Hoeveel geef je uit!

@jacsansil wrote:

heb vandaag wel te verstaan 1,50 uit gegeven aan ewen paar te leuke regenlaarsjes maar ik ben zo ongelooflijk benieuwd of iemand weet van welk merk deze laarsjes zijn want ik vind ze echt zoooo gaaf !

Voor dat geld denk ik dat ze merkloos zijn.Ze zijn wel superleuk! Ik zie soms de leukste laarsjes in winkels voor een prikkie. Bij de Action, Kruidvat zelfs.

@victoria wrote:

@Anneke wrote:
Dat heb ik dus ook.

Lucas heeft heel veel Lief! en Esprit, maar mensen bieden er dan 2 euro op ofzo voor een complete set.

Ik begrijp dat wel, maar daar ga ik die moeite ook niet voor doen.

Mijn positiekleding was wel geslaagd, heb ik een paar honderd euro aan overgehouden. :smiley:

Dat ligt dus aan de merk … het is echt waar … mensen zoeken echt naar bepaalde merken :wink:

Jongens … Bor*z … Mc. Gr.egor enz

Meisjes … Be.ngh … Jo.ttum … Oili.ly

Ik ben nu de kleding van Sophie aan het verkopen … en heb al voor € 575,00 verkocht

Plus de KBS van Januari … heb ik toch een mooi bedrag om van te shoppen :angel:

En ik heb nog niet eens alles verkocht … zomerjas, schoenen … jurken, broeken … noem maar op :angel:

Whaha, Esprit voor een baby is al zóóó 2008…! 8)

@Anneke wrote:

Merken als Esprit, Mexx verkopen gewoon wat minder … ik verzin het ook niet zelf :wink:

En ik bedoel dan … ze verkopen wel, maar mensen gaan dan rare bedragen bieden zoals € 2,00 :silenced:

@victoria wrote:

@Anneke wrote:

Merken als Esprit, Mexx verkopen gewoon wat minder … ik verzin het ook niet zelf :wink:

En ik bedoel dan … ze verkopen wel, maar mensen gaan dan rare bedragen bieden zoals € 2,00 :silenced:

Dat is dan niet alleen bij die merken hoor, maar net zo goed bij oilily/jottum/baby barb/bonnie doon etc

Het valt natuurlijk allicht te proberen :roll:

gr melanie

@melanie wrote:

@victoria wrote:
@Anneke wrote:

Dat is dan niet alleen bij die merken hoor, maar net zo goed bij oilily/jottum/baby barb/bonnie doon etc

gr melanie

Ja zulke mensen heb je ook, maar er komt dezelfde dag wel weer een normaal bod erover heen … althans ik heb er geen last van :angel:

@Karin2 wrote:

@jacsansil wrote:
heb vandaag wel te verstaan 1,50 uit gegeven aan ewen paar te leuke regenlaarsjes maar ik ben zo ongelooflijk benieuwd of iemand weet van welk merk deze laarsjes zijn want ik vind ze echt zoooo gaaf !

Voor dat geld denk ik dat ze merkloos zijn.Ze zijn wel superleuk! Ik zie soms de leukste laarsjes in winkels voor een prikkie. Bij de Action, Kruidvat zelfs.

mmmm denk het niet dat ze volledig merkloos zijn , want de afwerking en binnenkant zijn echt geweldig mooi :think: (ik zie ook geregeld superlaarsjes bij de snuffelwinkels maar dan is er niet echt aandacht besteed aan de details zeg maar) :mrgreen:

psje de laarsjes komen van de rommelmarkt :mrgreen:

@victoria wrote:

@melanie wrote:
@victoria wrote:
@Anneke wrote:

gr melanie

Ja zulke mensen heb je ook, maar er komt dezelfde dag wel weer een normaal bod erover heen … althans ik heb er geen last van :angel:

Ja dat is ook wel zo, maar dat ze de moeite nemen ik bedoel wie gaat daar nou op in :think: not me :angel:

:wink:

Maar verkopen gaat best goed op mp, ben zo al heel wat kwijt geraakt en daar koop ik weer nieuw van :mrgreen:

sophie ziet er ook altijd zo schattig uit :inlove:

gr melanie.

thnnxxxx :-*

Volgens mij komen die laarsjes van de Welkoop.

Ik geef hier ook teveel geld uit aan kleding voor de kinderen. Vind het heerlijk om voor de kids te shoppen. Heb het eigenlijk nooit echt uitgerekend. Moet wel zeggen dat ik nu met onze kleine meid erbij helemaal los ga. Wat is er voor meiden veel leuks te krijgen zeg.

@gismolo wrote:

Volgens mij komen die laarsjes van de Welkoop.

hebben ze nu ook nog? dan vlieg ik morgen direct heen voor een paar voor mijn oppasgrietje :inlove:
victoria wrote:
Hanneke
Mensen zoals jij zijn mijn klanten.
Ik maak de foto's, zet ze op mijn webwinkel .. verkoop het en krijg 50% :wink:
Quote:

:think: :think: Die snap ik even niet??? :think: :think: Mensen zoals ik klant bij jou??????? :think: :think:

Jij verkoopt niet graag door het hele proces eromheen…

Laat het Vic doen, zij heeft een webwinkel…

Doet zij het ‘hele proces’ heb jij geen moeite maar wel 50% van de opbrengt… :angel:

@faizaa wrote:

Jij verkoopt niet graag door het hele proces eromheen…

Laat het Vic doen, zij heeft een webwinkel…

Doet zij het ‘hele proces’ heb jij geen moeite maar wel 50% van de opbrengt… :angel:

OOoooooooooo, nou snap ik het :wink:

:wall: :wall: :wall: :wall: maandagmorgen he :wink:

Wat een goed idee trouwens!!! :thumbup: :thumbup: Zo ver heb ik dus nog nooit doorgedacht :oops: :oops: :oops:

Ja even opstarten he… :wink:

Ik verkoop ook geen kleertjes, is me ook 'teveel’gedoe

Maar zo heb je evengoed opbrengst en Vic doet het werk en krijgt er ook wat voor…

Maarja, Vic wil mijn kleertjes niet… :hand: :mrgreen:

Precies zoals Fai zegt … :mrgreen:

Er zijn hééél veel mensen die geen zin hebben in al dat extra werk … achter het geld aan, inpakken, naar het postkantoor brengen enz enz :wink:

@faizaa wrote:

Ja even opstarten he… :wink:

Ik verkoop ook geen kleertjes, is me ook 'teveel’gedoe

Maar zo heb je evengoed opbrengst en Vic doet het werk en krijgt er ook wat voor…

Maarja, Vic wil mijn kleertjes niet… :hand: :mrgreen:

Wat een snob :naughty: :wink: :wink:

nou he!! :snooty: :mrgreen: