ik was met 36 weken 15 kilo aangekomen
pfff ff denken, met vocht op het einde ergens 28 kilo. Volgens de gyn een totaal van 15 kilo ± normaal maar door insuline problemen de laatste week en een half maar liefst een kilo of 13 in vost vast gehouden :shock:
Nu is er 55 kilo af sins de geboorte van nicolai :mrgreen:
ik ben gestopt met wegen 1 week voor Jurian geboren werd. Zat toen op 23 kilo. Gister heel nieuwsgierig op de weegschaal gaan staan, blijken er nog 18 aan te zitten! Terwijl Jurian bijna 4 kilo woog. Pff, voor alles eraf is…khoop toch dat een eventuele volgende keer het wat minder is. Maar ach, met zo’n prachtzoon boeien die kilo’s niet meer :mrgreen:
32 weken en 5 kilo erbij…
Bij de eerste was het totaal 10 kilo… dus wie weet wat die laatste 8 weken gaan brengen!
39 weken zwanger en 27 kilo aangekomen
Ruim 39 weken zwanger en 23 kg aangekomen…
Sinds de kerst is er dus nog 6 kg bijgekomen, dat had ik niet verwacht, zoveel nog in de laatste maand! Maar goed, het is altijd nog 13 kg minder dan bij m’n eerste dus ik klaag maar niet!
21weken en 5kg…
Aardig gemiddeld als ik dit zo lees!
Ik hoop het vol te houden!
37 weken zwanger en ongeveer 10 kilo aangekomen.
35 weken en 15 kg aangekomen
37 wk 3dg en 17 kilo en ik houd veel vocht vast
:shock:
bijna
29 weken en slik… gegroeid van
63 naar slik
87kg.
25 kilo jeetje.
schijnbaar kwam mn moeder ook fors aan, helaas kan ik het mn ouders niet meer vragen omdt ze overleden zijn maar het schijnt wel eens in de genen te zitten…
Ik woog bij allemaal 54 kilo en ben bij alle drie 20 tot 25 kilo aangekomen…slik
Nu zwanger van de 4de en ben nu 60 kilo …ben benieuwd waar ik “strand”
Danielle
22 weken zwanger en ruim 1 kilo aangekomen (was eerst 2,5 kilo afgevallen namelijk).
Bij de eerste was ik ook eerst afgevallen en zat ik met 23 weken weer op mijn startgewicht, uiteindelijk in totaal maar 4 kilo aangekomen. :mrgreen:
Ik nu 18 weken en 4 dagen en zit nu op 4 kilo aangekomen.
En ik eet en vreet alles wat los en vast zit…Heb de hele dag door honger :drool: Eigenlijks meteen al vanag dag 1 van de zwangerschap!
31 weken en ongeveer 8 kilo
17 weken en min 6 kilo.
In het begin heb ik veel overgegeven. Maar ik ben de afgelopen twee weken 2 kilo afgevallen, terwijl ik normaal eet…
Maar de baby groeit goed, gelukkig.
Nog steeds niets aangekomen, en voor de zekerheid krijg ik volgende week een groeiecho omdat de baby wat groot lijkt, haha, wat tegenstrijdig!
Ruim 30 weken zwanger en -0,5 kilo!
16w5d en nog steeds 5,5 kilo lichter dan voor de zwangerschap :mrgreen:
14 +1 en ik ben zelfs een halve kilo afgevallen!
33 weken zwanger en 9 kilo erbij