Hoeveel geef je uit!

Ik las iets over de KBS.

Wie gebruikt ook echt de KBS om kleding en andere benodigdheden voor de kinderen van te kopen?

Wij splitsen hem, en zetten de helft op Robin zijn rekening, en de andere helft op die van Lucas.

Als ik de KBS kon gebruiken kon ik nog meer shoppen… :inlove:

Misschien maar beter ook zo… :think: :angel:

hier gebruik ik de kbs voor de grote uitgaven , jassen /schoenen de rest gaat op aan de rekeningen meestal.

@Anneke wrote:

Ik las iets over de KBS.

Wie gebruikt ook echt de KBS om kleding en andere benodigdheden voor de kinderen van te kopen?

wij gebruiken het om kleding van te kopen voor de kinderen. maandelijks zetten wij een bedrag opzij op hun spaarrekening

@jacsansil wrote:

hier gebruik ik de kbs voor de grote uitgaven , jassen /schoenen de rest gaat op aan de rekeningen meestal.

Hier hetzelfde…Wij hebben het ook nodig om rond te kunnen komen.

Het wordt ook wel een sport om alles zo goedkoop mogelijk te kunnen krijgen. Maar hij moet er wel leuk en stoer uitblijven zien natuurlijk :wink:

@victoria wrote:

@Nijmanb wrote:
Whahahahaha Vic, geloof je het zelf :silenced: :mrgreen:

Misschien gelooft iemand anders het :angel:

ik niet iig :mrgreen:

@mariska89 wrote:

@jacsansil wrote:

Hier hetzelfde…Wij hebben het ook nodig om rond te kunnen komen.

Het wordt ook wel een sport om alles zo goedkoop mogelijk te kunnen krijgen. Maar hij moet er wel leuk en stoer uitblijven zien natuurlijk :wink:

dat vind ik echt een kick he :oops: geweldige kleding scoren voor een paar euro , daar kn ik nou echt zo blij van worden :lol:

Zeker meer dan 300 euro per maand. :oops:

Ik heb 3 kinderen, en gemiddeld geef ik per kind toch wel zo’n 50 tot 100 euro per maand uit per kind. (alles dan he, ook ondergoed en schoenen). Ik koop veel, en ook veel duurder spul. Dan gaat het dus wel hard.

Verkopen jullie trouwens veel door op mp bijvoorbeeld?

Ik deed dat wel, bepaalde merken is echt belachelijk wat mensen er voor willen geven :shock: :shock: Maar ik doe het dus niet meer, vind het te veel werk en gedoe eerlijk gezegd.

@hanneke wrote:

Verkopen jullie trouwens veel door op mp bijvoorbeeld?

Ik deed dat wel, bepaalde merken is echt belachelijk wat mensen er voor willen geven :shock: :shock: Maar ik doe het dus niet meer, vind het te veel werk en gedoe eerlijk gezegd.

alles wat nog prima een ronde meekan gaat mijn winkel in :mrgreen:

Dat heb ik dus ook.

Lucas heeft heel veel Lief! en Esprit, maar mensen bieden er dan 2 euro op ofzo voor een complete set.

Ik begrijp dat wel, maar daar ga ik die moeite ook niet voor doen.

Mijn positiekleding was wel geslaagd, heb ik een paar honderd euro aan overgehouden. :smiley:

Hoi,

Ik verkoop alles weer door, heb verder ook niemand waar ik het aan door kan geven.

Ik vindt het wel de moeite hoor :angel:

Ik vindt het leuk als I,lona er leuk uitziet :inlove:

maar dat kan met merk of met non merk zijn.

en h&m blijft bij mij gewoon netjes hoor :think:

Ze mag met merk kleding spelen en non merk, ik maak daar geen onderscheidt in :snooty: kleding is om te dragen en is het stuk, dan is dat pech, had mama maar niet zo,n duur kleding stuk moeten kopen, kinderen moeten kunnen spelen hoor :thumbup:

Ik mocht dat als klein kind niet "ik moest mooi zijn en schoon blijven "

we hebben ik en mijn broer wel eens onder de kledingrekken van destijds c&a gespeeld en kwamen zo zwart als de kachel er onderuit en toen was het winkelen over, mama was boos :wink: :mrgreen:

we waren net in de stad en het was de eerste winkel waar we naar binnen gingen :shifty:

gr melanie

@Anneke wrote:

Dat heb ik dus ook.

Lucas heeft heel veel Lief! en Esprit, maar mensen bieden er dan 2 euro op ofzo voor een complete set.

Ik begrijp dat wel, maar daar ga ik die moeite ook niet voor doen.

Mijn positiekleding was wel geslaagd, heb ik een paar honderd euro aan overgehouden. :smiley:

Dat ligt dus aan de merk … het is echt waar … mensen zoeken echt naar bepaalde merken :wink:

Jongens … Bor*z … Mc. Gr.egor enz

Meisjes … Be.ngh … Jo.ttum … Oili.ly

Ik ben nu de kleding van Sophie aan het verkopen … en heb al voor € 575,00 verkocht

Plus de KBS van Januari … heb ik toch een mooi bedrag om van te shoppen :angel:

En ik heb nog niet eens alles verkocht … zomerjas, schoenen … jurken, broeken … noem maar op :angel:

@jacsansil wrote:

Ik verkoop ook 2e handse kleding via mijn webwinkel en dat loopt ook ontzettend goed :thumbup: :wink:

Je merkt toch dat mensen zekerheid willen en dat krijgen ze als ze via een winkel kopen … particulier is toch altijd een risico :wink:

@victoria wrote:

@jacsansil wrote:

Ik verkoop ook 2e handse kleding via mijn webwinkel en dat loopt ook ontzettend goed :thumbup: :wink:

Je merkt toch dat mensen zekerheid willen en dat krijgen ze als ze via een winkel kopen … particulier is toch altijd een risico :wink:

en helemaal de non merken zoals hema en dergelijke , merk dat de mensen het vooral fijn vinden om het even echt te bekijken, heb tenminste veel reacties gehad dat ze het fijn vinden om even een echte winkel in te kunnen lopen en te kunnen passen en voelen enzo, merkspul durven ze meestal wel aan via marktplaats of webwinkels, maar de gewone kleding willen ze toch liever in real live zien.

kunnen ze bij jou bij de webshop ook spul weer terug sturen of ruilen?

heb vandaag wel te verstaan 1,50 uit gegeven aan ewen paar te leuke regenlaarsjes maar ik ben zo ongelooflijk benieuwd of iemand weet van welk merk deze laarsjes zijn want ik vind ze echt zoooo gaaf !

Die merken lopen idd heel goed. Ik heb wel eens meer gekregen dan ik ervoor betaald had! :mrgreen: :oops:

Maar goed, ik heb er geen zin meer in. Foto’s maken, plaatsen, reageren, versturen, nee hoor…Het kost me te veel tijd en dat heb ik er niet meer voor over. Al begrijp ik wel dat mensen het doen hoor, de kleding kost ook niet niks. Dan verdien je het toch nog een beetje terug :wink:

Ik geef het gewoon aan Humanitas, hebben die ook eens een goeie dag denk ik dan maar :wink:

WAT EEN GAVE LAARSJES!!!Geen idee welk merk, maar ze zijn SUPER!!!

Hanneke

Mensen zoals jij zijn mijn klanten.

Ik maak de foto’s, zet ze op mijn webwinkel … verkoop het en krijg 50% :wink:

jacsansil

Mensen kunnen bij mij ook komen passen :angel:

Heb speciaal inloopdagen … ik merk dat mensen dat ook fijn vinden :mrgreen:

En mocht iets toch niet bevallen, dan mogen ze het ook retourneren :angel:

@hanneke wrote:

Die merken lopen idd heel goed. Ik heb wel eens meer gekregen dan ik ervoor betaald had! :mrgreen: :oops:

Maar goed, ik heb er geen zin meer in. Foto’s maken, plaatsen, reageren, versturen, nee hoor…Het kost me te veel tijd en dat heb ik er niet meer voor over. Al begrijp ik wel dat mensen het doen hoor, de kleding kost ook niet niks. Dan verdien je het toch nog een beetje terug :wink:

Ik geef het gewoon aan Humanitas, hebben die ook eens een goeie dag denk ik dan maar :wink:

WAT EEN GAVE LAARSJES!!!Geen idee welk merk, maar ze zijn SUPER!!!

ze zijn mooi he? :inlove:

@victoria wrote:

Hanneke

Mensen zoals jij zijn mijn klanten.

Ik maak de foto’s, zet ze op mijn webwinkel … verkoop het en krijg 50% :wink:

jacsansil

Mensen kunnen bij mij ook komen passen :angel:

Heb speciaal inloopdagen … ik merk dat mensen dat ook fijn vinden :mrgreen:

En mocht iets toch niet bevallen, dan mogen ze het ook retourneren :angel:

kijk dat is super!

er zijn best veel webwinkels waar dat niet mogelijk is en ik kan me voorstellen dat dat afschrikt :think:

Ja maar kopen op afstand ben je dat verplicht hé :wink:

Binnen de zeven werkdagen laten weten dat je het product terugstuurt? Dan moet het bedrijf uiterlijk binnen dertig dagen uw geld terugbetalen.