33 weken en nog steeds hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap!
20w zwanger en rond de 5 kg aangekomen (schommelt af en toe wat).
Ik zou het ook wel kunnen hebben, afvallen tijdens de zwangerschap… maar helaas… Ik groei wel! Ach, 't is voor 'n heel goed doel zullen we maar zeggen!
Mimitje, super he! Val jij na de bevalling vast af. Ook (erg) ziek geweest in het begin?
Valt me op dat de meeste meiden wel mooi/goed zitten kwa gewicht :thumbup:
Maar… zoveel afvallen??? Ik hoop dat jullie je snel beter voelen!
Ik ben morgen 16 weken zwanger en 4 kilo afgevallen
@Memmie wrote:
Mimitje, super he! Val jij na de bevalling vast af. Ook (erg) ziek geweest in het begin?
Ben erg ziek geweest de eerste zestien weken, maar twee kilo afgevallen toen. Tussen de 22e en 26e week twee kilo gegroeid, en daarna niets meer.
Ben benieuwd hoe de laatste weekjes verlopen, ik heb genoeg kilo's van mezelf dus ik vind dit helemaal niet erg. En beebje groeit goed!
12,5 week nu en 0,5 kg aangekomen.
7 weken zwanger. Nog niks aangekomen, wel mijn riem een gaatje ruimer
groetjes
marlies
19w3d en nog steeds 5,5 kilo lichter dan voor de zwangerschap
Ruim 20 wkn 8 kilo lichter…
Uiteindelijk met 39 weken 3 dagen 8 kilo erbij…en nu 6 dagen later alweer 9 eraf…pffffffff
23 weken zwanger en nu ongeveer 6 kilo bijgekomen. Heb iets teveel verjaardagen gehad de afgelopen maand :oops: dus nu goed aan het opletten.
38,4 16 kg! :shock:
Met 36 weken 10 kilo erbij!
35 weken en 6 dagen: 6 kilo erbij. Ik weeg nu 9 kilo meer dan voor mijn eerste zwangerschap.
euh… Bij de eerste in totaal 30.5 kilo, bij de tweede in totaal 8 en nu met 13 weken al 4 kilo :shifty:
37weken en 4 dagen… 10 kilo erbij
ik ben 15 weken zwanger en 3 kilo aangekomen… :mrgreen:
32 weken, 15 kg.
31 bijna en 4,5 kilo aangekomen :dance:
21w3d en nog steeds 5 1/2 kilo lichter dan voor de zwangerschap (soms zelfs 6, afhankelijk of ik naar de wc ben geweest of niet :mrgreen: )
20 weken en bijna 2 kilo om precies te zijn 1,9 kilo erbij