Ik ben vanmiddag eens uit mijn dak gegaan, wel 4 euro voor sterretjes en een paar megasterren. Voor de meiden leuk, en verder genieten wij wel om 12 uur van andersmans geld dat de lucht in gaat.
wij geven er helemaal niets aan uit ik vindt het zo zonde voor het geld wij genieten wel mee van het siervuurwerk wat prachtig hoog boven in de lucht te zien is mochten de kinderen er ooit na gaan vragen en willen kunnen we gaan kijken en dan is het nog een klein bedragje wat we zouden gaan kopen
de oudste van 5 zei toen straks tegen mij
mama vuurwerk is duur he kost heel veel centjes
ja klopt inderdaad schat
mama vuurwerk is ook gevaarlijk en maakt lawaai
ja ook dat klopt maar sommige mensen vinden vuurwerk wel mooi en geven daar veel centjes aan uit
nou mam die centjes kunnen ze beter in de spaarpot doen voor later dan heb je er nog iets aan wij kopen maar geen vuurwerk mama doe die centjes maar bij mij en mn broertje in de spaarpot dat is veel beter :inlove:
Niets. Vind er niets aan om het af te steken en manlief ook niet, dus dan ligt het hier maar te vergaan. Knaldingen vind ik sowieso niet, siervuurwerk vind ik wel mooi, maar hetgeen dat betaalbaar is, is dan weer niet zo veel soeps qua hoe het er uit ziet…dus dat vind ik ook niet echt de moeite waard. Dus kopen we niets en kijken ook wij naar het vuurwerk van anderen.
wij ook niets…laten de buren maar geld uitgeven dan genieten wij… :lol:
het is bij ons wel standaart dat we rond 00.00 een herinnerings ja jeetje hoe heet zo’n ding :think:
zo’n soort papieren ballon waar een branddingetje in zit…die steekje aan en door de hete lucht stijgt hij op en kan je hem als het helder is heel lang nakijken tot hij in de wolken verdwijnt.
dit doen we elk jaar voor onze thomas en op zijn verjaardag ook.