Uiteindelijk was ik met 41 weken zwangerschap 6.8kg aangekomen.
Nu 4 dagen na de bevalling ben ik daarvan 5,5 kg kwijt.
Volgens de kraamzorg zit ik over 2 weken wel onder mijn startgewicht.
BV gaat enorm goed en ik moet nu al flink bij eten. Ik heb gewoon honger en heb me sinds de bevalling nog niet weer verzadigd gevoeld. :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
tja hoe kan het? Ik weet het niet eigenlijk.
De zw.schap waar ik het meest aankwam (18 kilo) was de zw.schap waarin ik het meest beroerd was en meest heb lopen spugen en dat zeker 4 maand lang… toch stond ik toen al heel snel op 5 kilo in de plus.
Waarschijnlijk toch door het eten tegen de misselijkheid (want zonder eten was het helemaal drama).
Dat herken ik wel! Mijn startgewicht was 62 kg bij een lengte van 1.78… Ik ben ook lang erg beroerd geweest. Aan het eind van mijn zwangerschap (overigens wel 42 weken

38 weken en 4 dagen en toen was ik 8,8 kilo aangekomen.
vandaag met 37+6 nog steeds op +6.
Blijf nu stilstaan in gewicht… je hoort mij niet klagen :mrgreen:
Met een kind van waarschijnlijk toch weer minimaal een kilootje of 4 is het lijf wel uit model, maar de kilo’s hard onderweg naar minder als voor de zw.schap :lol: .
37 weken en 15 kilo zwaarder :shock:
Al is dat stukken beter dan bij de eerst, zat toen bij de bevalling (38,6 weken) op 24 kilo :shock:
Ben een erge snoepert tijdens de zwangerschap
@Tammy wrote:
37 weken en 15 kilo zwaarder :shock:
Al is dat stukken beter dan bij de eerst, zat toen bij de bevalling (38,6 weken) op 24 kilo :shock:
Kun je nog halen Tammy. Goed eten deze week

Ruim 32 weken en 13 kilo in de plus :mrgreen:
@cees77 wrote:
@Tammy wrote:37 weken en 15 kilo zwaarder :shock:
Kun je nog halen Tammy. Goed eten deze week![]()
Dan moet ik me denk echt gaan volproppen, maar dan nog denk ik het niet te halen

Wat ik nu weeg woog ik bij de eerste toen ik 32 weken zwanger was.
Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en + 0.5 kg (net paar kilo afgevallen wegens ziek zijn zat tussen 2.5 - 3 kg)
Het gekke is met de zwangerschap van mijn zoontje was ik al 6 kg aangekomen met dit termijn.
Ik ben zeker niet de slankste (simpelweg te zwaar).
Bij mijn zoontje ben ik bevallen met 39.6 en was 17 kg aangekomen, na
een jaar zat ik weer op mijn oude gewicht.
Vind het wel fijn dat ik nu minder aankom, kost het me straks minder
moeite om het eraf te krijgen.
hier staat de teller nog steeds op + 6 met inmiddels 39 weken.
Daar kan nooit heel veel meer bijkomen.
VK zei gister ook al… goh als jij bevallen bent zit je waarschijnlijk gewoon direct weer op je gewicht van voor de zw.schap.
Lekker toch Marije!
En sterretje, voor jou ook fijn dan!
Hier ook +6 (al een paar weken geloof ik) met nu ruim 27 wk.
12 weken, +1kg
26+3 ben nu 7.5 kilo aangekomen. Maar begin nu te merken dat ik vocht vast ga houden dus dan zullen de kilo’s er wel hard bij komen :?
Ik ben vandaag 36 weken zwanger! En ik ben in verwachting van ons 2e kindje en tot nu toe 8 kilo gegroeit! Ben best trots op me zelf:D. Bij de eerste meer dan 20 kilo gegroeit! :thumbdown: :?
dat is idd niet veel zeg!!! Goed hoor!
Ik was bij de eerste 30 aangekomen dus ben blij dat ik dat nu niet ga halen :mrgreen:
Ik zit met praktisch 34 weken alweer op de 14 kilo :oops:
Maar mijn maag zit nu zo klem dat ik geen enorme hoeveelheden meer kan verorberen, dus we zullen zien wat de laatste weken brengen
uiteindelijk 24 kilo bij 40.4 zwangerschapsduur.er is er nu 13 kilo af.
bij mijn zoon was ik 31 kilo aangekomen bij 38.5 zwangerschapsduur
Bijna 24 wkn en +2 kilo
Hoi
Ik ben 23 weken zwanger en 6 kilo afgevallen, de gyn twijfelde eerst of het wel genoeg plaats had maar alles is super
Ik weet niet ik denk nu een kilo of 4 ofzo… Vrijdag mag ik weer naar de gyn en groei echo dan weet ik meer…
:mrgreen: