Ahhh wat ontzettend schattig :inlove: :inlove: :inlove:
oooh ze zijn te lief k zou haast zelf opzoek gaan naar een verzorgpony haha!!!
stiekum diep in mijn hartje…
Geniet van jullie prachtige diertjes! WOW!!!
Vandaag eind gelopen met Tosca :inlove: :inlove:
Zelfs hub begint te vallen voor ze… Heb hem al een paar keer tegen ze horen kletsen en aaien…
Er is maar één smiley die volstaat: :inlove:
Wat lief! :inlove:
Ik geloof dat je echt 2 heerlijke en hele lieve pony,s hebt getroffen.
Dat je hub nu ook al begint zegt genoeg over ze denk ik.
:inlove: :inlove: Geweldig… wat leuk zeg. :thumbup:
Gefeliciteerd met jullie 2 nieuwe familieleden heel veel geluk en vooral veel plezier ermee.
Dank voor de leuke reacties!
We genieten super van ze en het is nog goed voor ons ook…
Vandaag dik TWEE UUR gewandeld :shock: Heerlijk…
Tos vindt het inmiddels ook leuk, B’Elanna mag op het sportveld met haar rennen, ze gaat zelfs al in de galop, terwijl B’Elanna er dan naast rent. Zo’n leuk gezicht.
Kan niet wachten op morgen, als ik de visite mijn verjaardagscadeautje kan laten zien :oops:
Echt lief smelt er helemaal weg van ook leuk dat ze zo mak zijn als ze zijn kun je best veel met de shets doen hoor wij hebben er ook altijd 1 gehad maar die was helaas in het begin stik lief en mak en toen werd er te veel door vreemden op hem gereden en toen is hij helaas vals geworden en als je dan de wei in kwam kon je echt gaan rennen de dierenarts heeft hem toen een verdoving gegeven en zo weg gevoerd de markt op want het was niet verantwoord hem daar te houden. hij stond toen bij iemand gestalt en daar de kinderen van die gingen hem rijden en dat wilde hij dus niet hij had er toen ook al 1 in het gezicht gebeten en dat was toen echt wel de druppel toen we hem niet meer uit de wei konden krijgen. ik wil je wel heel graag een advies geven als dat mag laat alleen je eigen kinderen er op rijden als je dat gaat doen en geen andere kinderen!! Maar ze zijn echt heel erg lief hoor!!! :inlove: