30 weken + 4 dagen, 12,4 kg.
32 weken en 12 kilo erbij. Ik begin nu vocht vast te houden, dus het gaat vast verder oplopen.
Bijna 23 weken en 7/8 kilo erbij.
:shock: 37 weken zwanger en 23 kilo aangekomen :shock:
34 weken en 5 kilo aangekomen!
@Angel & Luna wrote:
16.6 weken en nu 1.3 kg aangekomen
nu 21.6 weken en nog hetzelfde als vorige keer dus 1.3 kg aangekomen :dance: of beter gezegd 0 bij gekomen sinds laatste keer
19 weken zwanger 2.2kg
valt wel mee he… ben bijna op de helft…zou dit dan ook de helft van het gewicht zijn… wat ik aan kom…
:mrgreen: :mrgreen:
@HeidY wrote:
19 weken zwanger 2.2kg
valt wel mee he… ben bijna op de helft…zou dit dan ook de helft van het gewicht zijn… wat ik aan kom…
:mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: als dat eens waar was maar helaas in die laatste weken kom je vaak heel veel aan
bijna 26 weken en 2,6 kilo!
bijna 31 weken en +12 kilo
12w4d: -5,5 kilo
Tijdens de zwangerschap van N.y.n.k.e. was ik aan het eind ruim 40 kilo aangekomen (en misschien nog wel meer, want op het eind ben ik niet meer op de weegschaal gegaan :roll: ). Was dit wel 3 weken na de bevalling kwijt, omdat het vnl vocht, kind (8 1/2 pond), placenta (1 kilo) en vruchtwater was.
Ik ben nu 2 kg bijgekomen…
Bijna 30 wk zwanger en nu 9 kilo gegroeid.
Bij Dewi was ik totaal7 kilo aangekomen.
@Maris wrote:
@Maris wrote:Ben nu 20.3 weken zwanger en HELAAS nu al weer op mijn 0 punt. Vanaf nu gaat het hard
Nu 24+2 nogsteeds op 0 punt!! :mrgreen:
31+2 2 kilo! :mrgreen:
18 Weken 4 Dagen was 62 nu weer 60
Tja, vocht tikt extra aan. Gisteren 33w1d, + 22 kilo precies.
33 weken en 12 kilo erbij.
34 weken en 3,5 kilo aangekomen
Ik kom net van de verloskundige.
Bijna 37 weken en een kilo afgevallen, dus we zitten nu weer op 8 kilo :lol:
Nu zit ik wel ver boven het gewicht dat in de boekjes wordt aangegeven (en ik weet serieus niet hoe het komt), maar het valt me op dat de meesten hier die over de 30 weken zijn wel errug weinig zijn aangekomen…of niet? :think:
Tja…ik vind die extra kilo’s op zich niet erg, omdat het me gelukkig niet erg aan te zien is en ik het merendeel ook wel weer zal kwijtraken…maar een paar kilo minder meeslepen zou mijn lijf wél prettig vinden! :lol: