hoeveel keer over je rijbewijs gedaan? GESLAAGD!!

Ik ben de 5e keer geslaagd.

er is dus nog hoop :wink:

nou ja ik ga gewoon weer me best doen

Aan mijn antwoord heb je niets…ik heb het maar 1 keer gedaan.

Tot grote verbijstering van mijn instructeur slaagde ik ook in 1 keer…ik had een hekel aan rijlessen dus liep de kantjes er vanaf,maar onder druk presteer ik wel…

Theorie was een ander verhaal…dure grap was dat…een frustrerend. Ik kende de stof van binnen en buiten…maar op het moment supreme ging ik steeds met 1 fout teveel de mist in…(elke keer omdat ik dacht de vorige keer een ander antwoord gegeven te hebben).

Veel succes!

Theorie 1x, praktijk de 4x geslaagd! :oops:

Succes hoor, fijn dat je doorzet, je zal zo blij zijn wanneer je eindelijk je rijbewijs hebt! :thumbup: :-

Ik duim voor je hoor! :pray: :-

Ik ben de derde keer geslaagd,

net op het nippertje want 12 augustus was mijn theorie verlopen maar 11 augustus heb ik het gelukkig toch gehaald. :mrgreen:

anders kon ik theorie dus ook opnieuw doen.

hier de 1ste keer gehaald vrijdags laatste les gehad zegt de rijschoolhouder nou meid dit wordt nog wat zoals je nu rijdt haal jij maandag je examen niet :shock: daar schrok ik van 1 wist niet eens dat ik moest afrijden en 2 omdat ik na mijn idee wel goed reed dus ik maandag morgen nog een uurtje gereden om er even in te komen en toen hup niet te lang praten gelijk instappen en rijden was smorgens allemaal druk verkeer fiesters top drukte dus moest ik voor sorteren dus dat wou ik doen rijdt ik door moest ik wachten op fietser dus ik stukje door rijden want kwam fietser aan zag ik het voetje al richting de rem gaan dus zeg ik nog tegen hem je hoeft niet aftetrappen zie die fietser wel maar als ik bleef staan kon het verkeer achter me niet door :wink: dus zn voet ging weer terug en ja ik was geslaagd :dance: later zegt de rijschool houder heb je even extra de zenuwen bezorgt zodat je goed zou gaan opletten en het heeft geholpen :thumbup:

misschien een tip voor jouw niet te vroeg weten wanneer je moet afrijden ga voor je duimen succes alvast en zou nu zelf niet te veel gaan lessen doe dan dag voor afrijden 2 lessen achter elkaar.

praktijk 1x

theori 4x :oops:

Theorie heb ik tussen 2 toetsen in een toetsweek gedaan. (school lag 5 min bij CBR vandaan) en in 1x gehaald.

In april kreeg ik de kriebels, ik wilde mijn rijbewijs halen. Na de 15e les heb ik mijn proefexamen gehad. Geslaagd voor bijzondere verrichtingen. 5 lessen later examen gedaan en geslaagd.

Ik vond autorijden echt zo leuk!!! (en nog steeds, rij gemiddeld 25.000 km/jaar)

Theorie had ik in 1x.

Praktijk: 5x :oops: :oops:

theorie de 3de keer, en praktijk 1ste keer met in totaal 20 lessen…tsja ik ben gewoon meer van de praktijk denk ik :mrgreen:

@Marlia74 wrote:

Theorie had ik in 1x.

Praktijk: 5x :oops: :oops:

Same here

Ik theorie in 2 keer, en de praktijk in 5 keer. Ik heb alle vijf keer na het

examen gehuild, vier keer omdat ik gezakt was, en 1 keer van geluk :oops: :lol:

Hier moeten we er nog aan beginnen :oops: :oops:

Theorie in 2 keer

En praktijk in 5 keer :oops:

Hier ook pas de 5e keer met staatexamen geslaagd en meer dan 80 rijlessen gehad.

De eerste week direkt een aanrijding gehad en daarna (al meer dan 10 jaar) altijd schade-vrij gereden. Afkloppen :wink:

Bianca, kan me voorstellen dat je er verschrikkelijk van baalt, maar inderdaad wel gewoon doorzetten. Er komt een dag dat ook jij het mooie pasje in ontvangst mag nemen.

:-* Gismo

Ik deed de 5de keer ook staatsexamen, gewoon omdat ik zoveel zenuwen had.

Ik reed weg en de eerste de beste straat van rechts had ik meteen een ingreep. :oops:

Gezakt dacht ik toen, daardoor ben ik zo ontspannen gaan rijden dat het veel gemakkelijker ging.

Toen de examinator vertelde dat ik toch geslaagd was, heb ik de beste man een hele dikke zoen gegeven.

theorie in 1x (had 0 fout :oops: )

praktijk ook in 1x :dance:

Ik alweer ruim 10 jaar geleden, moest laatst mijn nieuwe rijbewijs ophalen, niet normaal hoe hard dat gegaan is en ik heb mijn eerste autootje nog steeds :mrgreen:

bianca, veel succes trouwens ook, het komt vast en zeker ooit goed, maar kan me voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt en dat werkt niet in je voordeel :?

Vlgd keer misschien een valeriaantje pakken van te voren? :wink: (niet teveel dan he, want dan ben je misschien niet allert genoeg meer)

Theorie in 1 x

praktijk 2e x geslaagd!

theorie 1x

praktijk 1x

maar ik had moeten zakken ik moest file parkeren en stond met 1 wiel op de stoep daarna nog een kans file parkeren weer op de stoep. daarna ingreep omdat ik links langs een soort vluchtheuvel wou ipv rechts omdat daar ooit een bushalte was en daar moet je nu dus overheen rijden.

Daarna een straatje waar ik niet meer wist of ik 30 of 50 moest dus maar de helft 50 en de helft 30 gereden.

maar de examinator heeft overlegd met mijn instructeur en heeft mij gelukkig toch laten slagen.