Bevallen bij 39+5 en toen 20 kg aangekomen.
Nu na 2 weken al 12 kg eraf…
Celia
11.5 week en 10 kilo afgevallen…
37 weken, + 26 kg.
11 weken en 2 dagen en ik ben nog steeds 3 kilo afgevallen
@lovely_lady wrote:
@petra85 wrote:11.5 week en 10 kilo afgevallen…
zo das niet mis :shock:
t gaat ook niet helemaal lekker nee, ik geef erg veel over.
@petra85 wrote:
@lovely_lady wrote:@petra85 wrote:11.5 week en 10 kilo afgevallen…
ik ben ook vanaf het begin heel ziek geweest en veel overgeven enzo tot 12 weken ongeveer, ik ben ook iets afgevallen maar 10 kilo is wel drastisch zeg! moet je daarvoor extra vitamines ofzo voor nemen van de vk of nie? anders hou je helemaal niets vast
@lovely_lady wrote:
@petra85 wrote:@lovely_lady wrote:@petra85 wrote:11.5 week en 10 kilo afgevallen…
ik ben ook vanaf het begin heel ziek geweest en veel overgeven enzo tot 12 weken ongeveer, ik ben ook iets afgevallen maar 10 kilo is wel drastisch zeg! moet je daarvoor extra vitamines ofzo voor nemen van de vk of nie? anders hou je helemaal niets vast
nee ik hoef er niks voor in te nemen, proberen te blijven eten en drinken.
39wk4dg 17 kilo aangekomen.
@petra85 wrote:
@lovely_lady wrote:@petra85 wrote:11.5 week en 10 kilo afgevallen…
Droog je niet uit? Ik was met 11 weken ook 10 kilo afgevallen en werd toen opgenomen in het ziekenhuis, heb een week aan een infuusje gelegen! Wel goed in de gaten houden hoor.
Ben ondertussen 14 kilo lichter, en deze week voor het eerst een paar onsjes erbij ipv er af!
@Linda_ wrote:
@petra85 wrote:@lovely_lady wrote:@petra85 wrote:11.5 week en 10 kilo afgevallen…
Droog je niet uit? Ik was met 11 weken ook 10 kilo afgevallen en werd toen opgenomen in het ziekenhuis, heb een week aan een infuusje gelegen! Wel goed in de gaten houden hoor.
Ben ondertussen 14 kilo lichter, en deze week voor het eerst een paar onsjes erbij ipv er af!
ze zeggen van niet, dus dan geloof ik dat maar. ik moet het wel goed in de gaten houden ja, bij twijfel de vk bellen.
@petra85 wrote:
@Linda_ wrote:@petra85 wrote:@lovely_lady wrote:@petra85 wrote:11.5 week en 10 kilo afgevallen…
ze zeggen van niet, dus dan geloof ik dat maar. ik moet het wel goed in de gaten houden ja, bij twijfel de vk bellen.
Let ook goed op of je nog wel genoeg plast!!
Ik vind dat altijd zo appart, dat ze bij de ene alarm slaan, en een andere vk of dokter laat iemand gewoon lopen.
25 weken, 2,5 kg
38 weken, nu -3 kilo :mrgreen:
Bijna 20 wk zwanger en 9 kg aangekomen, bij mijn dochtertje ben ik in 38,5 wk 25 kg aangekomen en heel lang erover gedaan om van de kilo’s af te komen… Dus nu wil ik dat voorkomen en snoep ik een stuk minder en beweeg meer, toch ondanks dat alweer 9 kg aangekomen in 20 wk nu… :roll:
:-* Jen
Was 13 kilo aangekomen. Bevallen met 38,4.
Meteen 8 kilo kwijt, in de kraamtijd weer 2, moet er nu nog 3…
Gr. CLaudia
ruim 34 weken en 10 kilo erbij
met 38weken bevallen en +7kilo
een week na de bevalling -7kilo
en na 4weken kraamvisite +3kilo :oops: :lol:
38 weken nu… 8 kilo aangekomen