hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

nu met 19 wkn 2 kilo aangekomen. Vorige 2 zwangerschappen beide 7 kilo in totaal, hoop dat me dat deze ronde weer gaat lukken, maar lijkt niet onmogelijk :slight_smile:

Morgen 33 weken en + 12,5 tot nu toe. Onder die 13 kg grens wat ik eigenlijk wilde gaat niet lukken, maar er net iets boven hopelijk wel, en dan ben ik nog dolblij

Rond de 22 weken was ik 6 kilo aangekomen. Nu met 30 weken is het 7. Voor mij gaat het “vanaf X weken komt er per week 500 gram bij” dus (nog) niet op.

Ben nu ruim 40 weken en ben ongeveer 15 kilo aangekomen. Ik ben wel tevreden, zit op hetzelfde gewicht als op t eind van de vorige zwangerschap (alleen iets lichter begonnen). De reserves zal ik straks wel nodig hebben denk ik…

Wohw… ik ben nu 19 weken en ben al 5 kilo aan gekomen. :oops:

met 20+2 5,7 kilo… waar gaat dat heen? Alhoewel dat bij Jesse ook zo was en dat was er na de bevalling zo weer af!

39+1 en inmiddels 16.8 aangekomen. Best wel veel maar ik houd vocht vast en door mijn ischias ben ik niet zo bewegelijk meer.

ik nu met ruim 17 weken 1 kilo aangekomen.

Of nouja eigenlijk 4 maar was er de eerste weken 3 afgevallen dus die had ik als ‘speling’ vanaf mn begingewicht :lol:

@kaya wrote:

39+1 en inmiddels 16.8 aangekomen. Best wel veel maar ik houd vocht vast en door mijn ischias ben ik niet zo bewegelijk meer.

de 30 ga je vast niet halen :dance:

@Cariska wrote:

@kaya wrote:

de 30 ga je vast niet halen :dance:

dat zou niet goed zijn als ik nu nog zoveel aankom :mrgreen:

27w5d en vanaf startgewicht voorlopig nog steeds -3kg, was er 6 kwijt…

21+2 en 5 kilo onder mijn startgewicht

27 wkn en 4 kilo aangekomen

nu 28,4 en ik zweef al 4 weken rond de 9,5 kilo. Ik ben de laatste 4 weken dus niets aangekomen. :think:

bijna 39 weken zwanger en nu ongeveer 13-15 kilo aangekomen. Ligt een beetje per weegschaal verschillend :wink:

18 weken en al 9 kilo aangekomen :oops:

14 wkn + 1 kg :thumbup:

Ruim 31 weken zwanger en bijna 10 kilo erbij.

Gewicht schommelt nu een beetje (soms iets erbij, dan weer iets eraf). Het gaat niet meer zo snel als de eerste maanden, wat ik op zich niet heel erg vind :mrgreen:

nu 28 wkn en 5 kilo aangekomen.

hier 30 weken en zo’n 13 kilo, ook hier schommelt het een beetje…