heb vandaag wel te verstaan 1,50 uit gegeven aan ewen paar te leuke regenlaarsjes maar ik ben zo ongelooflijk benieuwd of iemand weet van welk merk deze laarsjes zijn want ik vind ze echt zoooo gaaf !
Voor dat geld denk ik dat ze merkloos zijn.Ze zijn wel superleuk! Ik zie soms de leukste laarsjes in winkels voor een prikkie. Bij de Action, Kruidvat zelfs.
heb vandaag wel te verstaan 1,50 uit gegeven aan ewen paar te leuke regenlaarsjes maar ik ben zo ongelooflijk benieuwd of iemand weet van welk merk deze laarsjes zijn want ik vind ze echt zoooo gaaf !
Voor dat geld denk ik dat ze merkloos zijn.Ze zijn wel superleuk! Ik zie soms de leukste laarsjes in winkels voor een prikkie. Bij de Action, Kruidvat zelfs.
mmmm denk het niet dat ze volledig merkloos zijn , want de afwerking en binnenkant zijn echt geweldig mooi :think: (ik zie ook geregeld superlaarsjes bij de snuffelwinkels maar dan is er niet echt aandacht besteed aan de details zeg maar) :mrgreen:
Ik geef hier ook teveel geld uit aan kleding voor de kinderen. Vind het heerlijk om voor de kids te shoppen. Heb het eigenlijk nooit echt uitgerekend. Moet wel zeggen dat ik nu met onze kleine meid erbij helemaal los ga. Wat is er voor meiden veel leuks te krijgen zeg.