hoeveel keer over je rijbewijs gedaan? GESLAAGD!!

dames jullie berichtjes doen me goed ik ga gewoon weer me best doen en als jullie allemaal voor me duimen komt het goed :-*

nog 6 weken.

:hug: ik heb er 5x over gedaan vooral ook door zenuwen :frowning:

en eigenlijk was in de laatste keer ook vet gezakt maar was via bnor (staatsexamen) en m’n instructeur was meegegaan en had een heel goed woordje voor mij gedaan :thumbup:

Theorie 1x en praktijk 2x .

Eerste keer gleed voet van de rem, zo vol op het gas, en kwam een auto heel hard aan. Examintor trapte de rem hard in. Hij zei voor de rest reed je goedmaar door de ingreep ben je gezakt. ( was overgens niet nodig, want koppeling was ingedrukt,maar ja ). Toen 1 rijles genomen en opnieuw examen en geslaagd.

Heel veel succes,mijn moeder heeft er 6x over gedaan. De aanhouder wint! Ik weet het nog goed hoe blij ze was toen ze hem haalde. Voordat mijn zus en ik er waren, had zewel al les gehad,maar door haar dikke buik kon ze niet verder lessen ( we zijn een tweeling ). Dus toen wij wat ouder waren ging ze verder.

Liefs Suzanne

Theorie 1 keer en praktijk 3x. Ik was veel te zenuwachtig inderdaad. En nu rijd ik al 17 jaar schadevrij (tenminste ik heb nog niks veroorzaakt, wel al 2 anderen tegen mij aan gezeten).

Theorie en praktijk beide in 1 keer.

En ik moet zeggen, ik sta er af en toe nog van te kijken… :shifty:

Succes gewenst!

(Mijn moeder heeft er geloof ik 8 keer over gedaan… En als ik bij haar in de auto moet dan is dat ook geen lolletje… :silenced: )

Ik had de mazzel dat ik beide in 1x heb gehaald, maar ik durfde daarna nog nauwelijks te rijden. Dus dat is ook niet ideaal!

ik mag 29 mei weer afrijden :shifty:

Komt goed meis!!

Zal aan je denken!!

Mag je nu via rijkswaterstaat afrijden??

veel succes !

heb er zelf ook vertrouwen dan komt het goed !

@bianca&? wrote:

dames jullie berichtjes doen me goed ik ga gewoon weer me best doen en als jullie allemaal voor me duimen komt het goed :-*

nog 6 weken.

hey meis komt vast goed,

als het dor de zenuwen komt kun je van DR AVogel ook iets rustgevends nemen , 1 malig maar voor examens en zoals nu afrijden echt prettig, je hoort meer mensen die het doen, kan een hele verlichting geven

heel veel succes met de komende datum voor het afrijden

@Tammy wrote:

Komt goed meis!!

Zal aan je denken!!

had ik de 5e keer 7 mei ookal

@Tammy wrote:

Komt goed meis!!

Zal aan je denken!!

Rijkswaterstaat?? die doen toch alleen aan verkeersafzettingen?? :think:

Bianca, je hubbie vandaag geslaagd, jij de 29e hoor! :thumbup:

@kantjeboord wrote:

@Tammy wrote:
Komt goed meis!!

Zal aan je denken!!

Rijkswaterstaat?? die doen toch alleen aan verkeersafzettingen?? :think:

Vroeger kon je bij Rijkswaterstaat examen doen maar dat is allang niet meer. Dat werd staatsexamen genoemd

Nu mag of moet je na 4 keer zakken examen doen bij een onderdeel van het CBR het bureau BNOR. Hier zitten gewoon examinatoren van het CBR maar de lokatie is rustiger.

om 14.50 afrijden :shifty:

HELP

IK WIL NIET

ik ben zo bang dat ik weer zak en weer overnieuw moet doen ik wil niet :shock:

Succes en je kunt het :thumbup:

@bianca&? wrote:

om 14.50 afrijden :shifty:

HELP

IK WIL NIET

ik ben zo bang dat ik weer zak en weer overnieuw moet doen ik wil niet :shock:

Je haalt het gewoon meid!

Probeer zo rustig mogelijk te blijven en gewoon je best te doen :wink:

Mijn duimpjes draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :pray:

meis het gaat je gewoon lukken!!

Ga aan je denken!!

je hebt niks te verliezen; nu heb je niks, en straks heb je of nog steeds niks, of gewoon je rijbewijs!!!

adem diep in en uit.

ben je in staat te kletsen tijdens het rijden? DOEN!!!

HEEL VEEL SUCCES!!!

Héél, héél veel succes meid!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: