hoeveel kids wou jij oorspronkelijk?

ik heb er altijd 3 gewild, mijn man 2.

Het hangt er vanaf of ik ooit weer beter wordt (van de eerste zwangerschap :? ) of nog een zwangerschap verantwoord is.

Ik heb er wel veel voor over maar het moet wel te doen zijn ook voor Maaike…

Ik vind dat ik het haar niet aan zou kunnen doen om 2jr een moeder te hebben die op bed ligt :? .

Dus ik hoop dat er een oplossing is; misschien adopteren :think: .

Ik wilde er graag drie en toen was ik echt klaar. Na mijn scheiding heb ik tegen mijn huidige man gelijk gezegd dat ik echt niet meer wilde. Hij had tot zijn spijt geen kinderen met zijn ex gekregen. Maar toch is het weer gaan kriebelen en is nummer vier in aantocht en ik kan niet wachten, ik heb er weer zoon zin in! Maar het blijft bij vier hoor, 5 trek ik echt niet!

Ik wilde er oorspronkelijk twee en dan een koningskoppel uiteraard.
In de praktijk ben ik alleenstaande moeder met één zoon. (wel relatie dus als alles goed gaat duurt dit niet lang)
Nu is het zo dat mijn vriend en ik allebei een zoon hebben en ik mezelf nog wel twee keer zie werpen
We spreken er de laatste tijd steeds meer over: hij ziet dan een meid komen en ik een jongen haha.


Mel het zal vast niet lang duren. Ik heb vannacht namelijk over je gedroomd :mrgreen: . haha. Misschien wel voorspellend? :wink:

Ik droomde dat wij jullie in Scheveningen hadden ontmoet, het klikte en toen vertelden jullie dat je zwanger was, gelijk bij de eerste maand proberen haha.
Die droom komt vast door onze laatste gesprek.

Ik wilde altijd 3 kinderen. Ik heb een dochter uit mijn vorige relatie en mijn huidige vriend en ik willen tzt graag een 2de.
Maar 3 zou ik niet meer willen, ik geloof dat ik 2 toch wel genoeg zou vinden.
De tijd zal het uitwijzen.

Ik wilde altijd een heel groot gezin… Met liefst zoveel mogelijk kinderen… Stuk of 10 11 zouden het in mijn droom moeten worden…



Ben alleen bang dat ik dat niet meer ga redden… En ondanks dat het hier ook niet echt makkelijk gaat… Zou ik al heeeel erg blij zijn als we er 1tje mogen ontvangen…



Hoewel ik me wel zie als een moeder met veel kinderen… Ach heb nog even…

Ik wilde er altijd vier.



Ik ben in totaal vijf keer zwanger geweest, waarbij er twee kindjes uit zijn voort gekomen.



Voor mijn gezondheid is het niet verstandig om voor een derde danwel vierde te gaan.



En ik zou het verdriet bij een volgende miskraam :cry: (statisch gezien heel waarschijnlijk gezien mijn voorgeschiedenis) echt niet meer aankunnen.



Daarom blijft het bij twee gezonde schatjes.

Hoopte altijd dat ik twee kindjes zou mogen krijgen. En we zijn nu heel gelukkig en dankbaar dat we drie mooie, gezonde kindjes hebben gekregen. Hier zal het wel bij blijven, maar het voelt wel raar dat Nynke echt de laatste is… Het blijft toch een heel groot en mooi wonder dat er een kindje in je buik mag groeien en geboren wordt. En dat je ervoor mag zorgen.

Wij wilden allebei graag 2 kinderen, maar we zijn inmiddels zwanger van de derde! Toen de tweede er was, twijfelden we allebei of ons gezin compleet voelde of niet…en toen is min of meer gepland de derde gaan groeien :mrgreen:

Ik wilde er altijd graag drie… op dit moment twee… wie weet wat de toekomst brengt :wink:

ik wou er altijd graag 2 hebben.

in feb 2006 kregen wij onze 2de dochter maar al snel kriebelde het toch voor nog 1 in sept hadden we er lang over gepraat en toch besloten dat we voor een 3de zouden gaan we hadden zo iets van tegen de zomer als ik dan zwanger zou worden zit er ook 2 jaar tussen net als me 2 meiden.

maar in nov bleek ik al heel onverwachts zwanger tezijn en ik ben dus in de zomer uitgerekend hahaha :smiley:

maar denk dat het hier wel bij blijft hoor in ieder geval bewust mocht het ooit gebeuren dat ik weer zwanger zou raken dan is het natuurlijk van harte welkom :inlove:

Ik hoop dat wij zo gezegend mogen zijn om het nog 1x mee te maken over een jaar of 4 :pray:

Wij zouden het liefst 2-3 kinderen willen. Als het aan ons had gelegen, waren er misschien ook al twee geweest. We zijn nu al bijna vier jaar bezig met zwanger worden. Helaas zal het bij ons alleen via de mm kunnen, in juni beginnen we met ICSI. Nu zouden we al heel erg blij zijn met “maar” één kindje… Mocht dat ene kindje er komen, dan willen we daarna nog wel proberen om een tweede kindje te krijgen (ook weer via ICSI dan), maar als dat er niet komt, so be it… We zouden al ontzettend blij en dankbaar zijn met eentje!



Groetjes,

Jippie

Ik droomde altijd van 2 kindjes.

De eerste is er! Wanneer we voor nr 2 gaan proberen… :think:

Ik droomde altijd van 4 kindjes. We hebben er nu 2 en voorlopig vind ik het even goed zo, maar zeg nooit nooit!!!

Ik wou altijd 5 kinderen, lekker jong beginnen en dan een hok vol :inlove:

Maar helaas, de eerste is al een wonder en die kwam “pas” op m’n 32e.

Hopelijk komt er nog een tweede bij, maar meer zal het wel niet worden. En dat vind ik nu ook prima. Genieten van de dingen die je wèl hebt, is belangrijker dan verlangend kijken naar de dingen die je niet hebt :wink:



Groetjes,

Heleen

uhm een heel voetbalelftal en enkele reserves zag ik wel zitten maar mijn vriend niet… we hebben nu nog een discussie tussen 3 of 4…

Wij hebben altijd 2 kids gezegd, maar nu Jim er is en de bevalling voor hubbie vrij traumatisch was (wat een watje, ik heb toch het werk moeten doen :roll: :mrgreen: ) roept hij dat het bij 1 kindje blijft. Ik moet er zelf eerlijk gezegd niet aan denken om nooit meer zwanger te worden, ik vond het geweldig en ook de eerste maanden die ik nu met Jim achter de rug heb heb ik met volle teugen genoten en ik moet er niet aan denken al dat bijzonders niet nog een keer mee te mogen maken…

Ik wilde eerst nooooooit kinderen :smiley: Toen we een paar jaar samen waren is het toch gaan kriebelen en we vonden allebei 2 wel mooi. Nu is Lucas er, en ik heb geen idee wanneer we er weer voor gaan. Op zich vind ik het ook wel fijn zo. Maar een ander moment wil ik er wel 4 haha. We zien het wel :slight_smile:

@Tante Soesa wrote:

Wij hebben altijd 2 kids gezegd, maar nu Jim er is en de bevalling voor hubbie vrij traumatisch was (wat een watje, ik heb toch het werk moeten doen :roll: :mrgreen: ) roept hij dat het bij 1 kindje blijft. Ik moet er zelf eerlijk gezegd niet aan denken om nooit meer zwanger te worden, ik vond het geweldig en ook de eerste maanden die ik nu met Jim achter de rug heb heb ik met volle teugen genoten en ik moet er niet aan denken al dat bijzonders niet nog een keer mee te mogen maken…




nou dan doet ie zijn ogen maar even dicht tijdens de bevalling 8)

mannen puh watjes zijn het ook he :doh:

Ik heb heel lang geen kinderen gewild. Manlief wel, maar zolang ik niet wilde was het goed voor hem. Vervolgens heb ik me toch bedacht. En nu Jarno er is en het zo leuk is, wilden we ook wel graag een tweede. Mijn man vind twee kindjes genoeg en ik heb zoiets van zeg nooit nooit, alhoewel ik ook wel denk dat het zo goed is.

Altijd gedroomd van 3 meiden. In onze verkeringstijd ook “afgesproken” dit te verwezelijken…

Na ons trouwen (de roze wolk achter me gelaten hebbende 8) ) was ik echter nog totaal niet toe aan het moederschap. Heeft nog 5 jaar geduurd eer ik de pil durfde te laten liggen.

Inmiddels mama van 1 lieve zoon :inlove: …dus die droom komt echt niet meer uit. Willen er hooguit nog eentje bij…en de pil ligt in de prullemand… :wink: …dus wie weet! :wink: