Hoeveel geef je uit!

N.a.v. de topic Waar geef jij veel geld aan uit?

Zie ik dat er veel antwoorden, dat ze het aan kinderkleding uitgeven, nu was ik benieuwd … hoeveel jullie per maand aan kinderkleding uitgeven :angel:

hier verschilt het nogal per maand, ik kan zo een maand voor veel te veel eurootjes kopen en een andere maand een paar kleine dingetjes die ik eigenlijk niet eens nodig heb (Lys dan wel te verstaan…)

ik denk 35 euro per maand, volgens mij heel gemiddeld had ik laatst ergens gelezen :angel:





edit: :liar: :liar: :liar: :oops: :silenced: :silenced: :silenced:

ik laat me er maar beter niet over uit!

Minder dan 50 euro per maand.

Rommy :lol: :lol:



Ook hier verschilt het heel erg; sommige maanden heel veel en soms heel weinig. Maar gemiddeld tussen de 100-150 euro denk ik wel eigenlijk… Wel voor 2 kids dan :mrgreen:

Hier ook minder dan €50,- per maand (per kind). Misschien bij elkaar wel maar dan schoenen niet meegerekend wat die zijn al gauw zo’n €100,-



(ik koop best wel wat vooruit, in de uitverkoop of aanbieding en als het kan unisex: hemdjes, badjasjes, colletjes, longsleeves, witte sokken. Dat soort dingen)

@annette77 wrote:

hier verschilt het nogal per maand, ik kan zo een maand voor 500 euro kopen en een andere maand een paar kleine dingetjes die ikeigenlikj niet nodig heb (Lys dan wel te verstaan…)

Gemiddels kom ik wel over de 150 per maand uit, dat weet ik zeker.




Hier ook :mrgreen:

100-150 euro per maand kom ik zeker wel

In de maand januari voor €23,- geshopt. 21euro bij de h&m 2euro polo van de zeeman :lol: Eigenlijk krijgen wij meer kleren dan dat we zelf hoeven te kopen te voor R.

mijn kinderen hebben niet elke maand wat nodig… maar als ze iets nodig hebben struin ik eerst marktplaats af of ga in de uitverkoop… maar gemiddeld per maand zeker minder dan 50 euro hoor!

tussen de 50 en 100 euro gemiddeld genomen. Dat is dan incl. schoenen (2 paar per kind), laarzen, sandalen, gympen en pantoffels :mrgreen:

Victoria per kind of hele gezin :lol: :lol: :lol:



nou te veeel :mrgreen:

zit ook wel onder de 50 euries :slight_smile:

150,- of meer…

€0 :mrgreen:

50 - 100 euro :oops:

Merkkleertjes hakt er in… Koop elke maand wel een nieuw setje… nieuwe schoentjes… sja… gaat hard dan… :oops:

Sja, hier ook verschillend. Meestal sla ik mijn slag in de sale of koop ik 2e hands. Deze maand al zeker voor 150 euro uitgegeven, maar waarschijnlijk koop ik dan de aankomende twee maanden dan weer helemaal niets. De schoenen en jassen maanden zijn altijd wel duur. Dan kom ik misschien wel aan 300 euro als ze beiden een paar schoenen en nieuwe jassen moeten. Meestal doen ze met een jas echter wel 2 seizoenen. Schoenen krijgen ze elk seizoen nieuw. Sja en een eurootje of 60-70 per paar ben je gewoon zo keijt (belachelijk trouwens voor kinderschoenen, terwijl mijn eigen schoenen ook zo duur zijn…)

gemiddeld 150 euro of meer (tja 2 meiden en mama houdt van merkkleding :oops: ) Geef het liever aan mijn meiden uit dan aan mezelf.

Voor Lenn tussen de 50 en 100 euro per maand

Ik zit deze maand iets boven de 50 euro, maar het is ook een dure maand.

We gaan skieen, dus dat zijn dan skipully’s, skisokken, handschoenen, warm ondergoed.

Maar in januari 0 euro uitgegeven en in december ongeveer 35 euro, jas voor Milou en wat ondergoed.

Dus gemiddeld ruim onder de 50 euro.

Ik koop 90% van de kleren van Lotte nog steeds via Marktplaats, dus voor een schijntje… Ik vind het leuk winkelen en ik laat haar echt niet opvallend rondlopen in afgedragen kleren. Over het algemeen lukt het me steeds om hele mooie kleertjes te kopen. Ik vind het heerlijk winkelen op Marktplaats en ben steeds weer verrast als er een pakketje op de deurmat valt…!



Groetjes,



Viratine