hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

Lekker hoor Ing :dance: :dance: :dance:

bijna 25 weken 2 a 2,5 kilo

@zonnetje01 wrote:

Lekker hoor Ing :dance: :dance: :dance:

Ben er ook heel blij mee… als je het vergelijkt met de zwangerschap van N.y.n… toen was ik meer dan 40 kilo aangekomen :shock: :shifty:

Hier morgen 25 weken en ben nu 9 kg aangekomen :lol:

hoi!

hier 29 weken en 3 dagen…

bíjna 10 kilo aangekomen, netjes toch!? het zit 'm ok vooral in de buik en mijn borsten…die zjn écht HUGE!!!

:?

Gisteren een groei-echo gehad en over 4 weken moet ik opnieuw een groei-echo laten maken. Zoals het er nu uitziet, zal het kindje rond 40 weken ongeveer 9 pond wegen. Beetje raar met een moeder die totaal niet aankomt , maar wel lekker… ben ik straks echt enorm afgevallen tijdens de zwangerschap. :roll: Gelukkig kan ik het meer dan hebben :mrgreen: .

@Nienke123 wrote:

41 weken en 1 dag en ben tot nog toe 27kg aangekomen (dus 9kg erbij sinds week 34 :cry: )…hopelijk gaat het er straks ook weer af… :pray:

Uiteindelijk 28kg aangekomen, ben er nu, op dag 8 na de bevalling, 14 kwijt.

het gaat nut och wel een stuk sneller! ik zit nu met 33 en 3 op de 9 kilo :shifty: met de eerste was ik 14 kilo aangekomen dus hoop er dit maal niet overheen te gaan :wink:

12 kilo nu

ik ben nu 6 kilo aangekomen maar heb nog steeds geen buikje en mijn riem is nog maar 2 gaatjes losser

groetjes

marlies

jeetje Marlies, nog eigen broeken???

Ook al ben ik niet super uitgezet, toch kon ik met 13-14 weken mijn gewone broeken niet meer aan.

En nu al uit de 1ste zwangerschapsbroek gegroeid. :think:

Ik was 2 weken geleden rond de 10 kilo aangekomen, maar er is inmiddels weer een kilootje af.

Dus met 34 weken 9 kilo erbij.

Ik ben nu 17 weken en 6 kilo aangekomen. Gaat wel goed vind ik. Bij de vorige was ik nu al 13 kilo aangekomen.

Marlies, nog steeds je eigen broeken aan :shock: :shock:

ik schommel een beetje tussen 6 en 7 kilo de laatste week

en met duco in totaal 25 kilo aangekomen

Ik blijf steeds op de 5 a 6 kilo hangen!

Heb ik geen problemen mee :mrgreen:

ja sorry ik pas ze nog steeds en met gemak. Maar dat is ook niet al tijd leuk hoor. Niemand ziet nog dat ik zwanger ben en er is mij al gevaagd of ik wel echt zwanger ben en of het wel goed is met het kindje omdat er nog steeds niks te zien is.

Als ik lig wel hoor dan heb ik al een mooi bobbeltje

groetjes

marlies

heb net gisteren op de weegschaal gestaan.

Nu 1,5 kilo zwaarder.

Mooie score tot nu toe!

Ik ben nu 11 kg aangekomen met 39 weken.

Marlies kan me voorstellen dat het niet altijd even leuk is. Je wilt je buik toch ook showen aan iedereen. Hopelijk ga je het straks nog goed zien!!!

Vandaag: + 16 kilo :oops:

Hier vandaag 6,5 kilo. Sta er nog steeds versteld van dat het niet meer is. Ik eet namelijk genoeg, ook vooral lekkere dingen :oops: .