13 weken en nu 9 kilo afgevallen
ik hoooop dat ik nu vlug lekker aan mag komen ipv alleen maar afvallen, zo blijft er niks van me over
28 weken 8 kg.
27 weken, 8,3 kilo.
37weken en 7kilo aangekomen
21 weken 5 kilo aangekomen
Ik ben met 36 weken bevallen en toen was ik in totaal ongeveer 15 kg aangekomen.
Helaas zijn er wel wat kilo’s van blijven hangen… Maar hopelijk raak ik die nog kwijt!
Ik was op 15 dec. al 10,5 kg. aangekomen, ik was toen 29 weken en 4 dagen. De eerste keer was ik in totaal maar tussen de 10 en 12 kg. aangekomen. Ong. een half jaar na de bevalling ben ik aan de SB gegaan en was ik uiteindelijk 5 kg. lichter dan voor ik zwanger werd .
15 weken… niks aangekomen… 62 kilo weeg ik
Bijna 39 weken en 14 kilo aangekomen!
:shock: 35 weken zwanger en 19 kilo aangekomen :shock:
29 weken en 9 kilo d’r aan.
Ben 1.74m en voor de zwangerschap was ik 69 kilo.
Maar als je me van achteren ziet kun je niet eens zien dat ik zwanger ben, dus gelukkig niet in de breedte toegenomen
34 weken en 6 kilo aangekomen. Begon met 53 kilo en weeg nu 59 kilo.
Met mijn eerste zwangerschap begon ik met 57 kilo en ben ik in totaal 6 kilo aangekomen. En vlak na de bevalling woog ik nog maar 51 kilo. Snapte er niks van. Ben toen zelfs goed op mijn eet patroon gaan letten, wat ik wilde niet nog meer kilo’s kwijtraken. Ben benieuwd hoe dat straks na de bevalling gaat…
Ik ben overigens maar 1.62 lang, dus tussen de 52 en 57 kilo is een mooi gewicht.
Nu ruim 35 weken zwanger en 17 kg aangekomen.
Ik ben dik tevreden want bij m’n eerste was ik rond deze tijd zeker al tussen de 25 en 30 kg aangekomen geloof ik. Uiteindelijk 35 kg aangekomen… :oops:
Dit is lekkerder, ik kan me nog goed bewegen enzo en voel me niet zo opgeblazen (hou ook nog erg weinig vocht vast gelukkig, alleen 's avonds zijn m’n kuiten en voeten iets dikker).
Hopelijk kom ik de laatste weken niet al te veel aan nog… :eh:
Bijna 9 weken zwanger en 1 kilo afgevallen.
Bij mijn dochter was ik met week 17 nog steeds 2 kilo onder mijn startgewicht, maar uiteindelijk na 40 weken toch ook ‘gewoon’ en kilo of 13 erbij.
Laatste keer gewogen met 31 weken, + 20,5 kg erbij… Benieuwd waar het zal eindigen. :shock:
Eet of snoep niet veel méér dan voor de zwangerschap maar heb wel al weinig beweging sinds de 20 weken door rug- en bekkenklachten. Of het daar aan ligt?? Klachten worden alleen maar erger door het extra gewicht en nu sinds een paar dagen ook flink vocht in mijn benen en voeten (terwijl het buiten vriest?!?, dus temperatuur zegt ook niet alles). Vrees dat ik aanstaande vrijdag dus wel ruim over de 20 zal zitten. Heb moeten testen op suiker, want waarde was laatste keer 7 (niet nuchter). Maar erg hoog is dat niet, dus verwacht niet suiker te hebben. Ook niet veel dorst/ veel plassen.
Enige voordeel is dat ik van voren draag en ik wél van alle kanten te horen krijg zo’n mooie buik te hebben, rond en strak. Pas nu begin ik er wat dikker uit te zien op andere plekken (billen, benen maar dus ook vocht, gezicht). Maar van achteren zie je niks. Nog niet… :shifty:
+23 op dit moment, met 38 weken.
Zal dus vast wel 25 ofzo worden in totaal. Voor ik zwanger werd zaten er al 2 kilo’s teveel aan. Dus dat wordt fiks lijnen
23 weken en 8 kilo aangekomen.
Woog voor mn zwangerschap 55 kilo, maar heb een zware operatie gehad waardoor ik heel veel ben afgevallen.
Woog voor mn operatie 58. En nu 63…
Dus het is wel 8 kilo, maar of het helemaal door de zwangerschap komt? dat weet ik niet
:-*
35 weken zwanger en 9 kilo aangekomen
34 weken en 14 kilo aangekomen.
28 weken en 7 kilo erbij