Ik vroeg me af wat er besteed word aan vuurwerk, wat gemiddeld is.
Wij hebben 60 euro aan vuurwerk, pijlen en potjes en wat kindervuurwerk, sterretjes enz.
wij doen met de buurt samen een pakket van 100 euro
ieders 25 euro
Niks, hebben voor de middelste alleen zo’n klein kinderpakketje gehaald.
Vindt vuurwerk mooi om te zien maar zo’n zonde van mijn geld.
Dus wij geven er niks aan uit dit jaar
Dat is wel een goed idee. Samen met de buurt doen.
Wij zijn met drie stellen, maar de andere twee gaan geen vuurwerk kopen, vinden ze zonde van t geld.
Vonden ook dat ik veels te veel had besteed, maar de straat is meestal ook stil, ik heb pubers dus voor hun vind ik het wel leuk als ze wat mooi vuurwerk hebben.
Maar ik vind het zelf ook een hoop geld. :? Ook zonde, maarja…
wij kopen geen vuurwerk, ik ben er doodsbang voor en ik vind het zonde van het geld !
Ik vind het wel heel mooi om te zien, maar ik zet geen stap buiten de deur.
gelukkig blazen de overburen hun hele dertiende maand de lucht in dus kunnen we wel genieten.
3 euro aan een kinderpakketje
uhm niks
Mn neefje heeft een kinderpakket en paar pijlen maar voor de rest wij niks
We zijn meer kijkers 8)
@Vicky wrote:
@Fietje wrote:3 euro aan een kinderpakketje
idem :mrgreen:
En een klein sierpakketje van 20 euro…
Als het aan mij ligt niks,
als het aan zoon ligt meer dan niks…
Wat zit er in een kinderpakketje?
Misschien dat ik dan eens ruig doe en 3 euro ga uitgeven voor vuurwerk haha!
Ik vindt het belachelijk duur…
ik vroeg aan mijn pa wil je even samen met de oudste wat vuurwerk halen ?
klein doosje met alleen maar sier-vuurwerk…
100 euro :shock: :shock: :shock:
voor de oudste is het de eerste keer dat ie met opa mag afsteken…
maar voor mijn gevoel, een hele week eten de lucht in…
terwijl ik van mijn dakterras zo naar het PSV stadion kijk,
en daar gigantisch mooi vuurwerk is om naar te kijken…
Er gaat 65 miljoen de lucht in he…
65 miljoen!!! Echt belachelijk…
Maar goed, ik heb gisteren 12 romijnse kaarsen gekocht (wel in de hond houden) en Mark koopt morgen wat sterretjes. Denk dat we 5 of 6 euro kwijt gaan zijn. Moet mijn man wel temmen. :roll:
65 miljoen, wel veel, maar wel mooi om te zien
Hier 25 euro (geld wordt bij elkaar gelegd en dan vanalles voor gekocht, vieren oud&nieuw met een groep vrienden).
@Rammetje wrote:
Hier 25 euro (geld wordt bij elkaar gelegd en dan vanalles voor gekocht, vieren oud&nieuw met een groep vrienden).
25 euro per persoon, of in totaal 25 euro?
50 cent voor een pakje sterretjes :mrgreen: :thumbup:
wij kopen jaarlijks een meter vuurwerk ( zo heet dat pakket) beetje eenvoudig siervuurwerk, ik geloof dat het 15 euro kost. Dat vind ik ook meer dan genoeg. Meestal 's avonds rond 7-en steken we het aan in de tuin voor de kleine. En dan 's nachts kunnen we naar het andere vuurwerk kijken.
klein pakketje voor 25 euro, wat we morgen avond om 19.00 uur en 22.00 gaan afsteken met de kinderen. Om 24.00 kijken we lekker naar het andere vuurwerk.
@Madre wrote:
Er gaat 65 miljoen de lucht in he…
65 miljoen!!! Echt belachelijk…
Maar goed, ik heb gisteren 12 romijnse kaarsen gekocht (wel in de hond houden) en Mark koopt morgen wat sterretjes. Denk dat we 5 of 6 euro kwijt gaan zijn. Moet mijn man wel temmen. :roll:
arme hond :mrgreen:
wij geven net als andere jaren niets uit aan vuurwerk, heb er niets mee. elk jaar weer een paar dagen onze katten van slag…