hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

26 wk, nu 7 kilo.

22 +2 en ben 2 kilo aangekomen (had wel net gegeten toen ik ging wegen :wink: )

@lovely_lady wrote:

22 +2 en ben 2 kilo aangekomen (had wel net gegeten toen ik ging wegen :wink: )

Je kan volgens mij ook beter op een vast tijdstip wegen :angel: . Ik weeg me altijd 's morgens als ik net wakker ben en naar de wc ben geweest :wink:

24w6d en de teller staat nu op -7,5 :shock:. Zal vast komen omdat ik dagelijks ongeveer 1 1/2 a 2 uur loop met de hond :roll: Ik eet behoorlijk en snoep ook nog regelmatig :mrgreen:

Zo ICL, zeker ivm de eerste doe je het heel netjes hoor.

Hier ben ik de ene dag 4 en de andere dag 5 kilo aangekomen.

Het lijkt misschien niet veel, maar als je normaal maar rond de 50 kg weegt en klein bent is het behoorlijk heavy.

Daarnaast was ik bij mijn andere kids veel minder aangekomen rond deze tijd en vooral bij mijn dochter heeft het jaren geduurd voordat ik weer een beetje slank was. Dus ik probeer nu echt op te letten met vooral snoepen.

Ik zit nu vanwege voorweeen en mijn bekken bijna hele dagen thuis, sport al 3 weken niet meer en dan ook nog snoepen, ja dan kan het hard gaan. :naughty:

Bij mijn eerste was ik 10 kilo afgevallen, bij mijn tweede was ik 2 kilo

afgevallen. En nu met 9.3 weken ben ik anderhalve kilo aangekomen. :lol:

17w6d -> +10

39 weken en 2 dagen…

tja begonnen met 77 kilo, eerst 4 kilo afgevallen en nu zit ik op 80,5

Vanaf het begin gewicht net geen 4 kilo erbij, inclusief het afvallen 8 kilo erbij.

:slight_smile:

…gaat nu snel… :frowning: ben morgen 26 weken en er zit nu zo’n 9 kg bij :shock:

Jee mem, wat gaat het snel, alweer 26 weken!! :inlove:

Ikke nu 6 kilo :?

a.s. woensdag 29 weken, en nu bijna 10 kilo erbij… :shock:

morgen 23 weken en nog geen gram erbij of af.

M’n buik is wel al flink, en ik ben al behoorlijk flink vanmezelf (+_ 96 kilo)

Dus van mij mag het zo wel blijven.

Bij Yari was ik ook niets aangekomen, op het einde 10 kilo ofzo en die waren een week na de bevalling weer kwijt.

Bij Sharon was het een ander verhaal 40 kilo aangekomen, ik ging van een mooi slank fihuurtje naar wat ik nu heb, en het is er neit meer af gegaan.

Nou 28+3 en +/- 10 kilo aangekomen. :roll:

40+5 :? en +15 kg

20+2 en ben nu 2 kilo aangekomen.

17+2 (van een tweeling) en 4,5 kilo aangekomen…

ik ben nu 26 weken zwanger en ik ben eerst 14 kiloafgevallen en sinds die tijd ben ik nu 5 kilo aangekomen

Nu 28 +2 en nu 10 kilo aangekomen

Bij 32 weken 9 kilo dus ben opzich nog wel tevreden :wink:

bijna 29 weken en nu 3 kilo onder mijn startgewicht.

Dus ik zit nog op -3

19.6 weken nu zoon 8 kilo

ik hoop dat het nu toch echt wat langzamer gaat

eerste zwangerschap 41weken 23kilo aangekomen die willen we nu niet meer :naughty: