hoeveel besteden jullie aan vuurwerk?

Man heeft vanmiddag even gehaald… €85,00 :roll:

Maar goed, ik haal het niet in mijn hoofd om er over te zeuren!! :mrgreen: hij haalt 1x per jaar voor dit bedrag aan vuurwerk en heeft daar lol van…

en ik koop elke maand kleding etc en daar heb ik plezier van…

(aangezien ik in het voordeel ben hahaha, houd ik dus wijselijk mijn mond) 8)

morgen mag de oudste met papa gaan halen maar het zal rond de 15 euro uit komen en dat vind ik ruim voldoende

Ik ben echt een vuurwerk nurd,

wat is een kinderpakket? Wat zit daar in?

Ik heb voornamelijk een hekel aan knallen, en heb ik mn hele leven nog geen vuurwerk aangeraakt… Wij vieren het altijd bij mn moeder en dan kijken we gewoon naar het vuurwerk dat anderen afsteken (hebben een erg mooi uitzicht over de skyline van het dorp) maar zoon wil heel erg graag vuurwerk dit jaar en ik geloof dat mijn broer dat wel wou doen samen met hem (anders gebeurt het niet). Maar ga daar echt niet teveel geld aan uitgeven. Vind ik zonde!

Wij hebben voor 50 euro aan vuurwerk, zijn alleen kleine potjes siervuurwerk voor Talysha om te kijken. Hubbie is het net gaan ophalen, en gaat nu een klein potje afsteken. En morgen de rest voordat ze naar bed gaat. Dus we laten zelf niets af met 0:00. Stiefbroertje wel hier…

Ow ff gegoogeld en volgens mij zit in een kinderpakket alles waar ik als kind een hekel aan had… :mrgreen:

Ik laat het mijn broer wel bepalen en kopen en dan mag hij dat morgenavond met zoon doen.

@Sweet-Love wrote:

Niks! Wij genieten wel achter het raam van andermans vuurwerk.

Wij ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Er wordt zoveeeeeeeeel afgestoken, en andersmans vuurwerk is zó mooi.

Ik kan daar echt van genieten :inlove:

helemaal niks al zolang ik op mezelf woon.

ik kijk wel mee met de buren :oops:

@victoria wrote:

@Sweet-Love wrote:
Niks! Wij genieten wel achter het raam van andermans vuurwerk.

Wij ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Er wordt zoveeeeeeeeel afgestoken, en andersmans vuurwerk is zó mooi.

Ik kan daar echt van genieten :inlove:

same here

we hebben alleen sterretjes. Vorig jaar ook nog een kinderpakket met gekleurde sterretjes en hele grote maar er zat ook veel onzinnige zooi bij dat ik dat nu niet gekocht heb. Sterretjes vinden ze mooi genoeg. Steken we al een paar weken af, een paar avonden per week. En leuk dat ze het vinden…

ik hoop dat ze doorslapen, dan kan ik ook mn bed weer in :mrgreen:

0,0 omdat ik het echt een gruwelijke geldverspilling vind…

200 aan een en al (zwaar) knal :roll: :roll: :roll: 't is hub z’n ding :roll: :roll: :roll:

hij mag het ook gebruiken om het dak van de kuip mee sneeuw vrij te maken :mrgreen:

morgen wil ik nog een leuk sierpakketje kopen :mrgreen: een paar romeinse kaarsen, wat van die langere sterretjes, bloempotten etc.

De bedoeling was 0 euro, vind 't altijd zo zonde dat je bezig bent met je eigen vuurwerk af te steken en daardoor andermans prachtige vuurwerk etc niet ziet…

Maarja, daar denk mn vriend helaas heel anders over. Ik schat de ‘buit’ op zo’n 100 euro, en wil eigenlijk niet precies weten hoeveel t is :roll:

gisteren voor het eerst in mijn leven vuurwerk gekocht een pakket van 16euro, en eigenlijk vond ik het nog te duur :mrgreen:

sierpakket wat ook leuk zou moeten zijn voor kinderen, dus geen zware knallers… we zien het morgen wel.

Hier twee jongens die bang zijn voor vuurwerk, bovendien wordt er in de buurt al weken geknald :roll: en zijn ze morgen zeker van 22-3uur aan het schieten- voordeel/nadeel (afhankelijk van je perspectief :slight_smile: ) van leven in de stad :mrgreen:

Ik heb wel wat sterretjes gekocht voor op de oliebollen (vind ik altijd zo feestelijk staan :shifty: ) en eigenlijk wil ik graag nog een paar hele simpele kleine pijlen hebben die Jasper samen met papa mag aansteken in de hoop dat hij het dan wat minder eng vind :shifty: maar aangezien wij nog nooit echt vuurwerk gekocht hebben moet ik eerst uitvinden waar we dat kunnen krijgen :shifty:

2 eurie voor een of ander kinderpakket. :mrgreen:

Ik denk om en nabij de 40 a 50 euro…niet bijzonder veel dus…

Helemaal niets. Vrienden waar wij oudjaarsavond bij vieren hebben wel wat gekocht, alleen siervuurwerk. Geloof ook niet voor zo’n heel groot bedrag.

ik heb nog nooit vuurwerk gekocht. Nouja, dat lieg ik. Ik heb wel eens sterretjes gekocht. Maar dat is het dan.

Mijn vriend heeft voor mijn stiefzoontje kindervuurwerk gekocht (van dat papieren spul) plus sterretjes en klappertjes (die je op de grond moet gooien). Volgens mij kan dat bij elkaar nooit meer dan 10 euro hebben gekost.

Maar…

Onze buurman is gek op vuurwerk. Die koopt echt voor kapitalen heet meest prachtige siervuurwerk. Daarvan genieten wij natuurlijk ook!

Wij gaan morgen wel wat kopen, weet nog niet voor hoeveel maar heel erg veel zal het wel niet zijn (hoop ik).

Het is wel een traditie voor ons, na gezelig gegeten te hebben op oudjaarsavond steekt manlief in de tuin wat siervuurwerk af. Onze kinderen vinden dit prachtig en kijken er echt naar uit. Om 12 uur mogen ze beneden een oliebol eten en genieten we van wat de rest van de mensheid aan vuruwerk de lucht in steekt :slight_smile:

Hier ook een luv die erg ‘into’ vuurwerk is. Er ligt hier voor 100 euro, onze kleine meid vind het gewéldig zo blijkt…dus er is al het eea de lucht in gegaan (Jara roept vanachter het raam “nog een keer?”). Morgen haalt ie nog wat bij :roll:

Voorgaande jaren kocht hij ook altijd van die matten met honderduizend klappers, maar sinds Jara er is mag dat niet meer van mij :oops:.

We vieren het dit jaar overigens bij vrienden, zij hebben ook nog vuurwerk gehaald…