hoeveel kids wou jij oorspronkelijk?

Pfff… vroeger (als meisje) wou ik er wel 10, of meer… …

Moet zeggen dat me dat nog altijd fantastisch lijkt, een groot gezin. Hoef ze niet allemaal van mezelf, van mijn part vind ik een man met ookal een stel kinderen, krijgen we er samen nog een paar en gaan we adopteren/plegen… Lijkt me echt fantastisch, ze me al zitten in mn boerderij keuken aan een hele lange houten tafel met al mn kroost :wink: :lol: . Thee voor iedereen met zelf gebakken broodjes/koekjes. :inlove:



Maar ik ben nu ookal heel erg tevreden als ik straks 2 gezonde kindjes mag hebben om een kleine houten tafel met thee en versgebakken broodjes/koekjes :wink: .

wilde er altijd twee…



heb er nu een…en als het aan mij ligt …ligt de pil nu in de prullie…maar goed het is niet alleen aan mij…



dus ik moet iig wachten tot volgend jaar…en daarna kijken we verder



als het aan ons ligt komt nr 2 er wel…hopelijk werkt de natuur dan ook mee

Ik riep altijd dat ik graag 6 kinderen wilde :mrgreen: Toen leerde ik Ruud kennen en hij wilde er graag 3. Ik heb nog 3 pilstripjes liggen en in mei gaan we er dus weer voor :dance: Dus hopelijk komt die 3e er dan ook. Ik sta open voor een 4e, maar Ruud moet daar nog ernstig overna denken. Dus we zien wel. Als hij zegt, oke, 4e ook dan zal dat niet heel lang na de 3e zijn. Maar meer dan 4… nee zo gek krijg ik Ruud nooooit :wink:

Ik wou altijd 2 na de eerste zei ik ik hoef niet meer toen wou mijn man toch graag 2 en heeft me over de streep getrokken

mijn man wou altijd 4

we hebben nu 3 kindjes en daar blijft het bij

Ik vond kinderen maar vervelend en wilde ze niet. :oops: :? Maar toen ik mijn man leerde kennen ging het kriebelen. Ineens vond ik kinderen superlief en wilde ik niets liever dan mijn eigen kindje. Ik wil er het liefst nog minstens eentje bij maar niet nu. Mijn man vind 3 wel een mooi aantal.

Ik zou eigenlijk heel graag een tweede kindje willen, maar ik wil niet meer zwanger zijn en bevallen is nu ook niet echt mijn hobby. Manlief vond mij niet te genieten tijdens zwangerschap en genoot ook niet zo van de bevalling zelf dusseee, we wachten nog even, maar de kriebels zijn er al wel weer… :think:

Wij wilden er altijd graag 2 en géén tweeling. Dat leek ons helemaal niks.



En nu hebben we er dus 3 waarvan de jongsten een tweeling. En het is SUPER!!! :inlove: Maar 3 is meer dan genoeg. Ik vind zwanger zijn niet leuk en ben ook blij dat de kinderen wat ouder zijn zodat we geen gebroken nachten meer hebben, geen flesvoedingen op stipte tijden etc.

Vroeger droomde ik van een groot gezin, maar na een paar jaren ongewenste kinderloosheid, vruchtbaarheidsonderzoeken, behandelingen enz waren we zoooooo gelukkig met een kind :dance: . en nu hebben we er twee, wat een geluk. Ik denk best wel eens over een derde, maar we beseffen ons zo goed wat een rijkdom dit is! We hebben twee gezonde, gelukkige kinderen en ook nog van alle soorten die er zijn, wij zijn gewoon zielsgelukkig :inlove: :inlove: .

Groetjes Maartje

Mijn vriend wilde vroeger nooit kinderen maar is nu helemaal om: hij kan niet meer wachten tot die kleine hummel er is.



Ik heb op mijn 14e ‘besloten’ dat ik op mijn 27e een tweeling zal krijgen. Nou zit er weliswaar maar een kindje in mijn buik, maar het wordt als het goed gaat wel een sterrenbeeld tweeling, dus ik vind het best grappig :lol:



Ik zag mezelf altijd met 2 eigen kids(tweeling dus :wink: ) en een of twee pleeg-/adoptiekinderen. Nou weet ik natuurlijk niet hoe het allemaal gaat lopen, maar voorlopig heb ik die ‘droom’ nog niet bijgesteld, dus we zullen zien :mrgreen: :wink: :mrgreen:

We hebben altijd, zonder enige twijfel gezegd, dat we het liefst 3 kinderen zouden willen. We hebben er nu eentje… en nu Sterre er is, denk ik ‘doe mij er nog maar 100’! :mrgreen: Alleen past dat niet in de auto, dus dan toch maar 3 :mrgreen: (overigens zie ik ook als een berg op tegen een volgende zwangerschap, erger nog dan tegen een volgende bevalling, terwijl mijn bevalling écht geen feestje was… dus het zal nog zeker een aantal maanden duren voordat we voor een tweede gaan. Maar dát we er ooit voor gaan staat vast!)

we wilden er geen … maar hebben er 1 en tja mischien ooit nog een tweede als het mag lukken…

Ik wilde er altijd graag 3 (kom zelf ook uit een gezin van 3).

En nu de eerste er is, wil ik er eigenlijk nog steeds 3!

Helaas zegt mijn man 2, maargoed, we hebben nog even…

We zijn nog jong en daarbij wil ik ook een leeftijdsverschil van 3-4 jaar. Dusseh, ik heb nog een jaar of 6-7 de tijd om hem over te halen :lol:

Eerst wilde ik nooit geen kids, maar nu hebben we een jongen en een meid. Soms kriebelt het weleens, maar het is goed zo. Er komt geen gezinsuitbreiding meer.

ik wil er graag 2 maakt niks uit nog een meid of een knul maar 2 kids lijkt me geweldig :inlove: :inlove:

@claud7 wrote:

Ik wilde er oorspronkelijk twee en dan een koningskoppel uiteraard.

In de praktijk ben ik alleenstaande moeder met één zoon. (wel relatie dus als alles goed gaat duurt dit niet lang)

Nu is het zo dat mijn vriend en ik allebei een zoon hebben en ik mezelf nog wel twee keer zie werpen

We spreken er de laatste tijd steeds meer over: hij ziet dan een meid komen en ik een jongen haha.




Mel het zal vast niet lang duren. Ik heb vannacht namelijk over je gedroomd :mrgreen: . haha. Misschien wel voorspellend? :wink:



Ik droomde dat wij jullie in Scheveningen hadden ontmoet, het klikte en toen vertelden jullie dat je zwanger was, gelijk bij de eerste maand proberen haha.

Die droom komt vast door onze laatste gesprek.



Ik wilde altijd 3 kinderen. Ik heb een dochter uit mijn vorige relatie en mijn huidige vriend en ik willen tzt graag een 2de.

Maar 3 zou ik niet meer willen, ik geloof dat ik 2 toch wel genoeg zou vinden.

De tijd zal het uitwijzen.


Haha, leuk zo’n droom :inlove:

Ben benieuwd of hij idd voorspellend is :mrgreen:

ik wil er graag 4… ben nu zwanger van de 2e… en aangezien de zwnagerschap niet echt lekker verloopt, kan het ook hier wel eens bij bljven

Wij zouden er graag 2 willen als dat voor ons weggelegd is.



We zijn nu verrijkt met 1 prachtig wonder :inlove:

ik heb altijd al 3 kids willen hebben. Nog steeds wil ik er 3.

Mijn man wil er wel 4 of zelfs 6. Maar dat zie ik niet zitten.

de 2e is nu onderweg, wie weet hoeveel er nog bijkomen :mrgreen:



Ik geniet zelf ontzettend van het zwanger zijn. Mijn eerste zwangerschap was een makkie, het ziet er naar uit dat deze dat ook is/blijft. Maar dat is natuurlijk afwachten.

Tegen het bevallen zie ik erg op… maar het resultaat is het zeker waard :smiley:

3 kindjes zouden mijn man en ik graag willen…Ruben was er al toen ik bij mijn man kwam…Esmee kwam er 1,5 jaar geleden bij…

Aan de derde wordt gewerkt… :mrgreen:

Ik wilde er veel (schijnbaar zei ik vroeger altijd dat ik er 10 wilde). Mijn man had echter al 2 kinderen uit een vorige relatie en die vond het wel goed zo. Maar ik heb hem gelukkig toch aardig kunnen overtuigen want we hebben uiteindelijk 6 kinderen gekregen. Nog 1 erbij had ik wel leuk gevonden maar nu de jongste 3 is en ik inmiddels al weer 43 vind ik het wel mooi zo.