nou ik ben net voor de 5e keer gezakt
alles ging prima hij zei zelfs dat ik beter kon fileparkeren als hij :mrgreen:
de laatste 5 minuten p de snelweg net voor de afslag terug kom ik tussen 2 vrachtwagens en trapt hij op zijn rem :doh:
hoeveel keer hebben jullie er over gedaan?
ik heb nu echt het gevoel dat ik het nooit zal halen zakken is al normaal geworden.
door de zenuwen doe ik domme dingen :wall:
Ik ben zelf de 3de x geslaagd !!
Ik ken iemand die ik met de 19de x slaagde :shock:
Maar waarom mocht je niet tussen die 2 vrachtwagens komen dan ??
kon je zo niet meer bij de afslag komen dan ?
oh he wat balen zeg!! Ging je net zo goed! :hug:
Mag je nu staats examen doen?
Ik ben de eerste keer geslaagd, maar kan na 4 jaar nog steeds niet (file)parkeren :mrgreen:
Soms heb je er zeikerds tussen zitten…ik ben de 4de keer pas geslaagd…
1 keer dachten rij-instructeur en ik dat ik het wel gehaald moest hebben, maar dat mens was echt een zeiksnor en zei dat ik dat busje toen we vertrokken niet gezien hadden…dus ik zeg jawel, hij kwam daar en daarvandaan…ik had hem wel gezien…en nog meer geneuzel, ik had de fietsers in moeten halen (smalle straat, zijstraten en tegenliggers) nou ik heb geleerd er dan achter te blijven, en waarom ik dan niet toeterde?? huh?? was echt een K-wijf…het is ook een kwestie van geluk hebben…dat je doormag…ze zeggen dat er een bepaalde percentage maar mag slagen…en dat geloof ik ook wel, als ik zie en hoor waarom sommige mensen zakken, inclusief mijzelf…
geldklopperij allemaal
Aaah wat vreselijk balen…had je zelf het idee dat de ingreep ook niet echt nodig was, of zat je heel benard tussen die twee vrachtauto’s?
heb je na 5 keer zakken niet recht op een speciale manier van afrijden om zenuwen een kleinere rol te laten spelen?
hier overigens een vrij recent topic over min of meer hetzelfde:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72013&highlight=rijbewijs
ik heb het de tweede keer gehaald, ze zeiden er wel bij dat ik geen natuurtalent was :roll:
maar misschien nu een staatsexamen doen :think:
Bijzonder Examennorm
Als u binnen vijf jaar vier keer bent gezakt voor het CBR-praktijkexamen is er een andere mogelijkheid om examen te doen. U komt automatisch bij het BNOR terecht voor een nader onderzoek. Dit is een bijzondere vorm van examinering. De plaats waar de toets wordt afgenomen is rustiger, de beschikbare tijd is langer en er is meer persoonlijke begeleiding. Als u wordt afgewezen, krijgt u na afloop ook advies hoe u uw rijvaardigheid kunt verbeteren. De speciale aanpak bij dit nader onderzoek werkt voor veel kandidaten goed. Het aantal geslaagden ligt ongeveer vijftien procent hoger dan bij de gewone CBR-examens.
Mocht u onverhoopt niet slagen voor het nader onderzoek, dan vinden eventuele volgende rijtests ook bij het BNOR plaats. Deze regeling geldt voor alle praktijkexamens die het CBR afneemt. Een nader onderzoek voor de theoriekennis is niet mogelijk.
dit bedoel ik. Heeft je rijinstructeur over zoiets iets gezegd?
Ik heb hem de 3de keer gehaald.
mag je na 5x niet een staatsexamen doen (?)
balen hoor, kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt…
ik ben zelf de eerste keer geslaagd… voor theorie en praktijk…
Ik ben de 5e keer geslaagd, het zogenaamde staatsexamen. Ik dacht ook dat ik het nooit zou halen. Bij mij spelen de zenuwen met dat soort examens altijd heel erg op.
Je zou je huisarts eens om propanolol kunnen vragen. Dat verlaagt je bloeddruk en hartslag, waardoor je je zenuwen niet zo voelt als het ware. Bij mij heeft dat goed geholpen, beter als alle andere ‘rustgevende’ middeltjes. Bijkomend voordeel is dat het je alertheid niet beïnvloedt, je wordt er niet suf van.
:hug: Het komt goed hoor, jij haalt het de volgende keer gewoon wél. :-*
Bianca, nogmaals een knuffel :hug: .
Ik ben de eerste keer geslaagd maar kan net zoals Mutsie86 na 6 jaar nog steeds niet goed fileparkeren.
Een vriendin van mijn zusje mocht trouwens na 3 keer zakken zo’n staatsexamen doen en zij is toen geslaagd (zo’n 4 jaar geleden).
Ik ben zelf de eerste keer geslaagd, na een spoedcursus was dus net 18 toen ik mijn rijbewijs haalde.
Maar ik was er echt zeker van dat ik gezakt was, ik kreeg de koppeling niet in de 3e versnelling tijdens het rijden :oops: , ik reed ergens waar je 30 km mocht 50 en nog meer van die slordige dingen maar meneer de examinator vond dat ik goed genoeg kon rijden. Ben hem nog eeuwig dankbaar want o wat was ik zenuwachtig…
Ik had wel mijn instructeur mee laten rijden dus die heeft gezellig zitten kletsen met de examinator. Wie weet hielp dat wel
Een vriend van ons die is de 5e keer ook op geweest en kreeg ook een staatsexamen en hij is toen geslaagd dus wie weet is dat een optie voor je?
Ik ben ook de 1e keer geslaagd na 15 lessen!
Hopelijk lukt het jou nu ook hoor!
Nou ik ben dus ook 5 keer gezakt en de 6e keer geslaagd.
de 5e keer was ook al staatsexamen en de examinatrice zei:
Je kan verder wel goed rijden, maar je bent te zenuwachtig en daardoor onzeker, ik moest wat feller zijn.
Had geloof ik met invoegen of i.d. te maken.
Niet opgeven hoor, dat is zonde!
Oe… sterkte voor een volgende keer… moet toch een keer lukken!!! Zeker als je het gewoon wel kúnt!! Succes!!
(zelf heb ik geen rijbewijs, nooit les gehad ook)
:hug: voor jou ik weet hoe frustrerend het is!
ik heb het met de vierde keer gehaald werd per keer zenuwachtiger
heel veel succes de volgende keer :thumbup:
in 1 keer geslaagd :dance:
Veel succes gewenst :-*
Och :hug: jammer zeg…balen hoor!
Bij mij ging het zo: Auto 2 keer en motor 1 keer.
O, meid :hug: wat voel je je dan kl :silenced: te,
inderdaad een staatsexamen.
je moet soms ook maar net geluk hebben hoor.
maar ja dat is een schrale troost.
Ik ben de 3e keer geslaagd met een mentor examen.
wordt je door 2 mannen beoordeeld 1 examinator en een in opleiding,
men ik dacht dat gaat nooit goed, maar was zo gezellig :mrgreen:
en toen kwa,m ik die van de eerste keer nog tegen, het gebeurde niet vaak dat mensen nog zo aardig tegen hem waren nadat hij ze liet zakken zei hij ach ja die keer was wel terrecht hoor
gr melanie.
je hebt nog 2x te gaan om mij in te halen namelijk 7e keer geslaagd.
theorie was geen probleem 2x moeten halen en beide keren in 1 keer geslaagd
maar praktijk… ik maakte domme fouten door de stress,
de 5e keer was het zelfs zo erg dat ik tijden het examen de auto aan de kant zette en de examinator de autosleutels gaf en zei ik weet gewoon ik ben een gevaar voor mijn eigen en een ander dus ik rij niet meer verder,
hij zei dat mag ik niet dus heb hem gewoon gezegd dan heb je een probleem want ik rij deze auto geen meter meer vooruit!
na een 15 min. is de examinator toch zelf terug gereden maar gaf mij wel gelijk
Dus meid hou de moet er in! het lukt je gewoon!!!