Vanmorgen nog ongeveer - 4,5… maar begin de laatste weken echt vocht vast te houden… Vanmorgen (na een half fruitdagje) toch een kilo minder dan gisteren…
Vandaag (38w2d) weer 5 kilo onder startgewicht… (en nee, lijnen doe ik niet, ik eet echt meer dan goed)
Hier + 10 kg met 31,5 week
Hier lichtjes aan het afvallen…
met nu 36 weken +10 kg.
met 21 weken zo’n 2,5 kilo erbij.
Morgen 8 weken… gisteren 2,5 kilo zwaarder dan startgewicht.
Ik snoep bijna niet meer en eet erg gezond. Mijn moeder ging van 46 naar 72 kilo. Het zal me niets verbazen als ik ook veel aankom.
Hier +6kg met 31w2d
me 13 weken + 1,2 kilo :?
Ben nu ruim 12 weken en 5 kilo aangekomen.
:oops:
Best veel als ik het zo met jullie vergelijk :?
Maar goed, ik voel me goed en snoep niet overmatig, dus ik hoop dat het goed komt.
Groetjes van Aadje.
10 weken 2 dagen, en minus 3 kilo!
En ja, ik weet dat dat eigenlijk niet mag, maar dat had ik dus in mijn vorige zwangerschap ook! :roll:
@Tweet wrote:
En ja, ik weet dat dat eigenlijk niet mag, maar dat had ik dus in mijn vorige zwangerschap ook! :roll:
Tweet, je beeb neemt wel wat het nodig heeft hoor. Zolang jij niet expres aan het lijnen bent, maakt het volgens mij niet uit .
22 weken +11kg… :wall:
bijna 21 weken en tot nu toe rond de 7 kilo aangekomen.
Valt mee vind ik zelf, bij Sanne was ik in totaal 30 kilo aangekomen en wil dat niet nog een keertje.
gaat er bij mij nu op en af… nu bij 10+ zit ik op 2.5 kilo
maar toen ik met 8 wkn op de weeschaal stond was er 3.5 bij…
maar de misselijkheid zorgt hier voor de schommelingen
@Tweet wrote:
Volgens mij mag het wel hoor. Helemaal de 1e 3 maanden is het helemaal niet raar dat je wat afvalt. Later komt het er vanzelf wel weer aan :mrgreen:
31 weken + 8,5 kilo… Vorige zwangerschap ongeveer 12 kilo aangekomen, denk dat het nu weer net zoiets gaat worden…
in totaal 6 kilo aangekomen, tijdens de zwangerschap.
Nu al weer 8 kilo kwijt, dankzij de BV
31 weken, 11 kilo nu. In het begin ging het knetterhard, nu de laatste 2 controle netje 1 kilo. Hoop dat het zo blijft gaan
Hier 16 weken en 5kg ong…
Nu 23 weken en nog steeds staat de stand op 3 kilo erbij