34 weken en 4 dagen en ik ben weer afgevallen…ben nu intotaal 4,5 kilo aangekomen.
Iemand enig idee hoe het komt dat ik nu weer aan het afvallen ben??
Vind het zo vreemd…eet namelijk niet anders dan anders.
Ik ben nooit 1 kilo aangekomen, tijdens alledrie de zwangerschappen niet. En toch drie kerngezonde kinderen , waarvan eentje ruim 8 pond bij de geboorte. Na de bevalling was ik dus altijd zo’n 10 kilo lichter dan ervoor, maar helaas vliegen die kilo’s er ook zo weer aan, ook wanneer je gewoon hetzelfde eet.
Ik denk dat het hormonaal is, en wanneer je tijdens je zwangerschap hetzelfde eet als ervoor kom je niet of nauwelijks aan, omdat je lichaam veel meer verbruikt natuurlijk voor de groei van je kindje.
Ik ben 28 weken zwanger en nu 6 kilo aangekomen. Het gekke is dat dat ik in de eerste 20 weken heel geleidelijk aankwam en nu ineens 3 kilo tussen twee controles bij de vk… Is dat wel normaal?
Ben er een beetje onzeker over omdat ik nogal veel ben afgevallen vorig jaar en het er echt niet meer bij wil hebben! Nou ja misschien komt het doordat ik nu vakantie heb, ze zeggen dat je dan gaat groeien…
Volgens de Vk is het allemaal wel normaal maar ik moet wel even prikken voor suiker.
Bij mij gaat het ook steeds harder naarmate ik langer zwanger ben. Was bij de eerste ook (okee, daar was het iets overdreven bij, 24 kilo in 9 maanden :oops: ). Het duurde nu heel lang voor ik aankwam, en nu ben ik al een paar keer een kilo per week aangekomen. Zit nu op 9 kilo. Ook zal het weer wel meewerken, vocht vasthouden. Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken, 6 kilo is echt niet veel!
Ja dat is ook zo… Ik weet ook dat 6 kilo wel meevalt maar het gaat dan opeens zo hard
Nou ja zo lang ik gezond eet en genoeg beweeg kan ik er verder ook niet zoveel aan doen toch? Het is alleen dat ik het zo zonde zou vinden om teveel aan te komen na al die moeite om af te vallen.
Ik ben alweer 23 aangekomen :shock: …Met Marit 35 in totaal…Godzijdank was/is het voornamelijk vocht en was is het grootste gedeelte na de bevalling al weer kwijt…