16 weken, -3 kg. Kan er niets aan doen, eet mijn normale porties en heb gewoon geen extra honger. De VK heeft mij ook verzekerd dat het niet erg is zolang je niet bewust probeert af te vallen, het kindje neemt inderdaad wat het nodig heeft.
@111 wrote:
16 weken, -3 kg. Kan er niets aan doen, eet mijn normale porties en heb gewoon geen extra honger. De VK heeft mij ook verzekerd dat het niet erg is zolang je niet bewust probeert af te vallen, het kindje neemt inderdaad wat het nodig heeft.
Bovendien wordt vaak gezegd dat bij vrouwen met overgewicht het zelfs beter is dat ze iets afvallen of iig niet aankomen, omdat dit o.a. de kans op zwangerschap diabetes verkleind.
Ik ben nu 16+4 en 500 gram aangekomen. Ik was al een lichtgewicht, dus ik had verwacht dat het sneller zou gaan, maar niet dus. En dat terwijl ik alles eet wat los en vast zit. Het komt vast allemaal nog.
nu 32 weken en +9,5 kg.
Ben zelfs een halve kilo afgevallen in de afgelopen week. :mrgreen:
Vind het wonderbaarlijk! Bij Y ben ik toendertijd in totaal 18 kg aangekomen :? Waarvan overigens de eerste 10 er na een week al weer af waren dus ook veel vocht geweest
Nu houdt ik veeeel minder vocht vast!
Er is hier nu weer iets vanaf, maar alles bij elkaar met bijna 32 weken. 18 kilo :shock: Maar ik woog wel te weinig voor de zwangerschap…
Ik denk niet dat er nog heel veel aankomt.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik 9 kilo aangekomen en 5 kilo kwijt direct na de zwangerschap. De rest ging er in de loop van de week erna af, vooral door de bv.
hoihoi
nu met 27 weken ben ik 10 kilo aangekomen al weet ik niet waar het dan zit. Ik pas nog steeds in mijn broeken en moet nu eindelijk mijn riem twee gaatjes losser doen. Volgens de gyn is het gewoon verplaats o.a. naar mijn borsten. Ik wist niet dat ze nog groter konder worden :shock:
groetjes
marlies
ik nu 7,5 kilo aangekomen 19w 2d
en ik was met duco totaal 25 kg aangekomen en in 14 weken alles er weer af mede door bv
ik ga weer net zo vreemd doen als de vorige zwangerschap…ben nu 16 weken en 3 kilo afgevallen.
Vanmorgen was ik ruim 7 kilo lichter dan gisteren. Nu dus ruim 12 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Ben benieuwd hoeveel ik over 3 weken weeg :mrgreen:
7 kilo toe maar dat is pos nieuws. En een mooie ondersteuning voor mij ik raak het dus weer kwijt
@ICL wrote:
Vanmorgen was ik ruim 7 kilo lichter dan gisteren. Nu dus ruim 12 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Ben benieuwd hoeveel ik over 3 weken weeg :mrgreen:
zo dat is pas knap 7 kilo kwijtraken in 1 dag :thumbup:
@merel33 wrote:
@ICL wrote:Vanmorgen was ik ruim 7 kilo lichter dan gisteren. Nu dus ruim 12 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Ben benieuwd hoeveel ik over 3 weken weeg :mrgreen:
:think: ICL klopt dat wel, dat kan toch niet???
Ik ben nu 15,5 week zwanger en 6 kilo afgevallen. Ik kan nog steeds niet binnen houden, dus vandaar.
@Pinkie wrote:
@merel33 wrote:@ICL wrote:Vanmorgen was ik ruim 7 kilo lichter dan gisteren. Nu dus ruim 12 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Ben benieuwd hoeveel ik over 3 weken weeg :mrgreen:
:think: ICL klopt dat wel, dat kan toch niet???
Ik ben nu 15,5 week zwanger en 6 kilo afgevallen. Ik kan nog steeds niet binnen houden, dus vandaar.
pinkie misschien omdat haar kindje er is
hahaha ja precies ik had ook niet naar haar banner gekeken :doh:
ik begreep het eerst ook niet tot ik har banner had bekeken
Ik zit nu op 40w1d en ben 14,5 kg aangekomen!
:lol: :lol: :lol: Meiden, last van Z-dementie .
Ben dus inderdaad gistermiddag bevallen en heb me pas gewogen, nadat ik eerst minimaal een halve liter water had gedronken .
Bij mijn eerste ben ik tijdens de zwangerschap mega veel aangekomen (meer dan 40 kilo, maar weet niet precies hoeveel, omdat ik de laatste weken al niet meer op de weegschaal ging :shifty: ). Bij haar was ik 3 weken na de bevalling weer op m’n startgewicht :roll: . Ben daarom dus ook wel erg benieuwd hoeveel ik over 3 weken weeg .
16 weken en vier dagen: 5 kilo!
34 weken en 4 dagen en ik ben weer afgevallen…ben nu intotaal 4,5 kilo aangekomen.
Iemand enig idee hoe het komt dat ik nu weer aan het afvallen ben??
Vind het zo vreemd…eet namelijk niet anders dan anders.
geen idee meisie ,maar tegen mij zeiden de gyns altijd dat het niets uitmaakt als je spontaan afvalt ,zolang je maar goed en gezond eet is er niets aan de hand…ik ben bij floris in totaal 8 kilo afgevallen en het is toch heus een lekker en gezond jochie :thumbup: