"Hoeveel" deel 2...heb jij wel/geen striemen?

bij de 1e onder de navel de landkaart

bij de 2e boven de navel de rest van de kaart…

Ik was bij de oudste 30 weken zwanger en toen vond een stagaire het nodig om te zeggen dat ik zo’n mooie buik had en nog geen streepjes wat prachtig!!!

We stonden nog niet buiten of ik voelde het scheuren…en scheuren en nog meer.

Het is heel erg geworden en het begon vreselijk te jeuken.

Nu zie je het nog steeds, ze zijn wit maar mooi is het niet.

direct bij Luna een mooi printje gekregen :smiley: bij Odin werden ze wel weer even donkerder maar verder niet bij gekregen geloof ik

Hmm het geeft toch wel hoop dat als je er bij de eerste al redelijk wat had, het bij de 2e niet héél erg wordt.

Bij mij is het ook vrij lang nog onder de navel gebleven, maar helaas. Het lelijkste vind ik idd als je bukt oid dat je dan echt van die vouwtjes ziet :frowning:

Maarja, doet er niks aan :wink:

1 klein ieniemienie streepje op mijn heup, ik was zooo blij het zo weinig was!

Mijn HA ging ook iedere controle op streepjesjacht :mrgreen:

Totdat het een KS werd :roll: , 1 grote streep van links naar rechts + nog een paar lijntjes extra.

Maar het zit dus allemaal nog onder de rand van mijn onderbroek, dus niemand die er iets van ziet 8) .

Hier gelukkig ook geen strepen, hoewel ik bij Jayden echt heel veel was aangekomen (+25kg) en toch een vrij jonge moeder ben (25 toen ik bevallen ben van Kaylee en 27 toen ik bevallen ben van Jayden).

@Pitje27 wrote:

Landkaart???

Bij mij is het de wereldbol! :lol: :mrgreen:

Bij de eerste mijn hele buik al vol gekregen en bij de 2e zijn de striemen uitgebreid naar boven toe…

Vanaf je 30e is de kans op striemen geloof ik kleiner. Ik heb (daarom?) geen striemen :smiley:

@Memmie wrote:

@Pitje27 wrote:

Landkaart???

Bij mij is het de wereldbol! :lol: :mrgreen:

Bij de eerste mijn hele buik al vol gekregen en bij de 2e zijn de striemen uitgebreid naar boven toe…

okay wereldbol… :mrgreen:

ben benieuwd als ik weer zwanger bent of het nog meer kan worden… tja buik, heupen een heel klein beetje en borsten ook minimaal maar weet niet meer welke kant het dan nog uit kan gaan… (wil ik misschien niet weten… :angel: )

Ik had bij mn vorige zwangerschap ook niks en ben ook niet op oudere leeftijd. Was ook aardig wat aangekomen dus de buik heeft aardig mee moeten rekken. Hoop toch wel dat ze nu dan ook niet komen, en anders heb ik gewoon pech!

na drie nog niet…

hoop dat deze 4e daaar niet als nog even voor gaat zorgen :lol:

Ik ben nu 30 weken zwanger van 3.

M’n huid trekt als een gek, maar nog geen striem te bekennen.

Al vrees ik dat ik er deze keer niet zonder striemen vanaf kom. :shifty:

Wat was ik trots dat ik mijn 1e zwangerschap, die 42 weken en 1 dag heeft geduurd, uitgezongen heb zonder striemen!

En toen…de 2e…m’n buik groeide veel anders, stak ver vooruit en dan kon m’n velletje toch niet helemaal aan :frowning:

Het zijn er maar 2 (en gelukkig geen grote), maar toch…ik vind 't niet leuk :frowning:

Ik heb ook striemen overgehouden aan mijn zwangerschappen.

Niet mega veel maar wel duidelijk te zien.

Bij de eerste zwangerschap begon het bij week 30 te scheuren…

tot zelfs boven mijn navel…(heb zo’n zonnetje boven mijn navel nu)

Zelf in mijn navel scheurde het…(letterlijk, wondjes die bloedde)

Bij de 2e kwam ik minder aan, maar mijn buik was HUGE…hier heb ik er nog wat van bijgekregen.

Ook op mijn bovenbenen, heupen en borsten zitten striemen. :evil:

(gedeelte rond navel is net zo’n leeggelopen ballon die al jaar onder de bank lag… :shifty: )

@minniemouse wrote:

(gedeelte rond navel is net zo’n leeggelopen ballon die al jaar onder de bank lag… :shifty: )

:lol: Dat vind ik echt een goed voorbeeld. Zo is het ook precies bij mij!!!

Tijdens de zwangerschap van Rhodé ben ik erg veel aangekomen, en ik had een mega buik, waardoor ik tot zeker 4cm boven mijn navel een patroon heb staan.

Daarna is het weer helemaal strak getrokken (je zag het nog wel, maar verder niets).

Toen zwanger van Amélie. Die droeg ik helemaal naar voren, met als resultaat de al

aanwezige striemen scheurden nog verder uit :? Ik heb toen ook vreselijk veel jeuk en pijn gehad!

Nu een flubbberbuik met uitgelubberde navel…Ik ben dun van mezelf (maat 36)

maar zal die buik (of eigenlijk los vel…) dus noooooit meer weg krijgen.

Een bikini durf ik echt niet meer…het is echt geen gezicht!

En het frustrerende vind ik dat ik altijd ‘dik’ lijk. Ik heb gewoon geen strakke buik

meer hoeveel ik ook sport :? (ben verder wel blij met mijn meiden hoor :lol: )

Hier een striemloze buik. Had een enkeling, heel iel dingetje op mijn heup, maar die valt te verwaarlozen.

Mijn borsten zijn niet geheel onbeschadigd uit de strijd gekomen. Bij mijn zwangerschap van de oudste zijn ze van B naar DD gegaan… Bij de tweeling is er niks bij gekomen.

Nu heb ik D met en zebraprint… :roll:

Een dikke ja. Kon eigenlijk ook niet anders, zwanger van een tweeling, alleen maar afvallen, maar wel een grote buik krijgen.

Nee, op mijn buik niets te zien!

Wel op mijn bovenbenen maar die zaten er al voor mijn eerste zwangerschap en zijn tijdens de zwangerschap niet erger geworden.

Tijdens mijn eerste zwangerschap geen striemen ikke blij!

Na de bevalling kwam de stuwing, resultaat: striemen op mijn borsten :?

In de tweede zwangerschap heb ik 1 striem gekregen op mijn onderbuik. Deze zit echt op bikini rand dus bijna niet te zien.

Bij mijn borsten wel wederom een aantal bijgekregen tijdens de stuwing de eerste dagen…