hoeveel kids wou jij oorspronkelijk?

Hallo,

Je kent dat wel hé, je bent samen met de vriend/man van je leven en jullie spreken over kindjes.



Hoeveel wilden jullie er oorspronkelijk (dus jullie hadden nog GEEN kids hé toen) en hoeveel zijn het er ondertussen geworden? Lijkt me wel leuk dat eens te weten.

:vlinder:

Wij wilden er graag 4 en ondertussen hebben we er al twee en beginnen we binnenkort aan een derde. Of dat vierde er ooit zal komen weten we niet.

ik wilde er eigenlijk heel graag vier… maar door omstandigheden zullen het er bij mij twee blijven…(vrees ik)…



Ik ben heel gelukkig met mijn twee jongens hoor, en eigenlijk wil ik niet nog een keer bevallen… die van Daan heb ik als verschrikkelijk ervaren, hij viel wel mee, maar dat wil ik gewoon niet nog een keer!!!

Vroegâh, toen ik nog heel jong was, wilde ik er 5.



Later heb ik dit bijgeschaafd naar 4



Ik heb nu 4 plaatjes van kinders :mrgreen:



Maar toch hé… Misschien wil ik er toch nog 1 kindje bij :shifty:





Anita

Wij wilde altijd graag 3 kindjes. De derde is in de maak. :smiley: Ik heb altijd gezegd dat het me geweldig leek om 2 jongens en een meisje te hebben. Ben benieuwd of dat gaat uitkomen.

Ik wou altijd graag 3 mijn man graag 2 nu hebben we er 1 en ik ben erg blij met haar ze is echt mijn wondertje want zonder een wonder was ze er waarschijnlijk niet meer geweest. Ik moet eerst maar eens bijkomen van alles wat er gebeurt is de afgelopen 13 maanden voordat ik aan een 2e denk. Ik ben nu gelukkig met Yeline en dat vind ik het belangrijkste nu.

Ik heb altijd 2 kinderen gewild. Maar vanwege gezondheidstoestanden zal het bij Anne blijven.

Oorspronkelijk toen ik heel jong was en in het begin dat we samen waren wilden wij geen kinderen.

Wij hebben er ondertussen 1 een prachtig meisje waar ik zielsveel van hou.

Ik ben super blij met haar maar of er ooit een 2de kind zal komen denk ik niet.

Ik wilde toen ik jonger was geen kinderen.

Toen leerde ik mn man kennen en hadden we allebei zoiets van 2 kinderen.

Toen is onze eerste zoon overleden en nu zeg ik doe mij er maar 4 of meer, maar

wat t nu gaat worden weten we niet en moeten we afwachten.

Eerst maar eens gaan genieten van dit wondertje in mn buik :inlove:

ik heb altijd een grote eettafel vol met lieve kindjes willen “hebben”. Maar goed, toen was ik nog blue he…



Ik heb nu het geschenk van 2 meiden gekregen. Helaas zit er voor ons geen 3de zwangerschap/kindje in. Maar daar heb ik totaal geen moeite mee en manlief moet er ook niet aan denken overigens.

Ik wilde er oorspronkelijk twee en dan een koningskoppel uiteraard.

In de praktijk ben ik alleenstaande moeder met één zoon. (wel relatie dus als alles goed gaat duurt dit niet lang)

Nu is het zo dat mijn vriend en ik allebei een zoon hebben en ik mezelf nog wel twee keer zie werpen :inlove:

We spreken er de laatste tijd steeds meer over: hij ziet dan een meid komen en ik een jongen haha.

Heel eerlijk gezegd wilde ik eigenlijk zelf geen kinderen…

was toen met mn ex samen en wij waren daar heel duidelijk in.

Vráág me niet waarom :roll:

Sinds ik samen met Jeroen ben was er wel een kinderwens :wink:

Toen ik vorig jaar redelijk onverwacht zwanger was geworden

was er geen twijfel meer mogelijk, wij gaan ervoor!

En nu denken we over een tweede dit jaar of volgend jaar :mrgreen:

ik wou er altijd 2

nu blijft het bij 1

ik wou er 4 en we zijn er druk mee bezig :mrgreen:

Ik heb er altijd 2 gewild toen ik klein was…



In principe ben ik nu wel tevreden en ‘klaar’, maar Mark ‘mist’ nog iets…

Wellicht dat we over 2-3 jaar voor een 3e gaan, maar hij heeft meer behoefte dan ik op dit punt…

Wij hebben altijd gezegd 4 kinderen. We hebben nu Kirsten en de tweede is op komst. Ik ben dan 24 als de tweede geboren gaat worden. Eerst willen we deze twee op school hebben en dan kijken we wel weer verder. Dan ben ik nog pas 28 jaar, dus tijd zat.

Maar een derde zal er waarschijnlijk (als de natuur meehelpt natuurlijk) wel komen, maar een vierde :think:

Ik wou nooit kinderen.

Tot ik vorig jaar zwanger werd van Sam, toen ben ik er voor gegaan, en nu Sam is er wil ik er wel een stuk of 4 bij :mrgreen: (Maar dat zit er voorlopig niet in als alleenstaande) Maar wie weet, in de toekomst! :thumbup:

Ik wilde altijd 6 kinderen!!!



Helaas is mijn lichaam niet echt geschikt om zwanger te zijn en vind ik het ook niet leuk om zwanger te zijn (de kindjes vind ik natuurlijk wel leuk!) en ben ik heel erg blij en tevreden als ik straks in juni 2 kindjes heb!!!



En daar zal het dan ook bij blijven!

Twee wilde ik er altijd, en die heb ik nu ook.

Wil er absoluut geen meer bij! :mrgreen:

Ik fantaseerde altijd over drie, in dezelfde samenstelling als ik nu nog heb ook, maar soms kriebelt het voor een 4e… maar mijn man is ‘klaar’ en ik twijfel zelf ook of ik weer dat hele kleine wil want soms kijk ik ze nu wel groot!

ik heb altijd 1 kind gewild maar nu ik er 1 heb en niet mee samen ben met haar vader wil ik nog graag een tweede.ooit als ik nog eens en lieve man tegen kom