Hoe vaak en hoe lang ongesteld met de Cerzetta minipil?

Hier ook cerazette geslikt tot begin maart. Ik ben geen enkele keer ongesteld geweest en pas 1,5 maand nadat ik gestopt was de eerste keer ongesteld.



Hier nog steeds aan de (.). zou dit invloed kunnen hebben op mijn cyclus?



Groeten

Isle

Ik ben nog niet weer ongi geweest!!



de 11e ben ik het voor het laatst geworden, het duurde toen een week.



Dus het effect van het stoppen met de pil is in ieder geval dat ik nu niet meer om de week ongi ben. Anders was ik het nu al wel weer geweest.



ik moest hier gewoon even teruglezen wanneer ik het de laatste keer geworden ben, ik wist het niet eens meer precies.



Wel heb ik veel afscheiding af en toe. Is dat een teken dat je in je vruchtbare periode zit??



Nou ik ben erg benieuwd of ik nu weer gewoon 1x per maand ongi word, of voorlopig niet.



Ik hou jullie wel op de hoogte!

Esther, ik heb ook de Cerazetti geslikt bij Bas toen ik bv gaf en was ook een week niet ongi en dan wel weer een week ongi en dat zo op en af. en snel gestopt. Na 2 maanden gaf ik geen bv meer en toen snel aan de gewone pil gegaan, kort maar toch.

@Esther28 wrote:

Ik ben nog niet weer ongi geweest!!



de 11e ben ik het voor het laatst geworden, het duurde toen een week.



Dus het effect van het stoppen met de pil is in ieder geval dat ik nu niet meer om de week ongi ben. Anders was ik het nu al wel weer geweest.



ik moest hier gewoon even teruglezen wanneer ik het de laatste keer geworden ben, ik wist het niet eens meer precies.



Wel heb ik veel afscheiding af en toe. Is dat een teken dat je in je vruchtbare periode zit??



Nou ik ben erg benieuwd of ik nu weer gewoon 1x per maand ongi word, of voorlopig niet.



Ik hou jullie wel op de hoogte!




Was je voor je begon met die :evil: pil al ongesteld geweest? Enne :shifty: wat doe je nu mbt anticonceptie?

@miriam wrote:

@Esther28 wrote:
Ik ben nog niet weer ongi geweest!!



de 11e ben ik het voor het laatst geworden, het duurde toen een week.



Dus het effect van het stoppen met de pil is in ieder geval dat ik nu niet meer om de week ongi ben. Anders was ik het nu al wel weer geweest.



ik moest hier gewoon even teruglezen wanneer ik het de laatste keer geworden ben, ik wist het niet eens meer precies.



Wel heb ik veel afscheiding af en toe. Is dat een teken dat je in je vruchtbare periode zit??



Nou ik ben erg benieuwd of ik nu weer gewoon 1x per maand ongi word, of voorlopig niet.



Ik hou jullie wel op de hoogte!




Was je voor je begon met die :evil: pil al ongesteld geweest? Enne :shifty: wat doe je nu mbt anticonceptie?




Nee, dat was juist zo fijn toen, ik was nog helemaal niet ongi geweest door de bv.

ik begon met de pil en 2 dagen later was ik ongi.

En toen begon de ellende… :x



Euh, wat we nu doen?

Ik heb eerst maar een pakje cd’s gehaald.

Ik twijfel nog over het spiraaltje, vind het nog een eng idee eigenlijk.

Maar eeuwig cd’s is ook niet wat denk ik…

Nog steeds geen ongi hier!! :dance:

Esther, ik heb 2 en een halve weekgeleden spiraaltje laten zetten (mirena) was nog niet ongi geweest, maar heb nu sinds anderhalve week wat vloeien… niet echt ongi, maar ook weer geen dag niks. Dat kan er bij horen maar hoop toch wel dat het snel stopt hoor!



Verder totaal geen last van het plaatsen gehad. Had 2 paracetamol ingenomen en ben gaan liggen alsof ik weeen had… dus goed op ademhaling letten en op het gemene stukje ff pff pff pff en toen was het gedaan!!

@Esther28 wrote:

Nog steeds geen ongi hier!! :dance:




fijn he :mrgreen: ik vind t nog steeds een geklungel met die rubbertjes maar die pil :evil: vond ik 1000x erger :mrgreen:

@miriam wrote:

@Esther28 wrote:
Nog steeds geen ongi hier!! :dance:




fijn he :mrgreen: ik vind t nog steeds een geklungel met die rubbertjes maar die pil :evil: vond ik 1000x erger :mrgreen:




ja hier hetzelfde…



Maar mooi nog geen ongi!! :dance:

Ik geef ook bv maar ik ben al 2x ongesteld geweest :?

En ik durf ook geen spiraaltje te laten zetten dus… hier word ook gespeeld met rubbertjes (ondingen :evil: )

@bigsby wrote:

Ik geef ook bv maar ik ben al 2x ongesteld geweest :?

En ik durf ook geen spiraaltje te laten zetten dus… hier word ook gespeeld met rubbertjes (ondingen :evil: )




ja inderdaad ondingen.



ze passen niet goed, heb eigen merk van kr**dvat maar moet ze als het ware eerst oprekken en dan als een sok aantrekken :lol: :silenced: :mrgreen:



arme erwin… :shifty:

@tantetoe wrote:

Esther, ik heb 2 en een halve weekgeleden spiraaltje laten zetten (mirena) was nog niet ongi geweest, maar heb nu sinds anderhalve week wat vloeien… niet echt ongi, maar ook weer geen dag niks. Dat kan er bij horen maar hoop toch wel dat het snel stopt hoor!



Verder totaal geen last van het plaatsen gehad. Had 2 paracetamol ingenomen en ben gaan liggen alsof ik weeen had… dus goed op ademhaling letten en op het gemene stukje ff pff pff pff en toen was het gedaan!!




Als ik het zo lees lijkt het me best eng eigenlijk

hoewel ik helemaal niet bang ben voor de pijn maar meer voor het genante…

Het is toch alsof je met je hele hebben en houden in de uitverkoop ligt…

al kijkt zo’n arts er natuurlijk helemaal niet op die manier naar, voor mij voelt het wel zo… :oops:



ik moet nodig m’n huisarts bellen, heb ook nog steeds niet gebeld voor het uitstrijkje :naughty:

Ik geloof dat wij ze via internet hebben besteld, we hoeven ze niet uit te rekken :lol:

Maar als we er een 2e kind bij zouden hebben dan blijf ik niet al die jaren rubbertjes gebruiken! waarschijnlijk toch maar weer de pil.

@bigsby wrote:

Ik geloof dat wij ze via internet hebben besteld, we hoeven ze niet uit te rekken :lol:

Maar als we er een 2e kind bij zouden hebben dan blijf ik niet al die jaren rubbertjes gebruiken! waarschijnlijk toch maar weer de pil.




als ik geen bv meer gaf zou ik nu ook gewoon weer aan de pil gaan hoor, denk de Diane35, tegen acné…



Vroeger haalde ik die dingen altijd bij de hoe heet die winkel ook al weer, zat in de stad, nu zit daar de Et*s.

euh…o ja, the boots ofzo.

En die hadden extra large :lol:

daar hadden we nooit problemen mee.

@Esther28 wrote:





Als ik het zo lees lijkt het me best eng eigenlijk

hoewel ik helemaal niet bang ben voor de pijn maar meer voor het genante…

Het is toch alsof je met je hele hebben en houden in de uitverkoop ligt…

al kijkt zo’n arts er natuurlijk helemaal niet op die manier naar, voor mij voelt het wel zo… :oops:



ik moet nodig m’n huisarts bellen, heb ook nog steeds niet gebeld voor het uitstrijkje :naughty:




Als je toch voor een uitstrijkje gaat… dan lig je net zo hoor… EN ik ben vroeger verloskundige geweest… dus weet echt (uit eigen ervaring) dat je zoiets dan niet als heel zaakje ziet!!!

Hebben jullie die winkel dan niet meer? maar ze zullen die toch ook wel in een andere winkel verkopen? en anders ff op internet kijken :think:

@bigsby wrote:

Hebben jullie die winkel dan niet meer? maar ze zullen die toch ook wel in een andere winkel verkopen? en anders ff op internet kijken :think:




nee the boots zit er niet meer.

moet ik maar eens ergens anders zoeken.



Ik heb gisteren eindelijk de huisarts gebeld voor het uitstrijkje!

MOet volg. week woensdagmorgen heen.



en tegelijk een spiraal zetten kon niet zei de ass.

want voor een uitstrijkje mag je niet ongi zijn en voor het laten zetten van een spiraal moet je juist op het eind van je ongi zitten zei ze.

maar nu ben ik van plan om mijn huisarts volgende week even om info te vragen wat ik het beste kan doen.

en ook even over hebben dat ik met die minipil steeds zo vaak ongi was.

of dat normaal is enzo…



Nou heb in ieder de eerste stap gezet, hopelijk ishet gauw woensdag geweest…

:clap: goed dat je gebeld hebt en tja ik zou t spiraaltje als ik jouw was toch proberen de mirena dan he want volgens mij gaat dat bij de meeste harstikke goed dat dat bij mij nou zo’n ramp was :roll: .



Ik wil toch ook niet tot in t oneidige met die rubbertjes aan de gang maar ja zolang ik bv geef is pil geen optie dus want met die cerazette :twisted: komt er nooit wat van maar mirena werkt niet bij mij valt er dus weer fijn uit vanzelf gewoon spiraaltje vind ik niks dat je wel bevrucht kan worden en dat dat dan kapot gemaakt wordt tja blijft niks anders over he dan pielen met die dingen. Ach we hebben wel veel lol :lol:

@Esther28 wrote:



en tegelijk een spiraal zetten kon niet zei de ass.

want voor een uitstrijkje mag je niet ongi zijn en voor het laten zetten van een spiraal moet je juist op het eind van je ongi zitten zei ze.

maar nu ben ik van plan om mijn huisarts volgende week even om info te vragen wat ik het beste kan doen.


Dat van die ongi wist ik,, alleen geldt dat toch als je nog nooit bevallen bent? IK was nog niet ongi geweest sinds Tara en spiraal is dus wel geplaatst. Vandaar dat ik zei misschien is het iets om tegelijkertijd te doen... maar misschien dat het anders is als je al wel weer een cyclus hebt hoor, dat weet ik niet

Wat goed dat je al een afspraak hebt gemaakt :clap: :clap: :clap: