Morgen 28 wk zwanger… 1 kg aangekomen…
vorige zwangerschap in alle tijd 4 kg aangekomen.
SO heeee ik voel me groooooot vergeleken bij jou
Hoezo groot…
kijk jij maar eens in ons sf… dan zo je niet zeggen dat ik zo weinig ben aangekomen…
Iemand vroeg vandaag of de kleine dit jaar nog kwam…
moet nog slechts 3 mnd… dus dat zegt al genoeg
Ik heb na de bevalling gewoon een lijntje waar je u tegen zegt… (AHUMMMMM dat is dus echt niet zo hoor… was na de 1e wel wat kg afgevallen, maar kwamen er net zo weer bij, en… na ongeveer 8 mnd (toen ik weer zwanger was) kan ik je echt zeggen dat ik mijn figuur nog LANGE niet terug had…
mmmh ik ga eens kijken!! Oke ik was wel weer terug op maatje 34. en nog geen maand later zwange rhihi ik ga een sop sf kijken!
32 weken zwanger en 16 kilo aangekomen.
En dan komen straks de feestdagen er ook nog aan.
In heb begin ging het zo langzaam, maar nu vliegen de kilo’s er aan.
Het lijkt wel of ik nu overal van aankom.
Soms kan ik mij er best een beetje rot over voelen.
veel liefs mij
16.6 weken en nu 1.3 kg aangekomen
30 wkn en zo’n 10 kilo aangekomen
30 weken en 8,5 kilo aangekomen
35 weken zwanger en 11 kilo aangekomen, hoop dat het nu niet heel hard eer gaat qua aankomen
zucht, 34 weken zwanger en 21 kilo erbij. En og zei de verloskundige: ach, dat is niet extreem hoor. Wat extra lijnen na de bevalling en het is er zo weer af.
Gelukkig heeft zij daar hoop op
@littlewonder wrote:
zucht, 34 weken zwanger en 21 kilo erbij. En og zei de verloskundige: ach, dat is niet extreem hoor. Wat extra lijnen na de bevalling en het is er zo weer af.
zucht hier nog één!!! 32 weken zwanger en 16 kilo aangekomen.
zucht!!! ik kan mij er enorm rot over voelen.
@anoniem wrote:
@littlewonder wrote:zucht, 34 weken zwanger en 21 kilo erbij. En og zei de verloskundige: ach, dat is niet extreem hoor. Wat extra lijnen na de bevalling en het is er zo weer af.
rot voelen over 16 kilo ???
ik ben bij de eerste 26 kilo aangekomen ik vind 16 nog echt niet veel als me dat dit keer lukt ben ik tevreden hoor
@charity wrote:
@anoniem wrote:@littlewonder wrote:zucht, 34 weken zwanger en 21 kilo erbij. En og zei de verloskundige: ach, dat is niet extreem hoor. Wat extra lijnen na de bevalling en het is er zo weer af.
rot voelen over 16 kilo ???
ik ben bij de eerste 26 kilo aangekomen ik vind 16 nog echt niet veel als me dat dit keer lukt ben ik tevreden hoor
ik moet nog 8 weken, en de feestdagen komen er ook nog aan…
Ik ben met 35 weken ook al 20 kilo aangekomen… Ik vrees dat d’r nog wel meer bij komt…
:shock: 33 weken zwanger en 17 kilo aangekomen :shock:
hier 36 weken en 11,5 kilo aangekomen. bij de eerste in totaal 14 kg aangekomen, er ging er maar 6 weer af na de bevalling, balen!
6 kilo met 25 weken (ik loop een klein weekje voor op mijn banner volgens de laatste echo)
25 weken en 7 kilo aan gekomen :mrgreen:
36 weken en 20 kilo (eentje afgevallen sinds vorige melding )
ik was met 31 weken 12 kilo aangekomen ik ben nog steeds zeer tevreden.