hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

hallo



ik ben benieuwd hoeveel weken jullie zwanger zijn.

en hoeveel kilo jullie zijn aangekomen.

ik ben 23 weken zwanger en ik ben 5 kilo aangekomen.



groetjes mij

Hallo,

Ik ben vanochtend net weer bij de VK geweest en ik ben nu 21,5 week zwanger en in totaal 4,5 kilo aangekomen.

16 weken zwanger 2 kilo afgevallen

24 weken en 9 kilo :shock:

@gerenkim wrote:

24 weken en 9 kilo :shock:




Niets om je voor te schamen hoor!! Ik was met 24 weken zwanger al 25 kilo aangekomen. En aan het einde woog ik 40 kilo meer dan een jaar ervoor toen ik trouwde.



Nu moeten er nog 20 vanaf!!

25weken en 2kg

@cees77 wrote:

@gerenkim wrote:
24 weken en 9 kilo :shock:




Niets om je voor te schamen hoor!! Ik was met 24 weken zwanger al 25 kilo aangekomen. En aan het einde woog ik 40 kilo meer dan een jaar ervoor toen ik trouwde.



Nu moeten er nog 20 vanaf!!




nee hoor ik schaam me er ook niet voor haha

met lars was ik 23 kilo aangekomen heb nu ook alweer een dikke buik iedereen vraagt weet je zeker dat het er 1 is duh jaaaaaa ach is voor een goed doel zeggen we maar weer toch :mrgreen:

18weken en ongeveer 4kilo tot nu.

bijna 32 weken - 10 kilo

Nu 20 weken 3 kilo aangekomen.

ik ben bijna 34 wk zwanger en 4kilo gegroeit

:oops:



Zowel bij deze zwangerschap als bij Lotte niet 1x op de weegschaal gestaan… eerlijk gezegd interesseert het me niet zo :think:



Ik weet dat ik weer terug wil naar mijn oude gewicht maar vooral naar mijn oude figuur. Ik heb nooit echt gelet op gewicht, altijd gekeken naar mijn figuur -> lekker sporten en blijven bewegen en daardoor aardige balans spieren/ vetjes vond en vind ik belangrijker dan mijn gewicht :slight_smile:



Zie het wel als ik over een maandje ofzo voor de spiegel sta en weer wat meer mag gaan sporten (en hoop dat het een beetje meevalt :wink: )

35,5 weken zwanger en 9 kilo aangekomen

Ik was met 18 (volgens mij) week al zo’n dikke 10 kilo aangekomen! Zal nu nog wel meer bij zitten :wink: mag 8 oktober weer, duss… ben benieuwd!

Groei in elk geval mooi tonnetje rond :lol: :lol: :lol:

vorige keer bij de VK toen was ik 26 weken, was ik voor het eerst 2 kilo aangekomen, 10 oktober ga ik weer ben benieuwd…

17 weken zwanger, -4 kilo!

33 weken zwanger en 17 kilo :oops: van maat 36 naar maat 40 gegaan.

30 weken zwanger en 13 kilo aangekomen :oops:

25 weken zwanger en +/-13 kilo aangekomen.



Maak me er niet zo heel veel zorgen om. Baby zat wel boven de marges, dus ze gaan nog een groeiecho doen. Ik houd super veel vocht vast en heb ook heel veel vruchtwater. Bij mij zit ook alles aan mn buik (en inmiddels beginnen mn benen ook wel een beetje) van achter zie je nog steeds niet dat ik zwanger ben, van voren des te meer :lol:

25 weken en 9 kilo. Het meeste is er bij mij tot week 18 ofzo bijgekomen. Daarna iets minder gaan eten… :oops: