ik ben uiteindelijk 10 kilo aangekomen in de zwangerschap van Odin
en ik ben er alweer 9 kwijt :dance:
Wat goed Angel!! :thumbup:
ja alleen nu nog de kilo’s die ik van Luna nooit ben kwijt geraakt :oops: :oops: :lol: :lol: :lol:
Bij de eerste zwangerschap was ik in totaal 7 kilo aangekomen… Ben benieuwd wat deze zwangerschap doet…
Nu bijna 12 weken en 2 kilo aangekomen…
Na 34 weken 7,5 kg aangekomen.
34 weken en 14 kilo erbij :shifty:
bijna 34week en rond de eh 18 kilo.
Vandaag op de kop af 15 weken en 1,5 kilo aangekomen.
ik was met 37+6 precies 20kilo aangekomen,3dagen na de bevalling was ik er alweer 10 kwijt en inmiddels zit ik op mijn streefgewicht(woog47 en nu 55) dus er zit nog wel wat aan maar dat vind ik niet erg.
Wat ik wel minder vind is dat er wat vet op mijn heupen blijft zitten waardoor ik een aantal broeken niet meer aankan,mijn taille is weer eigen formaat maar die heupen :wall:
Zou dit ooit nog goedkomen :think: :shifty:
@schaapie wrote:
Zou dit ooit nog goedkomen :think: :shifty:
Mijn ervaring is van niet bij de 2de, maar bij mijn 1ste is het een stuk makkelijker eraf gegaan. :think: Die heeft ook langer bv gekregen en daar is dat reserve vet voor.
23w4d = +16
Woog 60 kilo voor de zwangerschap en ben eerst 5 kilo afgevallen.
Weeg nu 71.
morgen 30 weken en ik ben nu 9 kilo aangekomen
vandaag dus 40 weken…en zit nog steeds op 15 kilo…ga er maar vanuit dat er niet meer bij komt
25+5w en nu 11,5 kilo erbij
het gewichstoenamen gaat nu wat langzaamer gelukkig
ben zelfs wat afgevallen maar vind het nog steeds veel :?
heb nog een hele tijd te gaan en ben zo bang dat ik de eerste zwangerschap 41 weken en 23 kilo nog ga inhalen :oops:
nu 30 w 1 d en 10 kilo in totaal
30 weken = + 19 kilo
32w1d --> + 11,5 kg
:think: Ik snap er nog niet veel van, tijdens mijn eerste zwangerschap 24 kilo aangekomen. Nu ben ik met bijna 20w nog maar 2 a 2,5 kilo aangekomen. En het is niet zo dat ik tijdens deze zwangerschap misselijk ben geweest. En ik heb ook soms van die lekkere snaaibuien :shifty: :drool: . Ik ben er wel blij mee. Zeker omdat ik nog 5 kilo overgewicht had van de vorige zwangerschap.
@ICL wrote:
Met 30+3 nog bijna 7 kilo onder mijn startgewicht :roll:
kom straks nog als een slanke den uit de zwangerschap :lol:
Een week verder en nog geen gram zwaarder (zelfs iets lichter). Er wordt wel gezegd dat je in het laatste trimester aan gaat komen, omdat je minder actief wordt… en da’s bij mij dus niet het geval (vandaar dat ik denk ik dus steeds schommel tussen de -8 en -6,5… maar eet dan regelmatig wel als een sloot-graver :mrgreen: )