Hier 31+6 en nu in totaal 8,5 kg aangekomen.
@Juffie wrote:
Nu zit ik wel ver boven het gewicht dat in de boekjes wordt aangegeven (en ik weet serieus niet hoe het komt), maar het valt me op dat de meesten hier die over de 30 weken zijn wel errug weinig zijn aangekomen…of niet? :think:
Tja…ik vind die extra kilo’s op zich niet erg, omdat het me gelukkig niet erg aan te zien is en ik het merendeel ook wel weer zal kwijtraken…maar een paar kilo minder meeslepen zou mijn lijf wél prettig vinden! :lol:
valt toch wel mee? Volgens mij is wat je hier hoort allemaal heel erg gemiddeld (misschien aan de onderkant van het gemiddelde, maar die laatste paar weken vliegen de kilo’s er vaak nog aan)
En uiteindelijk meot je inderdaad ieder pondje heel de dag meeslepen, wel fijn dat je straksjes je kilootjes weer makkelijk kwijt raakt
@Linda_ wrote:
@Juffie wrote:Nu zit ik wel ver boven het gewicht dat in de boekjes wordt aangegeven (en ik weet serieus niet hoe het komt), maar het valt me op dat de meesten hier die over de 30 weken zijn wel errug weinig zijn aangekomen…of niet? :think:
Tja…ik vind die extra kilo’s op zich niet erg, omdat het me gelukkig niet erg aan te zien is en ik het merendeel ook wel weer zal kwijtraken…maar een paar kilo minder meeslepen zou mijn lijf wél prettig vinden! :lol:
valt toch wel mee? Volgens mij is wat je hier hoort allemaal heel erg gemiddeld (misschien aan de onderkant van het gemiddelde, maar die laatste paar weken vliegen de kilo’s er vaak nog aan)
En uiteindelijk meot je inderdaad ieder pondje heel de dag meeslepen, wel fijn dat je straksjes je kilootjes weer makkelijk kwijt raakt
Dan ben ik misschien gewoon ver-bovengemiddeld… :shifty: En ik hoop dat die kilo’s van de laatste weken hier over vliegen. :lol: Hoop bij +25 toch echt te stoppen, nog meer lijkt me letterlijk ZWAAR. :shifty:
@Juffie wrote:
@Linda_ wrote:@Juffie wrote:Nu zit ik wel ver boven het gewicht dat in de boekjes wordt aangegeven (en ik weet serieus niet hoe het komt), maar het valt me op dat de meesten hier die over de 30 weken zijn wel errug weinig zijn aangekomen…of niet? :think:
Dan ben ik misschien gewoon ver-bovengemiddeld… :shifty: En ik hoop dat die kilo’s van de laatste weken hier over vliegen. :lol: Hoop bij +25 toch echt te stoppen, nog meer lijkt me letterlijk ZWAAR. :shifty:
Ben tijdens mijn eerste zwangerschap ruim 38 kg aangekomen… :oops: het kan dus altijd erger… En vind het wel meevallen bij je, hoor. Misschien kom je nu wel niets meer aan, terwijl degene die tot nu toe niks of weinig aangekomen zijn ineens flink aankomen. Alles kan.
19 weken en 3 kilo afgevallen (startgewicht was ongeveer 68 kilo)
Ben heel benieuwd hoeveel er nu uiteindelijk bij gaat komen. Bij Deanne was het precies gemiddeld: 12 kilo :mrgreen:
nu 12 weken 2 dagen en 2 kilo erbij … met de 1e was ik 16 weken en 7 kilo eraf.
Ongeveer 30 weken zwanger en 9 kilo aangekomen
(in 1 week 2 kilo erbij :oops: )
31,5 week en bijna 13 kilo erbij… Vind het wel hard gaan! :shifty:
Bij mijn eerste 8 kilo aangekomen,
ik zit nu, bij ruim 27 weken, nog op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap! Maar ik heb kilo’s genoeg van mezelf, dus ik vind het prima zo. Beebje groeit goed, dat is het belangrijkste.
hier 37 w+1 en 4,5 kg bijgekomen.
Het rare is dat ik eruitzie als een walvis, ondanks de paar kg-tjes erbij
ik heb wel het voordeel enkel zwanger te zijn op mijn buik dus geen opgeblazen gezicht, benen, armen, poep, …
grtz
kk
8 weken zwanger en 3 kilo afgevallen.
Bij 16 weken was ik 3,5 kg afgevallen.
12 weken en nog steeds 1 kg afgevallen.
Snoep inmiddels wel weer, dus het zal wel weer snel omhoog schieten. :think:
Hoi,
Ben nu ruim 28 weken zwanger en 6 kilo aangekomen…
nu 17 kilo met 40+3 weken
als het goed is ben ik er binnenkort vanaf grotendeels dan :mrgreen:
bijna 24 weken en 3 kilo aangekomen
Hmm met 22 weken toch echt 7 kilo aangekomen… als ik hier lees is dat best al wat :think: ?
morgen 18 weken zwanger en 4 kilo aangekomen… volgens mij best netjes, toch?
Ik was bij Swen met 39 weken 34 (!!) kilo aangekomen!!! :oops: :shock: (is er nu, op 4 kilo na, weer allemaal af! :dance: )
14 / 33 weken