Ja heb ook striemen, bij de 1e zwangerschap (heb nog geen 2e gehad)
Heb ze eerst alleen op mijn borsten gehad, rondom. Al heel snel. Ook 3 streepjes op beide heupen. Op de dag van de bevalling heb ik 3 streepjes naast mijn navel gekregen. Dus ik mag niet klagen.
op mijn buik rondom mijn navel… op mijn heupen… op mijn borsten ( aan de zijkant gelukkig)
echt verschrikkelijk… niets is meer zoals het was… met sporten wordt zelfs mijn buikje niet meer strakker, de rek is eruit
ja helaas striemen. Ik heb elke dag netjes mijn buik ingesmeerd en vroeg regelmatig aan mijn man of hij al striemen zag. Zelf zag ik ze niet, en mijn man zei nee hoor ik zie niks, tot op een dag maar wat zijn eigelijk die streepjes op je onderbuik? :wall: Dus toch striemen, ik kon ze alleen zelf niet zien :lol: .Nu dus helaas wel :roll: .
ja kreeg ze wel, maar pas met 36 weken!
Nee geen enkele striem!
Heb ook niet veel gesmeerd ofzo. Mijn buik groeide dan ook niet zo hard en werd ook niet zo groot.
@Meggie wrote:
Nee geen enkele striem!
Heb ook niet veel gesmeerd ofzo. Mijn buik groeide dan ook niet zo hard en werd ook niet zo groot.
Ik heb wel veel gesmeerd, en ik groeide wel heel erg hard :lol:
Vandaar dus waarschijnlijk de striemen
Ik ben ook niet erg groot (1.68m) maar kreeg bij beiden wel een mega buik:
Wow dat is zeker een flinke buik!
Het schijnt zowiezo dat de één het sneller heeft dan de ander.
Ik heb er wel de bruine streep voor teruggekregen na mijn bevalling. Tijdens de zwangerschap niks van gezien en ineens daar was ie.
ik heb heel veel striemen vanaf mijn knieen tot aan mijn borsten… baal er flink van,. ben behoorlijk aangekomen tijdens de zwangerschap maar tot 38 weken geen streepje te zien, en in eens barste ik uit mijn voegen…
hier een foto, dag later is Fenna geboren
en met melissa was iknog groter :shifty:
Wauwww Oessie jou buik was enorm !!!
Snap dat je daar niet zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen.
Maar wel ontzettend jammer dat je zoveel striemen hebt gekregen :hug:
Leuke sloffen! :thumbup: :mrgreen:
Hier op Nee gestemd, geen striemen.
Bij Lucas kreeg ik een streepje van 1 mm, net boven mijn navel. Is niet eens zichtbaar.
bij de eerste een hele tijgerprint gekregen en bij de 2e zijn ze naar boven door ‘gescheurd’…
Die donkere streepjes zijn de ‘verse’ striemen die verder omhoog zijn gegaan.
Hier geen striemen.
ZO :shock: wat een buiken rhodé (prachtige foto trouwens!) en Oessie!
Memmie, wat hing jouw buik ook al laag toen, is wel duidelijk te zien dat hij eraan kwam!
Colle: Balen he, dat dat buikje zo slappig blijft…hier ben ik aan het afvallen en tot zover trekt ie gelukkig wel mee omhoog, maar hij blijft wel slapper. Ik moet ook echt andere modellen broeken kopen omdat ik mijn oude (brede heupen en heel smal op de taille) gewoon niet meer pas, ondanks dat ik het gewicht kwijt ben. Maakt het broeken kopen voor de verandering wel iets makkelijker trouwens :think:
@Sis wrote:
Ik kon niet meer veilig langs de kassa, bang dat ik gescand zou worden… 8)
:lol: :mrgreen: :lol:
Hier wel striemen van alle drie de zwangerschappen wat erbij. De eerste
zeven maanden groeide ik niet zoveel, en de laatste twee maanden werd
de buik ineens groot. Daar valt gewoon niet tegenop te smeren
Ik las in ieder geval al dat hoe jonger en hoe sportiever, hoe MEER kans op striemen…
Hier waren ze er ineens:
En ze werden echt erger, borsten, buik, benen, lies…
(39,2, 2 dagen later was Riley er)
Buik groeide erg hard, dacht zelfs aan 2! En ben zelf niet zo groot.
Bij Jim helemaal niks gehad. En bij Sem eigenlijk ook niet tot ik 39 weken zwanger was… En toen is mijn buik schijnbaar zo gaan uitpuilen dat ik rond mijn navel nu striemen heb. Ze worden wel iets lichter maar gaan nooit helemaal weg natuurlijk. Beide keren niet gesmeerd, want ik kan daar heel slecht tegen.
Niet het hele topic gelezen maar heeft er al iemand Bio oil geprobeerd?