hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

18w6d 500 gram afgevallen :wink:

Ben eerste een kilo kwijtgeraakt en nu 500 gram aangekomen

26w4d en nog steeds ongeveer 7 1/2 kilo lichter dan voor de zwangerschap :shock: . Ik lijk maar niet aan te willen komenā€¦

Tijdens de pretecho vorige week dinsdag hebben ze nog even gekeken hoe zwaar het kindje nu ongeveer isā€¦ en het bleek dat het kindje bijna 200 gram zwaarder was dan het gemiddeld zou moeten zijnā€¦ :roll:

Klinkt lekker ICL.

Ik ben mede door het thuiszitten en wel gewoon de normale of misschien wel meer inname van calorieen 5 kg aangekomen.

Op een gewicht van normaal 52 kg dus best flink.

Ben nu ruim 24 weken.

San2001: 5 kg in 25 wkn tijd, dat is helemaal niet flink hoor meid, dat is juist netjesā€¦

Nu met 38 wkn 8 kilo. Ik begon 53kg en weeg nu 61kg

nu bij 21 weken

12 kilo eraf en nu 6 erbij

@dragon wrote:

San2001: 5 kg in 25 wkn tijd, dat is helemaal niet flink hoor meid, dat is juist netjesā€¦

Nu met 38 wkn 8 kilo. Ik begon 53kg en weeg nu 61kg

Ik heb al 2 kids en mijn vorige ervaringen waren dat de kiloā€™s per week erbij kwamen vanaf een week of 22.

Bij mijn dochter was ik nog maar een kilo of 2 aangekomen rond deze tijd en uiteindelijk toch ruim over het gemiddelde op het eind.

Nu let ik op zich niet eens zo op het gewicht, maar begin sinds een paar weken te merken dat al mijn broeken op mijn bovenbenen zo strak zitten en tja dat zijn de verkeerde plekjes. Een beetje vet is uiteraard wel nodig voor de bv straks.

Maar jij 8 kg in 38 weken, klinkt helemaal netjes.

Nu 20 weken en 5 kilo aangekomen.

Ben er best tevreden over.

Hier ook een spurt juist in de laaste maandenā€¦Met 25 wkn bij Y nog maar 8 kg erbij terwijl ik uiteindelijk in totaal ongeveer 18 kg aangekomen ben :? waarvan ik goddank in mijn eerste kraamweek alweer 10 kg kwijt wasā€¦ 8)

Ik schrok vanochtend wel een beetje van de weegschaal, ben ruim 24 weken en zoā€™n 7 kg aangekomen. Volgens mij ging het bij de eerste twee niet zo hard (de eerste keer zoā€™n 12 kg aangekomen en de 2e keer zoā€™n 10 kg)ā€¦

ben nu 22 weken zwanger en 2 kilo aangekomen.

bijna 25 weken en nog net geen 3 kilo aangekomen :stuck_out_tongue: ik vind het nog netjes!

Jeetje zou me bijna schamen om het te plaatsen. ahhahaha

Ik ben nu 34+4 en ben tot nu toe 17 kg aangekomen.

Bij Amy was dat bijna 30 kg in totaal.

Ik ben niet zwanger maar toen ik zwanger was van mijn zoontje toen ben ik in 38 weken tijd 25 kilo aangekomen :shock:

Ryan is geboren met 38+6 woog toen 24kg meer dan toen ik nog niet zwanger wasā€¦

nu 26 weken en een kleine 7 kilo aangekomen

bijna 31 weken en nu zoā€™n 11/12 kilo erbijā€¦ moet echt opletten, want 't gaat opeens wel heel hard :shock:

Ben dik 18W zwanger van een tweeling en eerst -16Kg eraf, nu net 0.5Kg erbijā€¦

Morgen 21 weken zwanger en + 6 kg :lol:

ruim 7 kilo nu :shifty:

8 kilo in totaal nu

nu 31 weken en 1 dag en 11.4 kilo

@ Paco

We blijven nog steeds gelijk opgaan hoor, dus zo gek is het niet wat wij aankomen!