hoeveel keer over je rijbewijs gedaan? GESLAAGD!!

@fiep klophout wrote:

Aaah wat vreselijk balen…had je zelf het idee dat de ingreep ook niet echt nodig was, of zat je heel benard tussen die twee vrachtauto’s?

heb je na 5 keer zakken niet recht op een speciale manier van afrijden om zenuwen een kleinere rol te laten spelen?

hier overigens een vrij recent topic over min of meer hetzelfde:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72013&highlight=rijbewijs

dit was al speciaal afrijden maar het hielp niet echt.

hij zei steeds schakel maar naar zijn 4 dat is milieu vriendelijk :doh:

schakkel maar naar zijn 2.

terwijl ik geleerd heb in hele smalle straatjes in zijn 1 te doen zodat je je auto beter onder controle hebt.

@MamaMarianne wrote:

je hebt nog 2x te gaan om mij in te halen :wink: namelijk 7e keer geslaagd.

theorie was geen probleem :angel: 2x moeten halen en beide keren in 1 keer geslaagd :angel:

maar praktijk… ik maakte domme fouten door de stress,

de 5e keer was het zelfs zo erg dat ik tijden het examen de auto aan de kant zette en de examinator de autosleutels gaf en zei ik weet gewoon ik ben een gevaar voor mijn eigen en een ander dus ik rij niet meer verder,

hij zei dat mag ik niet dus heb hem gewoon gezegd dan heb je een probleem want ik rij deze auto geen meter meer vooruit!

na een 15 min. is de examinator toch zelf terug gereden maar gaf mij wel gelijk

Dus meid hou de moet er in! het lukt je gewoon!!!

ik heb theorie ook 2 x gedaan

en allebei de kere in 1 x geslaagd!!

de eerste keer met “staatsexamen” werkte bij mij ook niet.

2e keer werd ik wat losser en de 3e keer was bingo :wink:

en zoals mijn pa al die tijd tegen mij zei: “de aanhouder wint!”

Theorie in 1x gehaald.

Rijden met de 2e keer geslaagd.

@bianca&? wrote:

@fiep klophout wrote:
Aaah wat vreselijk balen…had je zelf het idee dat de ingreep ook niet echt nodig was, of zat je heel benard tussen die twee vrachtauto’s?

heb je na 5 keer zakken niet recht op een speciale manier van afrijden om zenuwen een kleinere rol te laten spelen?

terwijl ik geleerd heb in hele smalle straatjes in zijn 1 te doen zodat je je auto beter onder controle hebt.

oeh dat is helemaal lastig als je examinator andere dingen van je verwacht dan dat je van je instructeur geleerd hebt. Zat je instructeur er ook bij?

(ik zou zelf overigens juist in de twee gaan rijden bij zulke straatjes, ik heb het idee dat je auto dan juist net wat meer onder controle is dan in de 1, maar dat kan ook aan de brakke toestand van de eerste versnelling van mijn mazda liggen… 8))

Poeh, ik heb niet echt tips verder. Behalve niet opgeven: het is uiteindelijk vaak toch ook echt een geluksding. Bij mij was het ook erg mazzel (en meteen de eerste keer, dat treft). Reed gisteren nog een ritje waarbij ik dacht: oeh, als ik zo was afgereden had ik het echt nooit niet gehaald…

De volgende keer krijg je gewoon een examinator die goed gemutst is en waarbij het klikt, en die jou na je ritje gewoon gaat feliciteren!

theorie 2x en praktijk 3x…

Doorzetten hoor… Het gaat je heus wel een keer lukken…

grts patricia

@bianca&? wrote:

@fiep klophout wrote:

in z’n 1 rijdt toch niet lekker, dan schud je toch elke keer heen en weer als je wat meer gas geeft na het remmen? Heeft je instructeur dat geleerd dan?

Hier de 2e x geslaagd.

EN dat terwijl ik de 1ex veel beter reed als de 2e x.

Ligt er soms ook net aan wat voor bui de examinator heeft hoor.

sneeuwitje

@MamaMarianne wrote:

ja maar de aanhouder moet ook flink schuiven :wink:

ik mag nu 25 juni weer duimen jullie voor me??

@bianca&? wrote:

@MamaMarianne wrote:

ja maar de aanhouder moet ook flink schuiven :wink:

Vergeet je wel weer als je het papiertje hebt :lol:

Meid mijn duimen draaien hier voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup:

@bianca&? wrote:

ik mag nu 25 juni weer duimen jullie voor me??

zeker weten :thumbup: hoe laat?

nog geen idee hij gaat eerst nog proberen om ergens een eerdere vandaan te toveren hij wilde eerst 29 mei maar die was al weg :wall:

die was er gister nog maar hij had ook verwacht dat ik het zou halen.

ik ga idd geval pilletjes halen bij de dokter

de keer dat ik geslaagd was heb ik wel een pilletje geslikt, iets homeopatisch bij een drogist vandaan…en ik was met rijden toen redelijk relaxed, in vergelijking met de keren ervoor…

Heb even gekeken en het heet Plantival…paar euro,

En laat je niet gek maken, ik dacht dat ik het nooit zou halen…maar het gaat je gewoon lukken!!

Hier ook 3x over gedaan, en echt het meest vreselijke examen dat ik ooit gedaan heb…naast de zenuwen kost het ook weer een hoop geld!

Ook plantival gebruikt btw!

Heb mn rijbewijs toevallig vorige week verlengt, alweer 10 jaar geleden dat ik hem haalde.

Succes Bianca!

Ik heb theorie en praktijk beiden in één keer gehaald :mrgreen:

sommige mensen zijn gewoon slim :wink:

brr ik moet 16 juni voor de 2e keer

mijn 1e keer was ik zoo nerveus en had ook nog een eens rijinstructeur die de maand voor mn examen vakantie had en steeds niet kon enzovoorts

dus eigenlijks slecht voorbereid erin gegaan

ik ben wel heel nerveus vooral bij manouvres ook al kan ik ze inmiddels perfect

succes!! ik zal voor je duimen

Praktijk 1 keer

Theorie 3 keer :oops: