Haha, als je er zo van geniet zou ik het zeker niet laten hoor…
Jaaaaa echt … ik ben misschien erg hoor :oops:
Maar als ik het ophang in de kast … word ik gelukkig.
Elke dag open ik de kast en denk ik wat zullen we vandaag aantrekken … kan ik helemaal genieten van al haar kleertjes.
En ook ik koop bij de HEMA enz H&M & C&A niet … kan daar niet echt slagen. Maar misschien vanaf maat 92 wel :think:
En ik verkoop haar kleertjes weer en daar kan ik weer mooie kleding van kopen
Zo heb ik een zwak voor interieurstyling en heb ik behang gezien van 259,- wat verrrr boven mn budget is, maar hetiszomooi en dat maakt mij weer gelukkig he… Ik kan je dus wel een beetje begrijpen, al heb ik het met kleding zelf niet.
De beste mama’s zijn de gelukkige mama’s, dus het is alleen maar heel goed dat je zo bezig bent :mrgreen:
Haha, als je er zo van geniet zou ik het zeker niet laten hoor…
Jaaaaa echt … ik ben misschien erg hoor :oops:
Maar als ik het ophang in de kast … word ik gelukkig.
Elke dag open ik de kast en denk ik wat zullen we vandaag aantrekken … kan ik helemaal genieten van al haar kleertjes.
En ook ik koop bij de HEMA enz H&M & C&A niet … kan daar niet echt slagen. Maar misschien vanaf maat 92 wel :think:
En ik verkoop haar kleertjes weer en daar kan ik weer mooie kleding van kopen
Zo heb ik een zwak voor interieurstyling en heb ik behang gezien van 259,- wat verrrr boven mn budget is, maar hetiszomooi en dat maakt mij weer gelukkig he… Ik kan je dus wel een beetje begrijpen, al heb ik het met kleding zelf niet.
De beste mama’s zijn de gelukkige mama’s, dus het is alleen maar heel goed dat je zo bezig bent :mrgreen:
Ik heb het met meerdere dingen hoor :oops:
Dus ook met intereurstyling :lol: :lol:
Maar als ik behang zie van € 259,00 per rol … dan spaar ik er voor, maar komen zal het
Zo kan ik maanden zonder gordijnen zitten … of een kamer helemaal kaal … maar ik koop en spaar dus voor dingen die wij echt willen hebben
Ik geloof niet dat er een discussie gaande is wb kleding merken Victoria. Volgens mij wordt er gemeld waar het geld aan op gaat. En dat er verschil in prijs zit en dus in hoeveelheid wat je ervoor kan kopen kan niet bediscussieerd worden volgens mij want dat is een feit.
En Lev groeit niet en draagt al bijna een jaar dezelfde kleren…
AS groeide niet uit ondergoed, maar wel uit broeken en shirts. Vraag me niet waarom.
Maar als ze elk seizoen uit haar maat groeit, dan kan het me voorstellen dat ze sommige dingen maar 2 keer aan kan. Wat op zich dan weer jammer is van dat leuke spul :mrgreen:
Hier hebben de jongens ook behoorlijk veel merkkleding in de kast hangen, en vooral sinds we een 3e knul hebben vind ik de prijs niet zo belangrijk meer. De kleding gaat op die manier toch naar alle 3. Voor onze middelste hoef ik nu al bijna geen nieuwe kleding te kopen, omdat het zo veel is en ik dus niet zo vaak hoeft te wassen blijft het mooi dus 2 kinderen en misschien wel 3 kids kunnen met de kleding doen.
En nu is het niet zo dat de jongste 2 nooit wat nieuws krijgen, Merlijn is in een ander seizoen geboren dus die heeft weer een boel andere kleertjes gekregen.
Ik ben nu alles aan het verkopen wat onze jongste te klein is en het verbaasde me echt dat ik voor heel veel merk kleding bijna de nieuw prijs kan vragen. :dance: Het wordt er toch voor gegeven, en daar koop ik weer nieuwe kleding van.
Als ze hier buiten gaan spelen dan krijgen ze van mij een goedkopere broeken enz aan. Maar dat is meer gemak van mezelf. Dan kunnen ze de schone kleren de volgende dag nog aan en hoef ik de buitenspeel kleding niet zo vaak te wassen omdat het de volgende dag toch weer vies wordt buiten
Vroeger hadden mijn ouders niet veel te besteden en daardoor droegen mijn broer en ik vaak iets van de zeeman en daar ben ik behoorlijk mee gepest en ik haatte het echt om daar binnen te komen om te shoppen.
Ik denk ook dat het daardoor komt dat ik een voorkeur heb voor mooie, degelijke merkkleding. Kinderen kunnen hard zijn tegen elkaar en ik wil iig voorkomen dat ze gepest zullen worden omdat ze saaie, kapotte of vieze kleding dragen…
ik was vandaag toevallig nog bij de Douglas toen een van de winkelmeisjes vroeg waar ik Marlots kleertjes toch gekocht had Dat vind ik toch wel heel erg leuk hoor…
vooral omdat ze toevallig een setje aanhad wat ik zelf gemaakt had :mrgreen: Een geweldige mim-pi maillot, een zelfgemaakt stippenrokje en een hemashirtje wat ik zelf gepimpt had met een veloursmotief en lintjes… En dan maakt een dure maillot dit relatief goedkope setje wel helemaal af
gemiddeld kom ik denk ik op zoo ehm… 50 euro in het jaar… :oops:
:lol: stoer hahaha(krijg je veel?)
ik krijg idd wel wat. Maar ik vind niet nodig dat mijn kind 10 of twintig kledingstelletjes heeft. Max vijf vind ik genoeg :oops: met wel reserveonderdelen :mrgreen: zoals extra maillots of leggings… En dankzij kok! zeeeer leuke aanbiedingen! vijf leggins voor zeven euro! en nog mooooie ook :dance: :dance:
Ik heb net heel schandalig mijn inbox eens ff zitten narekenen (daar stonden de fakturen van mijn onlineaankopen :shifty: ) en ik heb voor beide jongens samen voor 440,90 aan kleding gekocht in de maand januari… En dan hebben we tussendoor nog voor een ruime 50 euro spijkerbroeken bij de We gekocht van de week voor de oudste :oops: En nog wat losse kleding over de maand bij H&M voor de jongste :shifty:
Net als Vic vind ik het heerlijk om die nieuwe kleren in hun kasten te hangen en dan 's morgens voor de kast te staan bedenken wat ik ze ga aantrekken :lol: En als ze het dan aanhebben en ze zien er weer helemaal leuk uit met hun lekkere bekkies als boventoon, dan doet dat wat van binnen :inlove: Dan maar oppervlakkig volgens sommigen, maar ik vind het leuk om mijn kids zo te kleden en ik koop ook gewoon bij de H&M, C&A en heel soms V&D, maar merkkleding vind ik gewoon erg leuk staan bij mijn jongens. En vroeger hadden we het wel goed thuis, maar mijn moeder vond het onzin om zoveel geld uit te geven aan Levi’s of NafNaf kleding (in mijn jeugd ) en ik werd daar om gepest op school. Dus ook wat Mama_Jeanet schrijft zal ook wel meespelen.
Maar ik vind het gewoon leuk en het kan, dus ja ik geef veeeeel geld uit aan kleding van onze jongens Alhoewel ik in de poll minder had ingevuld omdat ik dacht dat dat zo was :shifty: Maar goed, het is niet elke maand zo excessief
gemiddeld kom ik denk ik op zoo ehm… 50 euro in het jaar… :oops:
:lol: stoer hahaha(krijg je veel?)
ik krijg idd wel wat. Maar ik vind niet nodig dat mijn kind 10 of twintig kledingstelletjes heeft. Max vijf vind ik genoeg :oops: met wel reserveonderdelen :mrgreen: zoals extra maillots of leggings… En dankzij kok! zeeeer leuke aanbiedingen! vijf leggins voor zeven euro! en nog mooooie ook :dance: :dance:
Tja… kan trouwens ook niet anders… :oops:
dat is toch prima?
joh echt die van mij heeft te veel (dochter dan) maar denk dat alsik het totaalbedrag bij elkaar optel dat ik een keer op 100 euro kom incl. schoenen wat ik daadwerkelijk heb gekocht.
de rest is allemaal gekregen en ik vind het heeeeeerlijk
verder pluk ik dus geregeld mijn eigen shoppie ff door voor de kids (tweedehands kinderkleding) en dat gaat gewoon weer naar de winkel terug als het kan .
maar zal ik eerlijk wezen?
ik geloof niet eens dat ik het geld er voor over zou hebben zal ik een zwembad vol geld hebben… :think: :think:
vind het zoooo zonde om bakken met geld neer te leggen voor kleren die maar een paar maanden meegaan ivm groei/slijtage…
dus ookal won ik de loterij dan bleef ik nog een koopjes jager :mrgreen:
Zo rond de 100 euro red ik makkelijk. Eline zit in 80-86 en groeit als kool. Ik koop werkelijk alles, van hema tot villa happ tot barbara farber en oilily, het maakt me niet uit, als ik het maar leuk vind. Wel koop ik altijd complete setjes, want als ik ‘losse’ onderdelen koop (tenzij het een spijkerbroek ofzo is) draagt ze het minder. De meeste kleding verkoop ik weer door, en dat haalt het bedrag weer naar beneden.
En Lev groeit niet en draagt al bijna een jaar dezelfde kleren…
AS groeide niet uit ondergoed, maar wel uit broeken en shirts. Vraag me niet waarom.
Maar als ze elk seizoen uit haar maat groeit, dan kan het me voorstellen dat ze sommige dingen maar 2 keer aan kan. Wat op zich dan weer jammer is van dat leuke spul :mrgreen:
Nou ik geen toch wel ruim 150 euro per maand uit… Ik heb dan alles van een heel jaar bij elkaar opgeteld en gedeeld door 12…
Hier gemiddeld per seizoen ook nog 4 paar schoentjes, in de uitverkoop koop ik al veel merk voor het volgende seizoen en dan vul ik dan toch weer aan in de seizoen met dingen die ik nosig heb. Maar bij de HEMA ben ik voor een complete set toch ook al gauw 40 euro kwijt! En net als maartje zegt, als ik 10 rompers bij de hema koop ben ik ook zo 25 euro kwijt… En met 10 red ik het niet in de week omdat ik alleen in het weekend was…
Dus tja heel eerlijk, ik geef gewoon VEEL TE VEEL uit, maar Isabel loopt er wel altijd super bij in mijn ogen