hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

Met bijna 24 weken nu +6,5, bij mijn zoon was het met 25 weken al +11, dus het gaat best goed nu :smiley:

uiteindelijk ben ik op +6 blijven steken, dus toen ik met 39+5 beviel was dat de eindstand.

Dag na de geboorte stond ik een kilo in min (ja ik stond de dag erna even op de weegschaal :oops: ) en nu na 3 week 2 kilo in de min :dance:

Ik sta nu met 24.2 op 2,5 kilo erbij. Probeer niet weer 24 kilo aan te komen :lol:

Met 37 weken; 14,5 kilo erbij!

Ik ben de eerste weken alleen maar afgevallen. Heb tot 16 weken op - 6 gestaan, nu is er weer 1 1/2 kilo bij.

Hoop dat er niet te veel bij gaat komen, vind het wel prima zo!

Wat goed van jullie :clap: :clap: Ik ben nu met bijna 24 weken zwangerschap alweer 9 kilo aangekomen :?

16 weken en 3 kg. Was vorige week door de buikgriep 3 kg afgevallen, nu zitten er daarvan al weer 2 bij aan :oops:

Tja ook ik maar even op de weegschaal gestaan vanmorgen.

De schade 9 kilo erbij met 30 weken :?

@kaya wrote:

Tja ook ik maar even op de weegschaal gestaan vanmorgen.

De schade 9 kilo erbij met 30 weken :?

dat is netjes toch?? Beter als die 30 kilo bij 41 weken (dat ga je vast niet meer halen…)

dat hoop ik niet, want dan plof ik aan het einde van de zwangerschap uit elkaar :mrgreen:

ik weet niet meer wat ik tijdens de zwangerschap van ella aan was gekomen volgens mij iets van 15kg. en nu bij 22 weken 2 kilo. en dat terwijl ik dacht dat ze eraan zouden vliegen aangezien ik voor mijn zwangerschap 10kg af ben gevallen.

8 kg. (39 w)

4 kilo bij 34 wkn zwangerschap

tjee, hoe doen jullie dat toch?? Ben al 6 kg bij 23 weken. En kan me van de 1e zwangerschap herinneren dat ik vooral op het eind qua buik enorm ben gegroeid, eindigde toen op 15 kg. Ben benieuwd wat het deze keer wordt. :stuck_out_tongue:

Ben 15 kg aangekomen bij 38 weken.

Mijn vorige zwangerschap was ik 12 kg bij 41 weken.

Hier nu 18 weken en 1 dag zwanger en 5,3 kilo aangekomen :oops:

Mijn stoelgang is gigantischt traag nu, ik denk door de progesteron) dus dat zal ook wel mee helpen. :think:

In de eerste zwangerschap was ik op het einde 15 kilo aangekomen, binnen een week 20 kilo kwijt dus 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap.

Bij mijn tweede zwangerschap kwam ik door omstandigheden (medicijnen en b.i. meer dan 40 kilo aan, waarvan er na de bevalling 14 af waren, de rest heb ik er zelf weer af gekregen. ’

Bij mijn derde zwangerschap kwam ik tussen de 15 en 20 kilo aan waarvan 8 kilo bleef hangen na de zwangerschap die ik er gedeeltelijk ook weer af had toen ik zwanger werd van nr 4.

Ik verwacht nu tussen de 15 en 20 kilo uit te komen.

Gaat het er ook weer af, na de bevalling?

met 19 weken nu 4 kilo dus ben benieuwd waar dat gaan eindigen… :?

@capricia wrote:

Is heel verschillend zowel per persoon, maar ook kan elke zwangerschap weer anders zijn, ligt er denk ik ook aan waar het gewicht in zit. (als je heel veel vocht vasthoud bijvoorbeeld is er dat sneller vanaf dan vet), ook telt mee hoeveel kilo je bent aangekomen (30 kilo is na een geboorte waarschijnlijk niet meteen weg als je het gewicht van baby, placenta enz eraf rekent), misschien telt ook je leeftijd, of je bv geeft, hoe beweeglijk je bent, hoe je stofwisseling/schildklier werkt enz. het kan mischien allemaal een rol spelen.

@capricia wrote:

1e zwangerschap 6 kilo aangekomen en dat was er binnen een maand weer allemaal af en daarna was ik zelfs 5 kilo lichter als voor mijn zwangerschap :oops:

Nu verwacht ik ook niet dat het blijft hangen en zowel… Die paar extra kilo’s kan ik wel gebruiken :wink: :oops:

Overgins kom ik zo weinig aan mede omdat ik niet echt grote en zware baby’s produceer aldus de vk en gyn…