hoeveel besteden jullie aan vuurwerk?

@stillewater wrote:

@Rammetje wrote:
Hier 25 euro (geld wordt bij elkaar gelegd en dan vanalles voor gekocht, vieren oud&nieuw met een groep vrienden).

25 euro per persoon, of in totaal 25 euro?

25 euro per gezin tenminste als je mee wilt doen (geen verplichting maar wij doen wel mee, “genieten” er ook met z’n allen van dus)

Ik ben vanmiddag eens uit mijn dak gegaan, wel 4 euro voor sterretjes en een paar megasterren. Voor de meiden leuk, en verder genieten wij wel om 12 uur van andersmans geld dat de lucht in gaat.

€36

ik steek het zelf af… :angel:

ik ben er mee opgegroeid… samen met mijn vader en broer siervuurwerk (en rotjes) afsteken…

maar wordt nu wel minder… maar moet wel bekennen stond gisteren wel al op 10.00 uur bij de winkel…

wij geven er helemaal niets aan uit ik vindt het zo zonde voor het geld wij genieten wel mee van het siervuurwerk wat prachtig hoog boven in de lucht te zien is :smiley: mochten de kinderen er ooit na gaan vragen en willen kunnen we gaan kijken en dan is het nog een klein bedragje wat we zouden gaan kopen

de oudste van 5 zei toen straks tegen mij

mama vuurwerk is duur he kost heel veel centjes

ja klopt inderdaad schat

mama vuurwerk is ook gevaarlijk en maakt lawaai

ja ook dat klopt maar sommige mensen vinden vuurwerk wel mooi en geven daar veel centjes aan uit

nou mam die centjes kunnen ze beter in de spaarpot doen voor later dan heb je er nog iets aan wij kopen maar geen vuurwerk mama doe die centjes maar bij mij en mn broertje in de spaarpot dat is veel beter :inlove:

en dat zijn de woorden van mijn oudste :mrgreen:

haha, die wijze woorden moet je opschrijven, of liever filmen, en het dan terugkijken als ie 16 is :smiley:

Meestal tussen de 75 en 100 euro (en eigenlijk heb je dan nog niet veel bijzonders…).

Ik vind het een beetje zonde van het geld, maar mijn man vind het er echt bij horen, en wil het gewoon zelf afsteken ipv te kijken naar anderen.

Dit jaar hebben we voor het eerst ook een staatslot, dus hebben we nu voor 50 euro vuurwerk.

Voor Robin ook nog voor 4 euro een kinderpakket gekocht met knalerwtjes, trektouwtjes en sterretjes.

maximaal 50 euro

helemaal niks! echt zonde van mijn geld. kijk wel naar het vuurwerk van anderen :wink:

Wijzelf niets, mn zwager daarintegen… voor 1000 euro.

Hardstikke zonde!!! :wall:

Ruim €200,- of meer.

Dat is dan wel echt mooi 1e kwaliteits vuurwerk,je betaald meer maar dan heb je ook wat :smiley:

In de buurt staan we inmiddels bekend om onze “vuurwerkshow” :smiley: wordt dan regelmatig ook gevraagd wat we elk jaar inpetto hebben :smiley:

Wij vinden het alleen maar leuk als mensen van ons vuurwerk genieten :thumbup:

Niets. Vind er niets aan om het af te steken en manlief ook niet, dus dan ligt het hier maar te vergaan. :wink: Knaldingen vind ik sowieso niet, siervuurwerk vind ik wel mooi, maar hetgeen dat betaalbaar is, is dan weer niet zo veel soeps qua hoe het er uit ziet…dus dat vind ik ook niet echt de moeite waard. Dus kopen we niets en kijken ook wij naar het vuurwerk van anderen.

0,0

maar we hebben een beetje vuurwerk gekregen van familie dus dat gaat morgen wel de lucht in.

hier geven we er ook niks aan uit… gaan liever gezellig uiteten ofzo van dat geld

Niks. We hebben een keer een vuurwerkpakket gekocht en toen deed de helft het niet eens. :wall:

Sindsdien niet weer vuurwerk gekocht, want op die manier is het helemaal zonde van je geld.

Helemaal niks!!!

Wij kopen meestal 1 pakketje van 27 euro.

Ik ga dit jaar alleen wat meer richting mijn voordeur staan want vorig jaar is er een vuurpijl op mijn hoofd gevallen :shifty:

@Jippie wrote:

Niks. We hebben een keer een vuurwerkpakket gekocht en toen deed de helft het niet eens. :wall:

Sindsdien niet weer vuurwerk gekocht, want op die manier is het helemaal zonde van je geld.

raar maar waar. maar meestal doet goedkoop vuurwerk (even niet te vergelijke met dat heeeeele dure vuurwerk) meestal beter dan wat duurder

en vuurwerk uit duitsland… dat is goedkoop en helemaal super… (vandaar ook dat dat veel gekocht wordt hier in de buurt)

maar romata… 1000 euro… :shock:

wij hebben voor ongeveer 100,-

vriend is er toch stiekem wel blij mee

(andere jaren deden we dit nooit)

schoonvader heeft ook een pakket van ongeveer 80 ,-

en die komen hierheen.

ik vind potten wel erg mooi en lynn ook :wink:

maar als ik naar het bedrag kijk vind ik het wel zonde eigenlijk

maar ja ik heb ook 2 oudejaarsloten kost ook wat en win vaak niets

en achteraf vind ik dat ook zonde :wink:

@Pitje27 wrote:

en vuurwerk uit duitsland… dat is goedkoop en helemaal super… (vandaar ook dat dat veel gekocht wordt hier in de buurt)

wij hebben dit ook een keer gehaald ben heeeel benieuwd
maar het scheelt echt mega!

wij ook niets…laten de buren maar geld uitgeven dan genieten wij… :lol:

het is bij ons wel standaart dat we rond 00.00 een herinnerings ja jeetje hoe heet zo’n ding :think:

zo’n soort papieren ballon waar een branddingetje in zit…die steekje aan en door de hete lucht stijgt hij op en kan je hem als het helder is heel lang nakijken tot hij in de wolken verdwijnt.

dit doen we elk jaar voor onze thomas en op zijn verjaardag ook.