensen leggen hun prioriteiten nou eenmaal niet allemaal op hetzelfde punt. Sommige mensen willen hun huis z.s.m. helemaal opgeknapt naar de laatste standaarden, andere mensen willen een mooie reis maken en de volgende kiest voor dieren. Wanneer iets niet jouw keuze is, is het niet meteen fout.

Wisje, je kan uiteindelijk zelf het beste inschatten wat voor jullie gezin wijs is. Geniet ervan!

Wisje, wat een mooie kans… (zoiets krijg ik nou nooit ;))

Ik wens je alle plezier, liefde en geluk toe met de paardjes!

Ik zou het ook zo gedaan hebben, ook als het in eerste instantie misschien niet zo’n heel goed idee zou zijn geweest. Ik denk dat je overal wel uit kan komen, als je je er maar hard genoeg voor inzet.

Succes meid en geniet er van!

geniet van jullie 2 nieuwe gezinsleden als ze er

Jullie hebben er heel er goed over nagedacht en het is jullie finacien daar kan niemand wat over zeggen.

Net als andere meiden vind ik dat sommige zich wel heel erg veel bemoeien met jouw financien en dat gaat niemand wat aan

Zoals ik net al zei geniet van jullie nieuwe gezinsleden de paardjes veel plezier ermee

@Soleil wrote:

Zo hé, dat is ook wat, komt iemand hier heel blij zijn/haar verhaal vertellen, om vervolgens zich bijna geheel te moeten verantwoorden…

Hier schrok ik ook wel van zeg, jeetje :shock:
Veel plezier met je paardjes, ik vind je wel klinken alsof je erover na hebt gedacht :-* En als jullie dit graag willen, zeker doen !!

@romata wrote:

@Soleil wrote:
Zo hé, dat is ook wat, komt iemand hier heel blij zijn/haar verhaal vertellen, om vervolgens zich bijna geheel te moeten verantwoorden…

ik sluit me hierbij aan! heb met stijgende verbazing zitten lezen hoe jij je moet verdedigen.

ik wens je veel plezier met de paardjes! Hoe vinden je dochters het?

Ben zo blij te lezen dat er ook mensen zijn die me begrijpen!!!

Dat doet goed. Heel goed!!

Mijn dochters?? Die zijn niet te houden… Die zijn helemaal door het dolle.

Het liefst zouden die ze vandaag al laten brengen.

Maar zondag gaan we beginnen met de afrastering en dan hopelijk volgend weekend of over 14 dagen de vloer voor de stal storten en dan stal bouwen…

Dus hoop met een maandje dat ze hier zullen zijn…

Ook mama kan bijna niet wachten :oops: :lol:

Wat spannend!

Wel foto’s spammen hoor!!!

Heb 2 foto’s van ze, zal zien ze te verkleinen…

Ze staan nu buiten, dus ze zijn wat vies…

Kids helemaal blij, want ze kijken zo uit naar het poetsen :slight_smile:

Ahhh ik kan me helemaal voorstellen dat jullie bijna niet kunnen wachten tot het zover is. Zo heerlijk om even met je vingers door zo’n vacht te kroelen :inlove:

:inlove:

:inlove:

Wat super lief, zijn dit recente foto’s? :inlove:

Nee, niet heel recente, van het vroege voorjaar… Maar zijn de enige die ik nog heb :frowning:

Maar dat gaat wel veranderen als ze hier staan :mrgreen:

Ahhhh wat lieff :inlove: :inlove:

Oh, het gaat sneller als ik dacht…

We zijn begonnen met de wei en kunnen vanavond gaas gaan spannen.

Eerste wand van de stal staat al en volgende lading planken staat in de beits.

Gisteren nog even gratis partij planken op de kop getikt, dus helemaal happy…

Ik durf bijna hoop te hebben dat ze volgende week kunnen komen :dance:

En wat ook lijkt: de meiden gaan beter met elkaar om!! Was net aan het beitsen en ze waren vervelend. Zei dat ik dan wel zou stoppen en dat het dan langer zou duren voor ze konden komen…

Ze zijn nu al 2 uur samen aan het spelen :shock: :shock:

Dat is echt nog nooit gebeurd…

Straks werken die beesten nog echt… Dat mijn meiden dan eindelijk een goede band gaan krijgen!!

Aangezien dit nu meer een klets-topic aan het worden is, ga ik het verplaatsen naar het forumdeel Contact. Kunnen jullie daar verder kletsen!

Hë Jippie, dat begrijp ik niet? Het gaat nog steeds over haar Shetlandpony’s en het verloop daarvan, en niet om contact te krijgen met mede shetlandeigenaars? Vind het een beetje vreemd dat deze ineens onder kletstopic valt, terwijl er alleen een update gegeven wordt :think: …

Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet :oops:

Klets-topic is misschien het verkeerde woord. Ik bedoelde dat het meer een persoonlijk topic is geworden, een topic over Wisje zelf en de dieren, waar updates geplaatst worden. In de Huiskamer staan alleen algemene topics en geen persoonlijke. De persoonlijke topics vind je eigenlijk allemaal onder Arm om je Schouders of Vlinderpraat en dat is natuurlijk niet van toepassing. Vandaar dat ik het naar Contact verplaatst heb. Niet zozeer omdat het een contact-clubje van paardeneigenaren moet worden. :wink:

Voor ons als modies is het ook wel eens onduidelijk waar een topic thuis hoort. Als de andere modies een andere mening hebben, wordt 'ie wel weer verplaatst.

Ik vind het verder prima hoor, Jippie.

Maar zoals je zei: soms is het niet te volgen waar iets nou moet :wink:

Zal ik meteen maar weer ff updaten: ben trots op mezelf, want hub kwam vanavond onverwacht laat thuis, sterker nog, hij is nog niet eens thuis…

Maar ja, meiden, en ik :wink: hadden gehoopt weer verder te klussen.

Dus ben ik “dapper” geweest en heb zelf de boormachine ter hand genomen.

En we hebben met zijn drietjes ook een wand gezet :dance:

Morgen weer beitsen en hopen dat hub zaterdag van het mooie weer wil genieten, dan konden we het wel eens kunnen gaan afkrijgen :pray: :pray: