"Hoeveel" deel 2...heb jij wel/geen striemen?

In navolging van het topic “Hoeveel mensen bevallen nu écht normaal” Was ik opnieuw nieuwsgierig…Hoeveel mensen krijgen nu striemen en hoeveel niet?

En ik begin maar meteen met een vette ‘ja’.



Helaas, ik heb nu redelijk wat striemen. Ze worden wel steeds lichter, maar ik kan niet wachten tot ze echt wit worden…



Ben ergens wel bang wat er gebeurt bij een 2e zwangerschap. Zou het dan hetzelfde blijven omdat het al een keer opgerekt is, of zou het nog erger worden?

2 x niet, ik hoop dat ik ze nu ook niet krijg (al heb ik nu al een behoorlijke buik :shifty: )

ik kreeg ze bij de 1e de dag nadat ik een versie (draaien door gyn.) had gehad. Daarna kreeg ik een mooi streepjespatroon op mijn buik.

Bij de 2e zijn er niet veel bijgekomen gelukkig.

Meteen bij nummer 1 had ik een mega zebra print een voordeel is wel dat er bij de andere 2 geen meer bij gekomen zijn :mrgreen:

Na heel wat zonnebank kuurtjes is er bijna niets meer van te zien :lol:

heb wel striemen maar niet van de zwangerschappen ben tesnel gegroeid als tiener heb ze ook voornamelijk op mijn heupen en bij mijn oksels

dus heb nee gestemt had wel gedacht dat ik een mooi printje zou krijgen

geen striemen hier

Ik was een echte zebra :lol: En helaas nog altijd zichtbaar, ze worden lichter, maar wit en praktisch onzichtbaar worden ze niet.

Ook zijn er een paar echt voelbaar

Bij beide heb ik geen striemen gekregen gelukkig.

Ik kon niet meer veilig langs de kassa, bang dat ik gescand zou worden… 8)

Ja hoor, redelijk erg. Tot week 33 ofzo niet, terwijl ik echt wel onwijs dik was (25 kilo aangekomen), na week 33 kwamen ze opeens. Ach, nu kunnen mensen die me in bikini zien tenminste zien dat ik mama ben :smiley:

Hier bij de eerste al striemen en bij Indy zijn het er nog meer geworden helaas.



Heb een mooi tijgervelletje al zijn ze nu allemaal licht van kleur alleen als ik buk lijkt het zooooo lelijk dan krijg ik zo’n rimpel velletje :wall: :sick: daar baal ik meer van dan dat die striemen er zitten.

Loop ook gewoon in bikini hoor heb een kind en tja 50% kans erop helaas zat ik erbij :wink: :lol:

Bij de oudste direct al strepen… wel allemaal netjes ‘laag’ gebleven. Tweede zw.schap kwamen er een redelijk aantal bij, dus had toen een mooi printje bij elkaar.

Bij de 3e zw.schap nog maar 2 streepjes erbij.



Overigens zit alles nog onder de navel… dus niet zoals een vriendin van mij een hele zon om haar navel heen bijna.

Bij de 1ste: kreeg ik pas striemen met 40 weken zo onzettend jammer…

Gelukkig niet zoveel.



Ik ben nu zwanger van de 2de, en ben 20 weken. En sinds ruim een week is al 1 klein stukje van een ‘oude’ striem paars :shifty:

ja hoor na de 30 weken kwamen ze en ik heb er behoorlijk wat… kan me er niet druk om maken.

Aan het eind van de 1e zwangerschap (rond 39 weken) kwamen ze opeens en ik heb dus zoals iemand beschreef een hele ‘zon’ om mijn navel. bij de 2e is er niks meer bijgekomen. Wat ik daar wel aan heb overgehouden is overtollig vel. Echt zo’n los blubberbuikje dat maar niet weg wil gaan.

Jep hier ook een mooi tijgervelletje overgehouden na de zwangerschap van ons eerste kindje. Nu vind ik dacht echt niet erg, er mag best gezien worden dat er een kindje in mijn buik heeft gezeten :inlove:



Wat ik wel jammer vind, is dat het idd zo rimpelig wordt als je bukt of draait. Ik ben ook nog eens flink aan het afvallen en dat maakt het er niet beter op :lol: maarja, niet erg. En als iemand anders er moeite mee heeft (op het strand of in het zwembad ofzo), dan is dat zijn/haar probleem, niet de mijne :mrgreen:

Na zwangerschap 1 kwamen ze met 40 precies in grote getalen aanzetten…Om in de 2 weken erna een complete landkaart te maken van Nederland :shifty: …



Bij zwangerschap 2 begon het in week 37…Veel strepen kwamen erbij. als resultaat heb ik nu een buik vol met de kaart van Europa :silenced: :mrgreen:

helemaal niks.

Voordeel van wat ouder zijn en dan pas moeder worden 8)

@annemarie69 wrote:

helemaal niks.

Voordeel van wat ouder zijn en dan pas moeder worden 8)




Yep, ik ben ook wat ouder (whaaa, volgende maand 40!) en hier ook geen streepje te zien.